goeiequote:Op zondag 10 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
[..]
misschien ze vooraf een van de filmpjes laten zien en ze vertellen hoe het moet?
ow, en als jullie het op de redactie zelf gaan proberen, doe dan ff een youtube
op zich wel, maar het leven is nou eenmaal niet eerlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik vind hem echt te grappig, Danny thnx voor die filmpjes
maarre, is t niet oneerlijk een opdracht erin die niet haalbaar is?
Huub wordt haast vader,ik zou het niet fijn vinden als Huub zou stikkenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, das een goed idee, Huub probeer het zelf eerst of het haalbaar , lukt een grote lepel niet, kun je een kleine lepel proberen.
Ja, via de redactiecam.....quote:Op zondag 10 mei 2009 17:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja, das een goed idee, Huub probeer het zelf eerst of het haalbaar , lukt een grote lepel niet, kun je een kleine lepel proberen.
zoek op youtube even naar cinnamonquote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand nog een linkje van de kaneel youtube dingesen die danny gaf?
ben wel benieuwd
Lees de OPquote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Mirjam het volgende:
ben wel benieuwd
heel veel filmpjesquote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Mirjam het volgende:
ben wel benieuwd
is er ook iemand zónder lange tenen hier?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Lees de OPdaar staat een link naar het vorige topic.
Ik bedoelde meer dat ik die blijkbaar voor niets heb geschreven...quote:Op zondag 10 mei 2009 17:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is er ook iemand zónder lange tenen hier?
thanks danny.
als je die voor niks had geschreven, had ik nu al die leuke fimpjes gemistquote:Op zondag 10 mei 2009 17:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik die blijkbaar voor niets heb geschreven...
Daar is het ook prachtig weer voor............... ik wil ook een tuin... en een barbecue......en vlees........quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:57 schreef Marrije het volgende:
Het moet maar afgelopen zijn met waarschuwingen, gewoon meteen de zweep erover.
Ik had de schuifdeur open staan, maar nu krijg ik trekquote:Op zondag 10 mei 2009 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is het ook prachtig weer voor............... ik wil ook een tuin... en een barbecue......en vlees........
Ja, ik heb hem in de 'keuken' gezienquote:Op zondag 10 mei 2009 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Is Pim vandaag al van die bank geweest..??
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |