Dus kan Fifa wél van je winnen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:51 schreef reetveter het volgende:
En als ik hem dan uiteindelijk heb is het niet meer nodig.
Klacht: Fifa kan niet winnen van mij
Het feit dat je fifa speelt.quote:
Oké, dan is het goed.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het feit dat je fifa speelt.
En er nog niet mee om kan gaan ook
Ps3, fifa 09.quote:
Okéquote:Op zondag 10 mei 2009 20:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Fifa 09 is idd top.... voor 20 euro op de kop getikt.
Nee man, FIfa '98. Road to World Cup. Zaalvoetbalquote:
Inderdaad tegen mijn trombso ofzo met 2 sterrenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vrijdag nog een FIFA toernooitje gedaan met random teams. Had ik classic XI geloot.
Als verwachte winnaar sta je altijd onder drukquote:
2-1 gewonnen. Met classic tegen een 2 sterren teamquote:Op zondag 10 mei 2009 21:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Als verwachte winnaar sta je altijd onder druk
Legendarisch.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee man, FIfa '98. Road to World Cup. Zaalvoetbal
Dat je Fifa speelt zegt al genoegquote:
Wie zegt dat ik niet kan winnen danquote:Op zondag 10 mei 2009 22:02 schreef BluesRebel het volgende:
PES
FIFA, PS3
Alleen ik kan wel gewoon winnen
Fifa world cup 98 was veel vetter imoquote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat is lang geledenquote:
Waar de keeper hem vlak voor de lijn ving om hem vervolgens zelf het doel in te lopenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:48 schreef BigKahuna het volgende:
Fifa 98![]()
Toen je nog met je spits op D kon rammen als de keeper ging uittrappen om zo de bal van hem af te pakken.
Bij playstation was dat L1 destijds (98). Speelden TS en ik dat 2 weken geleden, zijn we dus gewend om L1 te drukken als je een ander mannetje wil, zit je daar telkens grove overtredingen te makenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
De Q knopLekker agressieve tackles op de keeper bij frustraties
Dat was keihardquote:Op zondag 10 mei 2009 20:46 schreef fathank het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Bij playstation was dat L1 destijds (98). Speelden TS en ik dat 2 weken geleden, zijn we dus gewend om L1 te drukken als je een ander mannetje wil, zit je daar telkens grove overtredingen te maken
Dat zeg ik ook tegen mensen die nogal "upset" zijn als hun clubje verloren heeft bij IRL voetbal. Moet je ze dan eens vuil zien kijkenquote:
Bij Fifa '98: Road to World Cup kon dat inderdaad weet ik nog goed. Nintendo 64 met 4 controllers. Twee man gingen de keeper constant onderuit halen en de twee anderen gingen de bal afpakken en vanaf eigen helft scoren.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ging altijd de strengheid van de scheidsrechter op 0 zetten en iedereen overhoop tackelen
Jij bent een Marokkaan, hoe kan iemand daar nou wat van lerenquote:
Whehehe echt geweldig was dat inderdaadquote:Op maandag 11 mei 2009 19:36 schreef Slickk het volgende:
[..]
Bij Fifa '98: Road to World Cup kon dat inderdaad weet ik nog goed. Nintendo 64 met 4 controllers. Twee man gingen de keeper constant onderuit halen en de twee anderen gingen de bal afpakken en vanaf eigen helft scoren.Wat een tijden, wat een spel.
En dan uiteindelijk 4/5 rode kaarten krijgen daardoor en reglementair verliezenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
De Q knopLekker agressieve tackles op de keeper bij frustraties
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |