is met de meeste dingen hier dat je er niet bij bentquote:Op zondag 10 mei 2009 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
Over iets waar niet bij bent geweest kun je niet over mee kletsen, vandaar msn gesprek hiero
Normaal wordt er niet over dingen gesproken als je elkaar hebt gezienquote:Op zondag 10 mei 2009 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is met de meeste dingen hier dat je er niet bij bent
Wij waren ook niet bij hun meetquote:Op zondag 10 mei 2009 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is met de meeste dingen hier dat je er niet bij bent
HIER niet neequote:Op zondag 10 mei 2009 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Normaal wordt er niet over dingen gesproken als je elkaar hebt gezien
Heb je droxz, lyn en mij hier uitvoerig zien spreken over zaterdag ?
sorrie hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
Nope, hier wordt altijd over algemene dingen gepost waar iedereen over mee kan praten
Lees maar aantal topics terug
Zet de schuttingenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
zon schijnt heerlijk hier![]()
en ik moet binnen werken
Crazy... mijn eerste naam topic!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
Nope, hier wordt altijd over algemene dingen gepost waar iedereen over mee kan praten
Lees maar aantal topics terug
ga ik morgen doenquote:
over computerprogramma'squote:Op zondag 10 mei 2009 16:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Crazy... mijn eerste naam topic!
Geef je trouwens groot gelijk man, al dat gelul hierzo... pleur dan msn aan ofzo, of stuur elkaar prive berichten. Hou het gezellig, zodat andere mensen ook mee kunnen praten
vaak genoeg geweest dat ik niet kon meepraten, maar goed, ik ga hier niet moeilijk over doenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Crazy... mijn eerste naam topic!
Geef je trouwens groot gelijk man, al dat gelul hierzo... pleur dan msn aan ofzo, of stuur elkaar prive berichten. Hou het gezellig, zodat andere mensen ook mee kunnen praten
Ik volg je niet...quote:
Niet dat je weg moet heeft niemand gezegd.quote:
* Crazy-M volgt ook nietquote:
Ik PM meer als dat ik post, en anders wel hyves of SMSquote:Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M volgt ook niet
Meestal hebben we het maar 1 min ff over en dan is het pm of msn
Droxz, beller en ik zijn hier meestal aan het geinen over algemene dingen
quote:
Wakkawoekeeeee !!!!quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wakkawoekeeeee !!!!
Goede morgen allen !
ALlen nog een beetje zin ?
het is droogquote:
Mogguh kleine!quote:
ey lange fapperquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan ga ik hier iedereen is even lekker swaffelen
*FAPPERDEFAPFAP*!quote:Op maandag 11 mei 2009 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ey lange fapper
ik moet nog iets verzinnen op sms van gister aaf ...
Godver, deze beeldschermen kunnen maar 1280 aan
werk telefoon is ipv sim geblokkeerd nu helemaal gaarsim kaart wordt vermist haha
Ook goede mogguh!quote:Op maandag 11 mei 2009 08:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Craz-M, geile beer van me....
Ik heb je gemist dit weekend, je was dichtbij... maar kwam niet langs.
Nu heb ik zelf mijn zwarte tarzan maar gepakt!![]()
zo ietsquote:Op maandag 11 mei 2009 08:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*FAPPERDEFAPFAP*!
Beetje jammer dat je weer niets kon verzinnen hoor!
hahahah doe je goed, k ben hier net binnen.... nog geen telefoon overgegaan en geen mail... geen geplande actie's voor vandaag... helemaal niets
sorry WL ik heb gister iets teveel gegeten volgens mijquote:Op maandag 11 mei 2009 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal!
wat een wind zeg![]()
werk telefoon doet het weer, sim eruit gehaald en weer terug erinquote:Op maandag 11 mei 2009 08:53 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*FAPPERDEFAPFAP*!
Beetje jammer dat je weer niets kon verzinnen hoor!
hahahah doe je goed, k ben hier net binnen.... nog geen telefoon overgegaan en geen mail... geen geplande actie's voor vandaag... helemaal niets
MOGGUH Tripack!!!quote:
Nee, niet eensquote:
Dude, wat voor collega's heb jij daar?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
werk telefoon doet het weer, sim eruit gehaald en weer terug erin
Nu vraagt hij zelfs niet om puk code maar om pindus werkt weer perfect.
En wij btw afvragen van hey: servicedesk telefoon is nog niet over gegaan.
Komt netwerkbeheerder: Jah ik heb dit weekend per ongeluk de helpdeks nummer doorgeschakeld ipv storings nummer ....
tjah, geen dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag of zondagquote:
jah druk best wel...; zaterdag naar den haag en zondag hele dag moederdagvisites gedaanquote:Op maandag 11 mei 2009 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
MOGGUH Tripack!!!
Wel een lekker weekend gehad?
hehe, dat wat jij nu dus hebt had ik vorige week.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dude, wat voor collega's heb jij daar?
Ik zit nu naar de calls te kijken, 3 nieuwe van vanochtend... allemaal niet overgedragen aan andere, geen history... staat geen moer in![]()
Kom jij eens hier werken, schop ik mijn kut collega jou kant op
Hij is viesssssssssssssssssssssssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hij is viesssssssssssssssssssssssdank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij ook goedemorg M
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 08:55 schreef tripack het volgende:
[..]
sorry WL ik heb gister iets teveel gegeten volgens mij
Maar wel de laatste maandag van de week, dat dan weer wel!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, geen dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag
Ook wel redelijk drukquote:Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef tripack het volgende:
[..]
jah druk best wel...; zaterdag naar den haag en zondag hele dag moederdagvisites gedaan
en jouw weekend dan?
dat dan weer wel ja..quote:Op maandag 11 mei 2009 09:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar wel de laatste maandag van de week, dat dan weer wel!
Maandag vind ik niet eens zo erg, meestal is het hier dinsdag.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat dan weer wel ja..
maar dat maakt het maandag gevoel niet minder..
ik wacht wel tot de dinsdag voorbij is en het woensdag is
tjah, heenreis 1 uur en 40 minutenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ook wel redelijk druk
Vrijdag met, zaterdagmiddag met
en Crazy-M vond het gezellig om even langs te komen.
Even in de stad geweest, wat gedronken, just relaxing
Gisterenavond nog even naargeweest.
ja idd.. die dinsdag mogen ze er van mij ook wel uit halen..quote:Op maandag 11 mei 2009 09:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maandag vind ik niet eens zo erg, meestal is het hier dinsdag.
Maandag brak, maar wel vol te houden. Dinsdag echt brak
hehequote:
Klinkt gezelliequote:Op maandag 11 mei 2009 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ook wel redelijk druk
Vrijdag met, zaterdagmiddag met
en Crazy-M vond het gezellig om even langs te komen.
Even in de stad geweest, wat gedronken, just relaxing
Gisterenavond nog even naargeweest.
ja maar dat word woensdag toch niet beterquote:Op maandag 11 mei 2009 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
Klinkt gezellie![]()
dinsdag is echt brakker dan brak
Dat heb je terug iig snel gedaan jahquote:Op maandag 11 mei 2009 09:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, heenreis 1 uur en 40 minuten
terug reis had ik zoiets van gas geven.
1 uur en 15 min over gedaan haha
Wel, want op woensdag komt meneer zaagmans langsquote:Op maandag 11 mei 2009 09:09 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar dat word woensdag toch niet beter
ja dat wel.. maar tegen het weekend is de brakheid er wel weer afquote:Op maandag 11 mei 2009 09:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel, want op woensdag komt meneer zaagmans langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Help me teach her how to fly......
Zag het het Zenden was ja, maar toen ik deze net zag... k vond hem echt grappig! hahahahaquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zag het het Zenden was ja, maar toen ik deze net zag... k vond hem echt grappig! hahahaha
Deze ook trouwens:
"Always remember to open the door first"
[ afbeelding ]
yep dies ook geweldigquote:Op maandag 11 mei 2009 09:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zag het het Zenden was ja, maar toen ik deze net zag... k vond hem echt grappig! hahahaha
Deze ook trouwens:
[ afbeelding ]
pijnlijkquote:Op maandag 11 mei 2009 09:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deze ook trouwens:
[ afbeelding ]
En dan maar afvragen waarom mensen voetbal zo'n mietjes sport vindenquote:
hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 09:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat heb je terug iig snel gedaan jah
Oja, dat gesprek van gisteren....
Wat moet je wel niet van ons denken na dit weekend
die is echt stomquote:
whehehehehquote:
Dat is Bellert zijn ding ja, kom terug!quote:
Dat blijft gewoon een klassiekerrrrrrrrt heur!quote:
ja wel lekker hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 09:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat blijft gewoon een klassiekerrrrrrrrt heur!
Damn, ik verveel me nu al hiero...
Jij nog een lekker weekend gehad WL?
dat paaltjequote:
ze heeft geluk dat het paaltje "meeveert "quote:
ja misschien niet helemaal goed in de grond gezetquote:Op maandag 11 mei 2009 09:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ze heeft geluk dat het paaltje "meeveert "
mogguh sgelequote:Op maandag 11 mei 2009 09:42 schreef Sgele het volgende:
Mogguh
Even een snel vraagjeWeet iemand een browser die qua engine lijkt op IE?
M'n IE (6we kunnen nog niet updaten vanwege de systemen hier
) loopt telkens vast, en ik moet iets hebben wat er op lijkt om m'n applicaties te draaien.
Firefox, Chrome, Opera, Safari werken geen van allen
Iemand een idee?
Dat was 'm!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh sgele
Avant Browser ? http://www.avantbrowser.com/
morguuuh Sgelequote:Op maandag 11 mei 2009 09:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat was 'm!![]()
Ik wist dat ik er een vergeten was
![]()
Thx WL!
En goeiemorgen
werkenquote:
Wat begin jij nou weer met het stellen van moeilijke vragen in deze vroege ochtend zeg...quote:Op maandag 11 mei 2009 09:42 schreef Sgele het volgende:
Mogguh
Even een snel vraagjeWeet iemand een browser die qua engine lijkt op IE?
M'n IE (6we kunnen nog niet updaten vanwege de systemen hier
) loopt telkens vast, en ik moet iets hebben wat er op lijkt om m'n applicaties te draaien.
Firefox, Chrome, Opera, Safari werken geen van allen
Iemand een idee?
quote:
Mogguhquote:
Mogguhquote:Op maandag 11 mei 2009 10:03 schreef tripack het volgende:
Morguuh LL![]()
nog een fijne verjaardag gehad?
Dat is mooiquote:Op maandag 11 mei 2009 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Mogguh
[..]
MogguhYep, heb me enorm geamuseerd
En zeker op je 30stequote:Op maandag 11 mei 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
Dat is mooi
dat hoort ook op je verjaardag
Crazy-M als dekhengst?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Crazy-M is een hele lieve en ook erg geile jongen. Zonder stamboom.
Hij heeft al meerdere malen met goed succes gedekt. Bij de foto's een voorbeeld van wat nakomelingen van hem en natuurlijk foto's van hemzelf.
Hij is een eg aanhalerige jongen geworden toen ik hem kreeg was hij verwaarloosd en mishandeld dus erg schuw maar dat is nu helemaal veranderd door veel liefde hier.
Wil je je dochter door een echte charmeur en goedzak willen laten dekken dan is Crazy-M je man.
Door zijn verleden laat ik hem alleen maar hier in huis dekken.
En heb ervaring dat de meest schuwe dames hier helemaal naar de zin hebben.
Heb speciaal voor hun een kamer waar ze lekker samen zijn en waar ik dan ook veel te vinden ben als er een poes is. Om ze de aandacht te geven maar vooral erg belangrijk ik geef ze wel de rust die ze nodig hebben.
En probeer van de dame vooral zo normaal mogelijk haar eigen dagelijkse doen na te bootsen door lekker knuffelen en zo van alles.
Wil je meer weten bel me gerust of doe een mailtje ik antwoord zo snel mogelijk.
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Hij heeft al meerdere malen met goed succes gedekt. Bij de foto's een voorbeeld van wat nakomelingen van hem en natuurlijk foto's van hemzelf.
Hij is een eg aanhalerige jongen geworden toen ik hem kreeg was hij verwaarloosd en mishandeld dus erg schuw maar dat is nu helemaal veranderd door veel liefde hier.
Wil je je dochter door een echte charmeur en goedzak willen laten dekken dan is Crazy-M je man.
Heb speciaal voor hun een kamer waar ze lekker samen zijn en waar ik dan ook veel te vinden ben als er een poes is. Om ze de aandacht te geven maar vooral erg belangrijk ik geef ze wel de rust die ze nodig hebben.
En probeer van de dame vooral zo normaal mogelijk haar eigen dagelijkse doen na te bootsen door lekker knuffelen en zo van alles.
Wil je meer weten bel me gerust of doe een mailtje ik antwoord zo snel mogelijk.
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
whahahahquote:
Ik kan niet eens zien of dit nou een man of een vrouw is... dat vind ik nog erger!quote:
hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
LOLquote:Op maandag 11 mei 2009 10:54 schreef Droxz.nl het volgende:
En dan nu terug naar de calls van mijn kut collega:
"Ze was wks only ingelogt. !HELP!"
->
"laten afmelden vinkje weg gehaald en aangemeld."
Ik ga roken...
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:54 schreef Droxz.nl het volgende:
En dan nu terug naar de calls van mijn kut collega:
"Ze was wks only ingelogt. !HELP!"
->
"laten afmelden vinkje weg gehaald en aangemeld."
Ik ga fappen....
whahahahaquote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
Die kon ik nog niet, die is grappig hahahahaquote:
zit er geen spellchecker daarop ofzo ?!? anders wel een uitstekend ideequote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die kon ik nog niet, die is grappig hahahaha
Ik vraag hem net "ej dude, kijk je call ff na... staan spelfouten in... " hij: Waar dan?
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die kon ik nog niet, die is grappig hahahaha
Ik vraag hem net "ej dude, kijk je call ff na... staan spelfouten in... " hij: Waar dan?
Das een nog mooier verhaal:quote:Op maandag 11 mei 2009 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit er geen spellchecker daarop ofzo ?!? anders wel een uitstekend idee
dan heb je echt zo van ermquote:Op maandag 11 mei 2009 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Das een nog mooier verhaal:
Wij hebben hier een MAC staan.... dikke G5. Maar deze staat hier stof te vangen, dus kut collega heeft deze opgebouwd en doet er nu erg stoer mee! Kijk man, ik heb tenminste wel een spellingscontrole...
GEBRUIK DAT DING DAN SUKKEL!
Sletje, doe eens rustig man.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lul es ff door
jullie zijn niet vooruit te branden ......
hahahhaa !FAILquote:Op maandag 11 mei 2009 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Das een nog mooier verhaal:
Wij hebben hier een MAC staan.... dikke G5. Maar deze staat hier stof te vangen, dus kut collega heeft deze opgebouwd en doet er nu erg stoer mee! Kijk man, ik heb tenminste wel een spellingscontrole...
GEBRUIK DAT DING DAN SUKKEL!
Zoiets dus:quote:
Whehehehehe, zoiets jah!quote:
quote:
Whehehehehequote:
Nice one!quote:
ja en die duurd al weer veel te lang !!!!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sletje, doe eens rustig man.
Het is maandag heur...
Morguuh GFquote:Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen allen![]()
eerst ff koffieen een peuk
Zucht,quote:Op maandag 11 mei 2009 11:15 schreef Droxz.nl het volgende:
Crazy-M twijfelde over EO
Uitgegeven: 11 mei 2009 10:53
Laatst gewijzigd: 11 mei 2009 10:55
AMSTERDAM - Crazy-M mag eindelijk praten over zijn schorsing door de EO. Zo zegt de swaffelaar dat hij zich grote zorgen maakte over de veelbesproken sanctie. "Ik was bang dat er geen ruimte meer was om de aarsjes op te rekken, want "rekt het niet, dan scheurt het wel". Dat waren ook de momenten dat ik mijn voorbind dildo wilde pakken", zegt hij maandag in de
"Droxz.nl".
Crazy-Mwerd begin maart door de omroep geschorst vanwege een plompzak-shoot in de glossy l'Homo. De swaffelaar had deze shoot niet overlegd met zijn werkgever, wat voor de EO-directie reden was om hem voor drie maanden uit te laten wonen door WL. Buiten dat werden al zijn swaffel en bukkake sessie's opgeschort.
Sinds maandag is de schorsing opgeheven, en is Crazy-M weer gewoon te horen en te zien op radio en televisie. De hele kwestie heeft er flink ingehakt bij Crazy-M, zo zegt hij in de krant. Vooral het feit dat hij niet mocht spelen met "Beller", en WL niet meer mocht plompzakken.
Ach ik hoef nog maar 5 uur en 45 minuten!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja en die duurd al weer veel te lang !!!!
Nee ik ben lekker wakker!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zucht,
kunnen jullie wel tegen iemand die nog half slaapt !!!
niet dat ik zin hebquote:Op maandag 11 mei 2009 11:49 schreef tripack het volgende:
hier schijnt het zonnetje
ik heb alleen geen zin meer
mijn god, hij heeft nog steeds een mannengezichtquote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
De burgemeester van de Amerikaanse plaats Silverton (Oregon) werd gekozen als man. Nu verkleedt hij zich dagelijks als vrouw.
Het merendeel van de 7400 inwoners van Silverton heeft geen problemen met de transformatie van Stu Rasmussen (60). Hij werd namelijk herkozen! Volgens de burgemeester is hij nog steeds zielsgelukkig met zijn vriendin en blij dat hij zijn passie niet meer hoeft te verbergen.
[ afbeelding ]
hier nog een foto : nog een foto
wat een lelijk wijfquote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
De burgemeester van de Amerikaanse plaats Silverton (Oregon) werd gekozen als man. Nu verkleedt hij zich dagelijks als vrouw.
Het merendeel van de 7400 inwoners van Silverton heeft geen problemen met de transformatie van Stu Rasmussen (60). Hij werd namelijk herkozen! Volgens de burgemeester is hij nog steeds zielsgelukkig met zijn vriendin en blij dat hij zijn passie niet meer hoeft te verbergen.
[ afbeelding ]
auch dat moet zeer doen zo lelijk te zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
GADVER, daar zou ik serieus mijn hond nog vanaf trappen!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog steeds pauzequote:
en GF,quote:Op maandag 11 mei 2009 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
en LL heeft nog speciaal zaterdag tuinschermen meegebracht zodat ik die deze week kan gaan plaatsen
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:08 schreef tripack het volgende:
[..]
en GF,
was LL's feestje nog goed voor de zaken![]()
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef tripack het volgende:
[..]nu komt de vraag der vragen
hoe ziet nou dat pakje uit wat je voor LL had gekocht![]()
ik begin er toch overquote:
o ja klopt sorryquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:25 schreef tripack het volgende:
[..]
ik begin er toch over
en als het echt niemand boeit PM ik je wel
hee, maar jij zou toch foto's postenquote:
nah lekker weer eerst ons lekker maken en dan niet showenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
maar het was mooi weer gisteren
oeh lunchtijd
Ik mag toch niet kletsen over dingen waar GRTDOJW-leden niet over mee kunnen praten?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:32 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah lekker weer eerst ons lekker maken en dan niet showen![]()
k'zal ut onthouden ....
ik zou foto's makenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:31 schreef tripack het volgende:
[..]
hee, maar jij zou toch foto's posten
of mag dat ook niet meer
wat ?! geen fotos ?? waarom niet ?? posten die hapquote:Op maandag 11 mei 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mag toch niet kletsen over dingen waar GRTDOJW-leden niet over mee kunnen praten?
Nou, aangezien veel van mn verhalen en de bijbehorende foto´s plaatsvinden in de club zullen ze hier niet meer gepost worden.
Het werd namelijk niet op prijs gesteld
Dat staat je natuurlijk niet in de weg om mij via PM, mail, fobo, msn, stalkers-activiteiten e.d. ernaar te vragen
Ja, en ik ben de enige die dat blijkbaar doet..quote:Op maandag 11 mei 2009 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
zucht, verhaal van gister wordt dus weer opgeblazen....
LL, zeg nu zelf, was het gister een verkapte msn gesprek of niet hier in dit topic ?
ik ookquote:Op maandag 11 mei 2009 12:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, en ik ben de enige die dat blijkbaar doet..
prima.
geen punt.
ik heb het hele verhaal niet gelezen hoor, maar wanneer je met 2 man in 1 topic zit lijkt het al snel op een msn gesprek, tuurlijk. en je hoeft ook niet alles te lezen wat er gepost wordtquote:Op maandag 11 mei 2009 12:38 schreef Crazy-M het volgende:
zucht, verhaal van gister wordt dus weer opgeblazen....
LL, zeg nu zelf, was het gister een verkapte msn gesprek of niet hier in dit topic ?
en nu nogquote:Op maandag 11 mei 2009 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb het hele verhaal niet gelezen hoor, maar wanneer je met 2 man in 1 topic zit lijkt het al snel op een msn gesprek, tuurlijk. en je hoeft ook niet alles te lezen wat er gepost wordt
vroegah gebeurde het ook wel eens in dit topic
dat weet je nietquote:Op maandag 11 mei 2009 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nu nog.
maar was niet een gesprek tussen 2 man er werd verder door niemand gereageerd
vind ik ook , maakt het nou uit wat er gepost wordtquote:Op maandag 11 mei 2009 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb het hele verhaal niet gelezen hoor, maar wanneer je met 2 man in 1 topic zit lijkt het al snel op een msn gesprek, tuurlijk. en je hoeft ook niet alles te lezen wat er gepost wordt
Voordat ik het hier weer eens heb gedaan, ik geef Crazy gewoon gelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:41 schreef tripack het volgende:
[..]
met 1 hand typt moeilijkquote:Op maandag 11 mei 2009 12:43 schreef tripack het volgende:
[..]
dat weet je niet
ach ja boeiend
wat gebeurt is, is gebeurt
Ik ga hier toch ook geen 1 v.s 1 gesprek aan met Lyn ofzo, dit is namelijk geen chatbox, maar een forumquote:Op maandag 11 mei 2009 12:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vind ik ook , maakt het nou uit wat er gepost wordt
gast bah... we hoeven toch niet te weten dat je op de foto's van LL faptquote:Op maandag 11 mei 2009 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met 1 hand typt moeilijk![]()
precies
zand er over
DUDE!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:44 schreef Crazy-M het volgende:
ok even over de discussie dan maar.
Gister zat ik hier GF en LL vol te blaffen over hun gezicht. Alles te besproeien, noem maar op.
Het was dus gewoon ook echt een "fake" aangezien hier niet door iemand anders op ingesprongen kon worden. Voor het geval dat lees je maar even terug.
Daar heb ik gewoon iets van gezegd.
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:47 schreef tripack het volgende:
[..]
gast bah... we hoeven toch niet te weten dat je op de foto's van LL fapt![]()
Dat is elke dag zoquote:Op maandag 11 mei 2009 12:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ slaps Crazy-M
laat ze lekker zo lang het niet elke dag is Carebox
![]()
ik denk dat je dat best wel heb gedaan hoor . ook al is het maanden geleden ofzo.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ga hier toch ook geen 1 v.s 1 gesprek aan met Lyn ofzo, dit is namelijk geen chatbox, maar een forum
Ik hou het gezellig door er wat van te zeggen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat je dat best wel heb gedaan hoor . ook al is het maanden geleden ofzo.
who cares man! , maak je niet druk. tis net zoals Fubar zegt, zolang het maar niet iedere dag gebeurt.
laten we het gezellig houden aub!
ik weet het wel zeker van anderen (niet per se Droxz) en dan niet maanden geledenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[b]ik denk dat je dat best wel heb gedaan hoor . ook al is het maanden geleden ofzo. [/b]
who cares man! , maak je niet druk. tis net zoals Fubar zegt, zolang het maar niet iedere dag gebeurt.
laten we het gezellig houden aub!
Dit is toch echt te zielig voor woorden?quote:Priester in hongerstaking voor meer kerkgangers Uitgegeven: 8 mei 2009 12:31
Laatst gewijzigd: 8 mei 2009 12:30
CAMPIGO - Don Eros Mario Pellizzari (47), de parochiepriester van het dorp Campigo bij Venetië, is in hongerstaking gegaan voor beter kerkbezoek.
Hij is er verbolgen over dat driekwart van de 1500 parochianen nooit meer naar de mis komt, zo meldt de krant Corriere della Sera vrijdag.
In Campigo gaan op zondag vooral bejaarden en zieken naar de kerk, terwijl de jongeren de traditie niet meer in ere houden.
Jongeren
Pellizzari ging zondag in hongerstaking in zijn kerk, die dag en nacht open bleef. Jongeren die hij anders nooit in de kerk zag, kwamen langs om hem een hart onder de riem te steken.
Woensdagavond stopte Pellizzari met zijn actie. Komende zondag zal moeten blijken of de hongerstaking heeft geholpen.
een woord kan meer betekenen dan duizenden zinnen bij mekaar!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik hou het gezellig door er wat van te zeggen.
Een enkele zin ofzo, of een vraag... maar niet meer dan dat
Hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
droxz ik denk dat het weer fap fap tijd is voor je
^^
Meer als "Wax on... en Wax off" weet k niet meer hoor hahaaquote:Op maandag 11 mei 2009 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een woord kan meer betekenen dan duizenden zinnen bij mekaar!
zo dat heb ik volgens mij uit "Karate Kid part 1" hahaha
ja die blijft ook vet. ben echt een fan van hem , behalve die film toen ie zwanger was , oh en toen hij een oppas was ofzo....quote:Op maandag 11 mei 2009 12:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Meer als "Wax on... en Wax off" weet k niet meer hoor hahaa
Heb gisteren "Commando" zitten kijken, als bluray! hahaha
Idd, commando blijft gewoon een topfilm!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja die blijft ook vet. ben echt een fan van hem , behalve die film toen ie zwanger was , oh en toen hij een oppas was ofzo....![]()
![]()
quote:
klopt helemaalquote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, commando blijft gewoon een topfilm!
Kwam hem toevallig tegen in de Eweka winkel
Ik heb die film vroeger echt 1000x gezien, en kon zelfs nu na 15 a 20 jaar nog steeds stukjes dromen hahaha
Die dude moet ook niet in lachfilms spelen
nee idd , actiefilms zijn meer zn genrequote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd, commando blijft gewoon een topfilm!
Kwam hem toevallig tegen in de Eweka winkel
Ik heb die film vroeger echt 1000x gezien, en kon zelfs nu na 15 a 20 jaar nog steeds stukjes dromen hahaha
Die dude moet ook niet in lachfilms spelen
vette films toch ?quote:Op maandag 11 mei 2009 13:10 schreef Droxz.nl het volgende:
@WL
Terminator, Eraser, True Lies, Last Action Hero, Predator, Commando, Collateral Damage.... even zitten kijken op IMDB
idd, maar Terminator, predator en commando blijven gewoon echt geweldigquote:Op maandag 11 mei 2009 13:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt helemaal
is hij ook echt geen type voor
Die moet iemand van onze leeftijd wel gezien hebben toch?quote:
ja precies. ik vond die laatste predator echt zuigen btw. wat een schijtfilm. die speelde zich af in een stad ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 13:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
idd, maar Terminator, predator en commando blijven gewoon echt geweldig
Echt actie klassiekers als je het mij vraagt hahaha
de nieuwe rambo is wel overdrevenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die moet iemand van onze leeftijd wel gezien hebben toch?
TOPFILMS!
Vroeger vond ik Van Damme ook wel grappig, te fake... maar alsnog lollig hahaha
En rambo natuurlijk!
ik was vroeger een enorme van damme fan. nu walg ik van hem.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die moet iemand van onze leeftijd wel gezien hebben toch?
TOPFILMS!
Vroeger vond ik Van Damme ook wel grappig, te fake... maar alsnog lollig hahaha
En rambo natuurlijk!
Die eerstequote:Op maandag 11 mei 2009 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was vroeger een enorme van damme fan. nu walg ik van hem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de naam is al flink fout, klinkt als een of andere porno film ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die eerstehard target
enorme foute film
waar je trouwens wel de naam van mn zoontje enorm veel in tegenkomt
Deel 2 is idd in de stad, daar is echt geen moer aan. Maar deel 1 blijft gewoonquote:Op maandag 11 mei 2009 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies. ik vond die laatste predator echt zuigen btw. wat een schijtfilm. die speelde zich af in een stad ofzo
weer hard targetquote:
Gezien ja, die films was serieus een drama!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de nieuwe rambo is wel overdreven
hij is wel erg fout hahahahaquote:
ik vind Rambo 1 echt meesterlijk hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gezien ja, die films was serieus een drama!![]()
Die komt NOOIT orrigineel tussen de rest van mijn dvdtjes... dat staat vast!
Vroeger was het leuk, maar nu... no thx
Ik vind het een geweldige film om te kijkenquote:
Zkr, maar we hadden het over het laatste deelquote:Op maandag 11 mei 2009 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind Rambo 1 echt meesterlijk hoor
Die heb ik hier al voorbij zien komen hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 13:29 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik vind deze persoonlijk het beste van Van Damme:
[ afbeelding ]
hahaha jaquote:Op maandag 11 mei 2009 13:29 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik vind deze persoonlijk het beste van Van Damme:
[ afbeelding ]
ah oké dan had ik het verkeerd gelezenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zkr, maar we hadden het over het laatste deel
Rambo 1 t/m 3 zijn gewoon geweldig.
duckhuntquote:
quote:
quote:
Jammer van die extra beestjes in dat filmpje...quote:
Dat is weer iets voor mijn tijd ben ik bangquote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm Conan the barbarian en red sonya zijn nog niet genoemdvind ze ook klassiekers
ja zoveel verschilt dat niet eens haha, die gast ontploft zowiesoquote:
het geeft wel de essentie weer van elke actiefilmquote:
kloptquote:Op maandag 11 mei 2009 13:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is weer iets voor mijn tijd ben ik bang
Je bent ook wel wat ouder als de meeste mensen hier denk ik,
ookal zou goldfinger1963 deze films wel beter kennen denk ik
quote:
morguuuhquote:
nee ik ben het volledig met je eens. wat een slechte films maakt hij zeg.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:42 schreef Droxz.nl het volgende:
Oja, Stefan seagal... die gast heeft NOG NOOIT een goede film gemaakt!![]()
[ afbeelding ]
Of vinden jullie van wel?
die kan echt niet acterenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:42 schreef Droxz.nl het volgende:
Oja, Stefan seagal... die gast heeft NOG NOOIT een goede film gemaakt!![]()
[ afbeelding ]
Of vinden jullie van wel?
hahahahahquote:Op maandag 11 mei 2009 13:46 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
How to Act Like Steven Seagal
Hoi, vanavond geen zwemmen.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 13:44 schreef tripack het volgende:
[..]
morguuuh![]()
niet zo boos kijken deze middag
dat is al beterquote:
freaky gifquote:
superquote:Op maandag 11 mei 2009 13:46 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
How to Act Like Steven Seagal
een auto met een kreukelzonequote:
quote:
quote:
zag gisteren een youtube filmpje van een auto die achter een vrachtwagen stond te wachten en waar een andere vrachtwagen met ong. 100 km/u tegenop knalt..quote:
Hoezo ga je niet zwemmen dan?quote:
*plaatje*quote:Op maandag 11 mei 2009 13:49 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is al beter
![]()
bijna een inieminie klein lachje
ik zag geen plaatjequote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef lynda het volgende:
[..]
*plaatje*
dat is een middelvinger smiley ja
quote:
whehe oke het zal welquote:Op maandag 11 mei 2009 14:05 schreef lynda het volgende:
[..]
de teskt *plaatje* is plaatje ja.. anders moest ik moeite enzo doen voor jou!
quote:
Hey Ukkiequote:Op maandag 11 mei 2009 14:01 schreef lynda het volgende:
[..]
*plaatje*
dat is een middelvinger smiley ja
Ej kleine!quote:
erg goeie acteurquote:Op maandag 11 mei 2009 14:09 schreef Droxz.nl het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van J.Dep?
[ afbeelding ]
Die gast is gewoon geweldig... echt!
Hey swaffelaarquote:
Die film moet ik zeker binnenkort weer kijken hoor,quote:Op maandag 11 mei 2009 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
erg goeie acteurdeze film helemaal trouwens
een van zn meesterrollenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die film moet ik zeker binnenkort weer kijken hoor,
blijft echt gewoon geweldig!
Ben je aan het zoeken naar J.depp, krijg je dit:
[ afbeelding ]
"Droxz de grote almachtige" voor jou hequote:Op maandag 11 mei 2009 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hey swaffelaar
zucht, heb geen zin meer
en moet dadelijk eerst nog naar breda en dan nog tot 21 in cursus
70-642 hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 14:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"Droxz de kleine swaffelaar" voor jou he![]()
Das minder, lange dag man!
Wat voor cursus heb je?
quote:
IKquote:
quote:
Wil net zeggen, ik heb wel zin.... maar niet om te werkenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zin in werken vandaag
ga je mond speoelen !!!!
heb niets gezegdquote:Op maandag 11 mei 2009 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zin in werken vandaag
ga je mond speoelen !!!!
whehehehequote:Op maandag 11 mei 2009 14:15 schreef Droxz.nl het volgende:
Waarom dragen collega's van mij geen stropdas?
[ afbeelding ]
quote:*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
wel zinquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HIER VERDER!*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |