Haha dat ken ik .. Alleen ging ze toen naar de wc en moest ik ook nodig .. Tegelijk ook weer terug komen was hij niet zo heel blij meequote:Op zondag 10 mei 2009 12:25 schreef swarmahoer het volgende:
gister met n vriend in de kroeg en zn zus was dr ook, wij de hele tijd ah kijk, das n leuke
vond ie niet leuk
Onnodige vraag.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:29 schreef BereNDD het volgende:
hadden ze ook petjes en *blinbling* oorbellen??
Rotterdam is The Place To Be voor Guido'squote:
Beetje afwisseling kan toch geen kwaad?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die uitgaan, de echte zuiperds zitten in een kroeg.
Ja maar dat was geen eckte matquote:
Nee ik ben 100% vriendelijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:54 schreef Spito het volgende:
[..]
Word jij ook boos als ik naar één van je vriendinnen kijk ?
Sorry dat ik niet voldoe aan de eisenquote:
Een bazenmat.quote:
Je bent gezegend, als je wel voldeed aan de eisen dan was je staatsvijand numero uno.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet voldoe aan de eisen![]()
[..]
Een bazenmat.![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:14 schreef Spito het volgende:
[..]
Je bent gezegend, als je wel voldeed aan de eisen dan was je staatsvijand numero uno.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die rechter wil ik echt een x gevenquote:
"wacht maar! morgen open ik een topic op Fok!"quote:Op zondag 10 mei 2009 18:44 schreef Snotaap het volgende:
Flapdrol, je had gewoon met al je vrienden die gozer moeten skullfucken. Of heb je dat ook gedaan?
Wat heb je eigljk gedaan?
Of gewoon een rotdagquote:Op maandag 11 mei 2009 12:10 schreef fathank het volgende:
Boos worden als iemand naar je vriendin kijkt. Dan heb je flink wat te compenseren
.
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik kom je halu matiie..
met me click pakke we je, gewapund tot de tanduuu hooligans
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |