is met de meeste dingen hier dat je er niet bij bentquote:Op zondag 10 mei 2009 16:37 schreef Crazy-M het volgende:
Over iets waar niet bij bent geweest kun je niet over mee kletsen, vandaar msn gesprek hiero
Normaal wordt er niet over dingen gesproken als je elkaar hebt gezienquote:Op zondag 10 mei 2009 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is met de meeste dingen hier dat je er niet bij bent
Wij waren ook niet bij hun meetquote:Op zondag 10 mei 2009 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is met de meeste dingen hier dat je er niet bij bent
HIER niet neequote:Op zondag 10 mei 2009 16:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Normaal wordt er niet over dingen gesproken als je elkaar hebt gezien
Heb je droxz, lyn en mij hier uitvoerig zien spreken over zaterdag ?
sorrie hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
Nope, hier wordt altijd over algemene dingen gepost waar iedereen over mee kan praten
Lees maar aantal topics terug
Zet de schuttingenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
zon schijnt heerlijk hier![]()
en ik moet binnen werken
Crazy... mijn eerste naam topic!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:44 schreef Crazy-M het volgende:
Nope, hier wordt altijd over algemene dingen gepost waar iedereen over mee kan praten
Lees maar aantal topics terug
ga ik morgen doenquote:
over computerprogramma'squote:Op zondag 10 mei 2009 16:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Crazy... mijn eerste naam topic!
Geef je trouwens groot gelijk man, al dat gelul hierzo... pleur dan msn aan ofzo, of stuur elkaar prive berichten. Hou het gezellig, zodat andere mensen ook mee kunnen praten
vaak genoeg geweest dat ik niet kon meepraten, maar goed, ik ga hier niet moeilijk over doenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Crazy... mijn eerste naam topic!
Geef je trouwens groot gelijk man, al dat gelul hierzo... pleur dan msn aan ofzo, of stuur elkaar prive berichten. Hou het gezellig, zodat andere mensen ook mee kunnen praten
Ik volg je niet...quote:
Niet dat je weg moet heeft niemand gezegd.quote:
* Crazy-M volgt ook nietquote:
Ik PM meer als dat ik post, en anders wel hyves of SMSquote:Op zondag 10 mei 2009 16:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M volgt ook niet
Meestal hebben we het maar 1 min ff over en dan is het pm of msn
Droxz, beller en ik zijn hier meestal aan het geinen over algemene dingen
quote:
Wakkawoekeeeee !!!!quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wakkawoekeeeee !!!!
Goede morgen allen !
ALlen nog een beetje zin ?
Forum Opties | |