In doos. Ben een liefhebber en hij is bij getweaked. Je kan nu ook thema's kiezen en downloaden. En er is weerbericht te zien op de lockscreen (HTC stijl, zie foto).quote:Op zondag 10 mei 2009 16:24 schreef DeFlip het volgende:
Full restore wordt gedaan na verkoop en originele firmware wordt erop gezet.
Kut, dus ik kan het ook niet downlaoden via cydia ofzo?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:09 schreef DeFlip het volgende:
Je hebt dan de eerste generatie en daar is nog geen bluetooth ingebouwd. Wel bij de tweede generatie maar tot dat versie 3.0 uitkomt kan je hem alleen gebruiken voor Nike+iPod.
quote:
quote:The iPod Touch 2.0 Software Update supports WPA2 Enterprise with 802.1X authentication.[8] Apple has announced that the iPhone OS 3.0 update will unlock Bluetooth capability on the second generation iPod Touch, as the included Wi-Fi chip (Broadcom BCM4325) has Bluetooth and FM Radio support.
Full restore wordt gedaan na verkoop en originele firmware wordt erop gezet.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:21 schreef rene90 het volgende:
Hey TS,
Je mag alleen legale spullen hier aanbieden, en zo te lezen staat hij vol met illegale software / niet betaalde.
Als je hem weer terug zet naar de orginele firmware is alles prima.
Leuk, maar Apple activeert die functie niet. Geen FM.quote:
De programma's zijn op de ipod. Of het nou jouw itunes is ofniet, ze staan erop en je kan ze gebruiken op de ipod.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:27 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Leuk, maar Apple activeert die functie niet. Geen FM.
Al die applicaties trouwens: Hetzij ze zijn illegaal (en dan zijn ze na die restiore dus ook weg), of ze zijn gekocht en gekoppeld aan jouw iTunes-account.
Zwaar dubieus.
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:10 schreef BOKA het volgende:
waarom doe je hem weg?
Maar als ie met ze eigen account gaat syncen straks zijn jouw apps toch weg?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:35 schreef DeFlip het volgende:
[..]
De programma's zijn op de ipod. Of het nou jouw itunes is ofniet, ze staan erop en je kan ze gebruiken op de ipod.
www.handbrake.frquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:36 schreef DeFlip het volgende:
Boden genoteerd. Hoogste bod is nu 245 euro via PM. Ruilen doe ik trouwens niet of je moet met iets heeeel leuks komen.
En je kan alle filmpjes op je iPod zetten zolang ze .m4v, .mp4 of .mov zijn. Dus je kan eerst de dvd rippen en dan naar die formaten converten met XviD4PSP. Maar ik denk dat er ook programma's zijn die direct dvd's naar die formaten omzetten.
Ja, dat kan, Dat kan zelfs met de nano, zo kijk ik elke dag films in de tein.quote:kan je hier ook gewoon DVD's op zetten?
Zo werkt dat dus niet Piet.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:01 schreef DeFlip het volgende:
Niet eens geregistreerd bij Apple site, dus de garantie van 1 jaar kan op elke gewenste moment ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |