zo hoop ik dat dit topic minder mods aantrekt, en op deze manier langer openblijft zodat meerdere users kunnen genieten van mijn klacht, en daar dan ook op kunnen reageren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een cadeaubon van de plaatstelijke begrafenis ondernemer?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:01 schreef Boor-rat het volgende:
OP-spelletje: verzin hier wat het cadeau was dat murp gaf aan zn vader moeder
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:05 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
zo hoop ik dat dit topic minder mods aantrekt, en op deze manier langer openblijft zodat meerdere users kunnen genieten van mijn klacht, en daar dan ook op kunnen reageren.Incompetentie dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:06 schreef Phuturistixxx het volgende:
[..]
Een cadeaubon van de plaatstelijke begrafenis ondernemer?
is je moeder een ... ?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef murp het volgende:
TS zn moeder heeft de hele nacht gewerkt dus moet TS wachten totdat zn moeder wakker wordt..
daarom is ie nu zichzelf aan het vervelen op FOK!
wat is dan de slechtste modeluser?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs de beste modeluser kan hier niets anders dan bagger van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |