Hangt allemaal af van de prijs natuurlijk. Maar inderdaad, naar een concurrent.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:47 schreef ElYefe het volgende:
Goed beleid weer in Almelo, eerst vertrekt Van den Bergh naar een naaste concurrent en nu Boakye dus ook
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:52 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Verklaart ook ineens waarom hij de laatste wedstrijden werd gepasseerd, aangezien ze al in een eerder stadium akkoord waren met Sparta.
Of doelde je op de speler + zaakwaarnemer?quote:Vanmiddag bereikten Sparta Rotterdam en Heracles overeenstemming over de afkoopsom.
Er is dus geen prijs volgens de berichten, dat zou een vreselijke transfer betekenen van Heracles-zijde.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hangt allemaal af van de prijs natuurlijk. Maar inderdaad, naar een concurrent.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:56 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Er is dus geen prijs volgens de berichten, dat zou een vreselijke transfer betekenen van Heracles-zijde.
quote:Vanmiddag bereikten Sparta Rotterdam en Heracles overeenstemming over de afkoopsom.
In een ander bericht las ik dat het juist andersom was; dat Heracles en Sparta al eerder rond waren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
[..]
Of doelde je op de speler + zaakwaarnemer?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Zapper het volgende:
Dit topic is de komende weken weer dood, zoals altijd rond deze tijd
quote:
Sparta site zal het wel bij het juiste eind hebben denk ik. Kon me ook niet voorstellen dat ze hem transfervrij lieten gaan, Smit & Co. zijn niet achterlijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:01 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
In een ander bericht las ik dat het juist andersom was; dat Heracles en Sparta al eerder rond waren.
Nu hebben ze het bericht zo staan:quote:Sparta versterkt zich na Slijngard ook met Boakye
Emmanuel Boakye speelt vanaf komende zomer voor Sparta Rotterdam. De rechtsback komt transfervrij over van Heracles Almelo en tekent een contract voor twee seizoenen.
De 24-jarige Ghanees is de tweede defensieve versterking die Sparta vrijdag vastlegde. Eerder werd de van Ajax gehuurde linksback Donovan Slijngard definitief gecontracteerd.
Boakye speelde drie seizoenen in Almelo. In de zomer van 2006 verhuurde Ajax hem voor een jaar aan Heracles, een seizoen later werd Boakye van de Amsterdammers overgenomen.
In zijn tijd bij Heracles speelde Boakye 75 competitiewedstrijden, waarin hij één keer tot scoren kwam.
Dus waarschijnlijk toch een transfersom, zoals het natuurlijk hoort wanneer een speler nog een doorlopend contract heeft. Waarschijnlijk helaas wel met clausule erin...quote:Sparta versterkt zich na Slijngard ook met Boakye
Emmanuel Boakye speelt vanaf komende zomer voor Sparta Rotterdam. De rechtsback komt over van Heracles Almelo en tekent een contract voor twee seizoenen.
De 24-jarige Ghanees is de tweede defensieve versterking die Sparta vrijdag vastlegde. Eerder werd de van Ajax gehuurde linksback Donovan Slijngard definitief gecontracteerd.
Boakye speelde drie seizoenen in Almelo. In de zomer van 2006 verhuurde Ajax hem voor een jaar aan Heracles, een seizoen later werd Boakye van de Amsterdammers overgenomen.
In zijn tijd bij Heracles speelde Boakye 75 competitiewedstrijden, waarin hij één keer tot scoren kwam.
Ik denk eigenlijk ook wel dat Heracles anders langer had gewacht om hem van de hand te doen, kijken of er een andere club (geen concurrent) interesse zou tonen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Dus waarschijnlijk toch een transfersom, zoals het natuurlijk hoort wanneer een speler nog een doorlopend contract heeft. Waarschijnlijk helaas wel met clausule erin...
Emnes is eerder voor aardig wat geld verkocht en wellicht is er ook al een akkoord over Strootman naar een andere club?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
Netjes hoor! Helpen de concurrentie sterker te maken
Hopelijk heeft Sparta een flinke mep geld betaald. Waar halen zij dat geld eigenlijk vandaan?
Svejdik nog te koop?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:00 schreef Prosac het volgende:
Opvallende move van Boakye.. echt een stap vooruit kan ik het niet noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |