abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69533693
Goed beleid weer in Almelo, eerst vertrekt Van den Bergh naar een naaste concurrent en nu Boakye dus ook
pi_69533839
Had al het gevoel dat hij zou vertrekken, maar niet dat hij naar een concurrent zou gaan. Rare transfer van Heracles, ze zullen nu wel wat achter de hand moeten hebben. Verklaart ook ineens waarom hij de laatste wedstrijden werd gepasseerd, aangezien ze al in een eerder stadium akkoord waren met Sparta.
Heraaacles Almelooo
pi_69533885
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:47 schreef ElYefe het volgende:
Goed beleid weer in Almelo, eerst vertrekt Van den Bergh naar een naaste concurrent en nu Boakye dus ook
Hangt allemaal af van de prijs natuurlijk. Maar inderdaad, naar een concurrent.
pi_69533941
Valt het Heracles te verwijten dat ze hem naar Sparta laten gaan..? , lijkt me toch ook weer niet. Het geld was vast te goed.
That's all folks!
pi_69533948
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:52 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Verklaart ook ineens waarom hij de laatste wedstrijden werd gepasseerd, aangezien ze al in een eerder stadium akkoord waren met Sparta.
quote:
Vanmiddag bereikten Sparta Rotterdam en Heracles overeenstemming over de afkoopsom.
Of doelde je op de speler + zaakwaarnemer?
pi_69533965
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:54 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hangt allemaal af van de prijs natuurlijk. Maar inderdaad, naar een concurrent.
Er is dus geen prijs volgens de berichten, dat zou een vreselijke transfer betekenen van Heracles-zijde.
Heraaacles Almelooo
pi_69534011
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:56 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Er is dus geen prijs volgens de berichten, dat zou een vreselijke transfer betekenen van Heracles-zijde.
quote:
Vanmiddag bereikten Sparta Rotterdam en Heracles overeenstemming over de afkoopsom.
pi_69534098
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:56 schreef Blawh het volgende:

[..]

[..]

Of doelde je op de speler + zaakwaarnemer?
In een ander bericht las ik dat het juist andersom was; dat Heracles en Sparta al eerder rond waren.
Heraaacles Almelooo
pi_69534123
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Zapper het volgende:
Dit topic is de komende weken weer dood, zoals altijd rond deze tijd
pi_69534154
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:58 schreef Blawh het volgende:

[..]

[..]

Ik zie dat nu staan op de site van Sparta, hopelijk klopt dit want op VI.nl stond dat hij transfervrij weg zou gaan.
Heraaacles Almelooo
pi_69534157
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:01 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

In een ander bericht las ik dat het juist andersom was; dat Heracles en Sparta al eerder rond waren.
Sparta site zal het wel bij het juiste eind hebben denk ik. Kon me ook niet voorstellen dat ze hem transfervrij lieten gaan, Smit & Co. zijn niet achterlijk natuurlijk.
pi_69534260
Bij VI hebben ze het inmiddels ook veranderd, ik had het bericht gekopieerd toen het er zo uit zag:
quote:
Sparta versterkt zich na Slijngard ook met Boakye

Emmanuel Boakye speelt vanaf komende zomer voor Sparta Rotterdam. De rechtsback komt transfervrij over van Heracles Almelo en tekent een contract voor twee seizoenen.

De 24-jarige Ghanees is de tweede defensieve versterking die Sparta vrijdag vastlegde. Eerder werd de van Ajax gehuurde linksback Donovan Slijngard definitief gecontracteerd.

Boakye speelde drie seizoenen in Almelo. In de zomer van 2006 verhuurde Ajax hem voor een jaar aan Heracles, een seizoen later werd Boakye van de Amsterdammers overgenomen.

In zijn tijd bij Heracles speelde Boakye 75 competitiewedstrijden, waarin hij één keer tot scoren kwam.
Nu hebben ze het bericht zo staan:
quote:
Sparta versterkt zich na Slijngard ook met Boakye

Emmanuel Boakye speelt vanaf komende zomer voor Sparta Rotterdam. De rechtsback komt over van Heracles Almelo en tekent een contract voor twee seizoenen.

De 24-jarige Ghanees is de tweede defensieve versterking die Sparta vrijdag vastlegde. Eerder werd de van Ajax gehuurde linksback Donovan Slijngard definitief gecontracteerd.

Boakye speelde drie seizoenen in Almelo. In de zomer van 2006 verhuurde Ajax hem voor een jaar aan Heracles, een seizoen later werd Boakye van de Amsterdammers overgenomen.

In zijn tijd bij Heracles speelde Boakye 75 competitiewedstrijden, waarin hij één keer tot scoren kwam.
Dus waarschijnlijk toch een transfersom, zoals het natuurlijk hoort wanneer een speler nog een doorlopend contract heeft. Waarschijnlijk helaas wel met clausule erin...
Heraaacles Almelooo
pi_69534378
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Dus waarschijnlijk toch een transfersom, zoals het natuurlijk hoort wanneer een speler nog een doorlopend contract heeft. Waarschijnlijk helaas wel met clausule erin...
Ik denk eigenlijk ook wel dat Heracles anders langer had gewacht om hem van de hand te doen, kijken of er een andere club (geen concurrent) interesse zou tonen.

Maar goed, als Sparta de volle mep (clausule) betaalt voor een speler met een 1-jarig contract, dan is dat zo goed nog niet toch? Heracles kan in ieder geval op tijd op zoek naar een eventuele vervanger, beter nu dan in augustus.
pi_69534524
Ja, precies. Ik ging er even vanuit dat hij gratis weg zou gaan (volgens het bericht van VI) maar dat klopt dus niet. Wanneer ze gewoon de prijs betaald hebben die in z'n contract staat heeft Heracles goed gehandeld, omdat er nu snel duidelijkheid is en dus inderdaad tijd voor een vervanger én misschien nog wel belangrijker omdat Heracles nu nog geld ontvangt voor een transfer (waarschijnlijk best een aardige prijs) terwijl hij anders volgend jaar gratis was weggelopen.

Prima gehandeld dus.
Heraaacles Almelooo
pi_69534590
Ben benieuwd hoe ze nu gaan handelen eigenlijk.

Intern oplossen met Breukers en Mangafic?
Aankoop? (Svejdik van Groningen wilden ze 2 jaar terug, komt daar nu niet bijster veel aan spelen toe. Wellicht nu?)
pi_69536240
Ik neem aan dat er wel een vervanger komt, want voor een heel seizoen vind ik Breukers en Mangafic wat gevaarlijk. Ik lees de naam Schuurman vaak voorbij komen, die kan weg wanneer De Graafschap degradeert.
Heraaacles Almelooo
pi_69536889
Die was volgens mij niet eens basisspeler bij De Graafschap dit seizoen. Dus heb mijn twijfels of die ons beter zou maken. Demir van NAC, 2 seizoenen Excelsior, vond ik altijd wel een leuk spelertje. Alleen speelde die meestal centraal achterin of controlerend op het middenveld, geen idee of die als back uit de voeten kan.

Dustley Mulder van RKC is in het verleden ook al aan Heracles gelinkt, is net als Snoyl transfervrij na dit seizoen.
pi_69537318
Mulder is inderdaad ook al vaker genoemd, als die transfervrij is dan zal hij zeker op het lijstje staan.
Heraaacles Almelooo
pi_69546351
Schuurman heeft wel veel in de basis gespeeld, maar bijna altijd als middenvelder. Overigens is het maar een matige voetballer die nooit echt opvalt, behalve z'n dramatische voorzet dan Opzich wel een harde werker.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zaterdag 30 mei 2009 @ 02:53:57 #295
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_69546555
Pfff .... Sparta. Leuke carrière-move, Boakye :/

Volgend jaar gezellig onder Heracles eindigen dan maar.

En nu tijd om wat verdedigende versteringen te halen. Met alleen Breukers redden we niet
451 °F
  zaterdag 30 mei 2009 @ 09:27:17 #296
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69547561
Netjes hoor! Helpen de concurrentie sterker te maken
Hopelijk heeft Sparta een flinke mep geld betaald. Waar halen zij dat geld eigenlijk vandaan?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69547638
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 09:27 schreef Damzkieee het volgende:
Netjes hoor! Helpen de concurrentie sterker te maken
Hopelijk heeft Sparta een flinke mep geld betaald. Waar halen zij dat geld eigenlijk vandaan?
Emnes is eerder voor aardig wat geld verkocht en wellicht is er ook al een akkoord over Strootman naar een andere club?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:00:51 #298
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69549802
Opvallende move van Boakye.. echt een stap vooruit kan ik het niet noemen.
pi_69554773
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:00 schreef Prosac het volgende:
Opvallende move van Boakye.. echt een stap vooruit kan ik het niet noemen.
Svejdik nog te koop?
pi_69554814
Of Hiariej een jaar te huur?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')