whehequote:
Ja, dat vind ik ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef Toverheks het volgende:
marilien ziet er echt slecht uit, wit,kringen en echt moe.
Die heeft het ook knap zwaar gehad,met twee keer niet in bedslapen.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:34 schreef Toverheks het volgende:
marilien ziet er echt slecht uit, wit,kringen en echt moe.
Daar valt iig altijd wel iets te regelen...onder tafelquote:Op zondag 10 mei 2009 18:35 schreef akveor het volgende:
Mocht ze winnen... kan ze meteen door naar dr. Schumacher. Ziet er slecht uit met die wallen...
[ afbeelding ]
Die piest zich zowat in de broek van angst ..............quote:
Als ze nat waren, wist ie de knopjes wel te vindenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:33 schreef snetje het volgende:
Huub en knopjesje kan ze beter ff stuk voor stuk naar boven halen
Hoi, ik ben Marielin en ik heb ECHT, echt waar, echt echt waar, ja echt waar.............iets nodig.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:35 schreef akveor het volgende:
Mocht ze winnen... kan ze meteen door naar dr. Schumacher. Ziet er slecht uit met die wallen...
[ afbeelding ]
meissie trekt het volgens mij niet meer, maar wil zich niet laten kennen, maar denk best dat het zwaar zal wezenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:35 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
De underdog-rol.. die doet ze uitstekend... incl. de géén make-up...quote:Op zondag 10 mei 2009 18:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Die piest zich zowat in de broek van angst ..............
Eline krijgt niks meer dan Marielin, Marielin krijgt zelfs meer met die sigaretten altijd.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:40 schreef Laysa het volgende:
nou ja...weet je het is niet leuk om te zien dat een eline alles krijgt en jij niets....en bovendien is ze gewoon moe....
Niet roken bij een konijn,moet niet gekker wordenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:38 schreef NrTH het volgende:
Bij dit spel ook, elke keer als Marielin is zegt ze: "Oh dit heb ik weer he, hoe moet ik dit nou uitbeelden" en als ze klaar is "ik zat al helemaal van hoe moet ik dit nu weer uitbeelden dan.."
Irritant figuur.
Ik hoop dat ze haar sigaretten gaan afpakken omdat ze rookte bij dat konijn, of anders gewoon omdat het kan.
Rrrrrightquote:
Eline springt voordurend in Stand-by.. terwijl Marielin overal bovenop blijft zitten.. en dat vreet energie..quote:Op zondag 10 mei 2009 18:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Eline krijgt niks meer dan Marielin, Marielin krijgt zelfs meer met die sigaretten altijd.
Precies.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Eline krijgt niks meer dan Marielin, Marielin krijgt zelfs meer met die sigaretten altijd.
Ik vind dat ze het onevenredig zwaar heeft gehad. Zeker vergeleken met een Pim en een Eline.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
meissie trekt het volgens mij niet meer, maar wil zich niet laten kennen, maar denk best dat het zwaar zal wezen
En prinsesje heeft haar make up,dus dat steekt lekker af.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:41 schreef siep86 het volgende:
ze ziet er gewoon moe uit. het is een meisje met een bleke huid en wallen. Door gebrek aan make up zie je dat inderdaad 10x erger via een camera
vind niet dat het iets te maken heeft met wel of niet sterk zien en het wel of niet meer trekken.
sja haal dan het konijn weg...die rook blijft daar toch wel hangenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:44 schreef Espabilado het volgende:
Als je 1 meter 70 bent en je staat ook maar beetje van dat konijn af dan is je smoel iig al 2 meter er vandaanvind het ook nergens op slaan... je moet dat beest geen rook in het gezicht blazen natuurlijk maar of je nou 1.5 of 2.5 meter er vanaf staat maakt geen flikker uit
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het onevenredig zwaar heeft gehad. Zeker vergeleken met een Pim en een Eline.
Zelfs op het feestje was ze nog helemaal bij. Terwijl een Amber en Pim al lagen te pitten. Als er iemand mag zeiken dan is zij het wel. Misschien moet ze wat meer om zichzelf denken. Maar zelfs voor deze 36 uurs opdracht kreeg ze daar niet eens goed de kans voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |