Dat is toch alleen bij de degradatie-playoffs? Volgens mij geldt bij de Europese play-offs gewoon het doelsaldo/uitdoelpuntenregel.quote:
Niet dus.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is toch alleen bij de degradatie-playoffs? Volgens mij geldt bij de Europese play-offs gewoon het doelsaldo/uitdoelpuntenregel.
Bronquote:Plee-offs; vloek of zegen?
Dat is dus de vraag… eigenlijk moeten wij helemaal niks hebben van dat aftreksel, een heel seizoen lang voetbal kijken zonder doel. 34 voorrondes = anti-voetbal! Maar dit seizoen is het de enige redding die Feyenoord nog heeft, het enige haalbare… waar we al weken naar toeleven en voor hebben geknokt. Ik weet dat veel medesupporters niet de intentie hebben om te gaan naar dit aftreksel van de competitie, en niet zonder reden. Het is een stom format en wie dit bedacht heeft of in stand houdt moeten ze gewoon ophangen aan de hoogste boom, want zoals wij -de supporters- al vanaf het moment dat de plee-offs bekend werden gemaakt roepen: DIT MOETEN WIJ NIET!
En toch ondanks dat alles, roep ik iedereen op om die verdomde kaarten te kopen… om Feyenoord te steunen zowel in de uitwedstrijd maar zeker ook de thuiswedstrijd! Dit is waar wij het hele jaar voor geknokt hebben… dit is Feyenoord! En voor Feyenoord gaan alle principes overboord! Zelfs de antipathie tegen de plee-offs gaan bij mij de kast in…
Ik ben erbij en ik hoop van harte dat dit jaar meer mensen dan voorgaande jaren de moeite nemen om naar het stadion te komen, want zonder ons is het per definitie een verloren zaak!
Zaterdag 16 mei 2009: NAC - Feyenoord (19.30 uur)
Donderdag 21 mei 2009: Feyenoord - NAC (14.30 uur) (kaarten vanaf 9,5 euro voor SCC houders)
wedstrijden tegen nac zijn altijd leukquote:Op maandag 11 mei 2009 14:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Bron
Zo'n beetje hoe ik er ook over denk, zijn er eigenlijk meer mensen hier die uit principe niet naar de PO's gaan?
De uitwedstrijd dit jaarquote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
wedstrijden tegen nac zijn altijd leuk
En die penaltyquote:Op maandag 11 mei 2009 15:01 schreef Prosac het volgende:
Henk TImmer heeft gisteren weer bewezen dat het terecht is dat Feyenoord op zoek is naar een nieuwe doelman. Die penalty is ook mede op zijn conto te schrijven, Tiendalli wenkt hem continue dat hij moet komen en Timmer blijft staan.
Ach, maak nie gek veel uit meer. Timmert gaat weg en Tiendalli mag ook (terecht) uitzien naar een andere club.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:01 schreef Prosac het volgende:
Henk TImmer heeft gisteren weer bewezen dat het terecht is dat Feyenoord op zoek is naar een nieuwe doelman. Die penalty is ook mede op zijn conto te schrijven, Tiendalli wenkt hem continue dat hij moet komen en Timmer blijft staan.
Ze moeten allebei oprotten die kneuzen. En neem Hoflandquote:Op maandag 11 mei 2009 15:01 schreef Prosac het volgende:
Overigens vond ik het ook niet echt een penalty. Tiendalli werd eerst vastgepakt. Als dit een 100% pingel was, had Groningen er gisteren ook wel 6 mogen hebben, echter kreeg Berg ze niet als Zwaanswijk of Penders weer eens aan hem hingen.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
En die penalty
Blijft een wonder dat hij die tegen Utrecht wist te stoppen, hoe slecht die ook was ingeschoten.
Timmer ligt 9,9 van de 10 keer al in de hoek nog voordat de speler de aanloop moet nemen.
Been is dan ook het buitenechtelijke zoontje van Beenhakker.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:39 schreef SlamD het volgende:
[ afbeelding ]
Verveelde me even, maar ze lijken wel erg op elkaar...
nog een nieuwe keepert.quote:Op maandag 11 mei 2009 15:49 schreef TC03 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat we zo goed als zeker een nieuwe RB binnen, want als je er over nadenkt is dat de enige positie die gewoon zwaar ondermaats bezet was. In principe is de huidige selectie verder op papier goed genoeg om mee te doen voor een plek bij de eerste vijf volgend jaar lijkt me. Zeker als Vlaar en De Guzman er weer bij zijn en zij en hun niveau halen.
Ook ja. Ik begin alleen de indruk te krijgen dat het een fout is geweest om Timmer te laten gaan, gezien de moeite die men heeft met het vinden van een vervanger.quote:
Harde woorden, en weer een erg vreemd verhaal. Je eigen keeper chanteren.quote:'Feyenoord is allang geen top meer'
Henk Timmer heeft hard uitgehaald naar de beleidsbepalers van Feyenoord. De keeper
is niet te spreken over de wijze waarop hij te horen kreeg dat hij moest vertrekken. Daarnaast is de international van mening dat Feyenoord het predikaat topclub niet meer waard is. "Feyenoord is alleen nog een topclub door het Legioen. Die zitten er altijd, of je nou tiende staat of eerste. Op andere vlakken is het allang geen top meer. Ondanks een optie voor nog een extra jaar besloot Feyenoord de wegen te laten scheiden. "De directie had een afspraak gemaakt met mijn zaakwaarnemer Henk van Ginkel zonder te zeggen waarover", vertelt de 37-jarige doelwachter maandag in het weekblad Sportweek. "In dat gesprek gaven ze Henk te kennen dat ik mijn aanspraak op die optie moest laten vallen, anders zou ik niet meer opgesteld worden. Later werd me dat ook nog meegedeeld in een e-mail."
"Ik vond dit zo stijlloos van de heren Eric Gudde en Onno Jacobs", vervolgt Timmer. "Zeg dan recht in m’n gezicht dat je niet verder wilt met mij, dan komen we er nog best uit ook. Als grote jongens zoeken we gezamenlijk een oplossing. Maar op zo’n schijnheilige manier en dan ook nog met het dreigement dat ik niet meer opgesteld zou worden. Dat is bijna chantage. Toen is er wel wat geknapt bij mij."
"Nodig me uit voor een gesprek, zeg eerlijk wat er aan de hand is. Ik ben nooit moeilijk geweest naar Feyenoord toe. Ik kon een mega-contract tekenen bij Villarreal, maar toen de clubs er niet uit kwamen, ben ik gewoon gebleven. M’n moeder overleed op een donderdag, de zondag erna stond ik tussen de palen tegen Vitesse, maandag was de begrafenis. Stonden ze me op de schouder te kloppen, zo dankbaar waren ze. Namens de club stond ik altijd klaar voor zieke kinderen, supporters, sponsors, pers. Het moest dus altijd van één kant komen. Ik vraag me eerlijk gezegd af waar ik dit aan te danken heb. Heel jammer dat je zo wordt afgedankt.”
"Feyenoord is alleen nog een topclub door het Legioen", besluit Timmer zijn verhaal. "Die zitten er altijd, of je nou tiende staat of eerste. Op andere vlakken is het allang geen top meer. Anders word je in dertig jaar tijd wel vaker dan drie keer kampioen. Je ziet het ook aan de sponsorcontracten die ze afsluiten. Ajax heeft een superdeal met adidas, PSV heeft Nike en Feyenoord, de populairste club van het land, komt de afgelopen jaren niet verder dan, met alle respect, Kappa. Als topclub moet je altijd voor het beste gaan. Dat geldt voor spelers, maar ook voor de overige posities in de club. Dan kan je een keer bij de nummer twee uitkomen, maar toch niet bij de nummer tien? Dan is er echt wat mis."
Van Dijk voldoet primaquote:Op maandag 11 mei 2009 15:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook ja. Ik begin alleen de indruk te krijgen dat het een fout is geweest om Timmer te laten gaan, gezien de moeite die men heeft met het vinden van een vervanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |