Ik vind een benedenwoning niks (gezien de bovenburen). Een bovenwoning trekt me wel (ruimte, lichtinval, geen inkijk vanaf de staat) maar ik gruwel dan weer van nieuwbouw.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die bezwaren hoeven bij een appartement niet te bestaan. Wij woonden hiervoor op drie hoog en hadden nooit last van de buren (geen bovenburen hebben is geweldig). In een moderne woning merk je sowieso weinig van buren (we horen nu helemaal niets). Voor mezelf en de was heb ik een groot balkon, en de katten hebben een gigantische binnentuin tot hun beschikking.
Er zijn zoveel leuke appartementen en boven/onderwoningen. Je beperkt jezelf wel heel erg als je per se een huis wilt. Maar ik kan me best voorstellen dat het gevoel van een huis belangrijk is, zoals Z aangaf.
MeneerTimmy.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:47 schreef zodiakk het volgende:
Jimmy of Timmy.
[ afbeelding ]
Dan weet je gewoon dat het goed komt!
Ik heb een tijdlang in een appartement gewoond en ik vond het afschuwelijk. Daar had ik het gevoel alsof ik opgesloten zat. Ik wil gewoon twee passen lopen, de deur opendoen en buiten zijn. En ook de ruimte hebben om wat te kunnen rommelen en vies te kunnen worden. Het liefste woonde ik op een boerderij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tijdje naar woningen in Haarlem gekeken en daar hadden we bijvoorbeeld wel een huisje kunnen kopen, zelfs in het centrum. In Amsterdam zit het er gewoon niet in. Niet dat ik zo nodig een huisje wil, overigens; een appartement bevalt prima. Waarom willen jullie graag een huis?
Hé, Gellius!quote:
Voor jou wel!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:35 schreef Lienekien het volgende:
Nou, een semi-beschaafd kinderloos leven in een huurwoning in de stad is anders dagelijkse realiteit.
naaaa. Ik geloof het nog steeds niet helemaal. Ik moet het nog even verwerken. Maar knuffels kopen vind ik altijd leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Je mag wel samen met me naar de Prenatal om een shitload aan knuffels te kopen. Van B. mag ik namelijk nog helemaal niets.
Cripple fight!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:47 schreef zodiakk het volgende:
Jimmy of Timmy.
[ afbeelding ]
Dan weet je gewoon dat het goed komt!
Ik zou op een boerderij wonen ook leuk vinden, maar dan moet je er wel tijd voor hebben (dus eigenlijk gewoon boer zijn of de loterij gewonnen hebben).quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb een tijdlang in een appartement gewoond en ik vond het afschuwelijk. Daar had ik het gevoel alsof ik opgesloten zat. Ik wil gewoon twee passen lopen, de deur opendoen en buiten zijn. En ook de ruimte hebben om wat te kunnen rommelen en vies te kunnen worden. Het liefste woonde ik op een boerderij.
Oh, dat maakt niet uit, het trekt er toch niet in. Ik ben veeleer huiverig voor de muren die nu nog smetteloos wit zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:22 schreef Lienekien het volgende:
Dat hondje gaat natuurlijk de nieuwe vloer onderpiesen. Bah.
Had je de aardappels laten aanbranden, stomme trut?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:06 schreef Claudia_x het volgende:
Een paar weken geleden heeft mijn lief koffie tegen een muurtje aan gegooid
Als boer is er in Nederland tegenwoordig niet veel meer aan. Je zit de helft van de tijd achter de computer administratie in te vullen en voor iedere boer zijn er twee ambtenaren druk bezig om dat te controleren en nieuwe regels uit te voeren. Het is heel veel en heel hard werken voor niet zo veel geld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou op een boerderij wonen ook leuk vinden, maar dan moet je er wel tijd voor hebben (dus eigenlijk gewoon boer zijn of de loterij gewonnen hebben).
Gefeliciteered!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik was even weg, maar ik ben weer terug, en getrouwd
Laat hem verdomme zijn eigen troep opruimen! En dat geldt ook voor die peuters natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:06 schreef Claudia_x het volgende:
Een paar weken geleden heeft mijn lief koffie tegen een muurtje aan gegooid, waarop ik meteen naar de Praxis ben gegaan om een kwast en verf te kopen en het hele muurtje bij te werken. Ik moet er echt niet aan denken wat een peuter straks met stiften uit kan halen.![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik was even weg, maar ik ben weer terug, en getrouwd
Ik weet het, ik ben opgegroeid tussen de boeren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als boer is er in Nederland tegenwoordig niet veel meer aan. Je zit de helft van de tijd achter de computer administratie in te vullen en voor iedere boer zijn er twee ambtenaren druk bezig om dat te controleren en nieuwe regels uit te voeren. Het is heel veel en heel hard werken voor niet zo veel geld.
Ik zou zo boer kunnen worden, de boerderij staat klaar en iedereen is blij als ik het zou doen. Maar er is dus maar weinig aan tegenwoordig.
Je kunt nooit genoeg knuffels hebben! Straks heb ik eindelijk een excuus om er telkens weer een te kopen.quote:Over het kopen van knuffels gesproken: doe het vooral niet! Je krijgt straks van vrienden en familie zoveel knuffels dat je ze met vuilniszakken tegelijk moet weggooien. Ik denk dat wij er na de kraamperiode van Prulleke ongeveer 60 hadden.
Foto?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:51 schreef Z het volgende:
Van Harte AR!
Ik heb net in het nieuwe huis gekeken en het was fantastisch!
Leuk beest.quote:
Ik schijn een muggenzifter te zijn. Een beetje koffie tegen een witte muur moet toch kunnen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:21 schreef dwerg het volgende:
[..]
Laat hem verdomme zijn eigen troep opruimen! En dat geldt ook voor die peuters natuurlijk!
Ziet er leuk uit,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:58 schreef Claudia_x het volgende:
Voor ik het vergeet:
[ afbeelding ]
How you doin'?
Daar zijn de meningen over verdeeld. Wij hebben hier iedere derde zondag na Pasen "Teddybär-Ausradierungstag", waarbij alle overtollige knuffeldieren dus, tja, ausradiert worden. Het is de enige werkbare oplossing om te voorkomen dat je overal van die smerige stofnesten hebt liggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:58 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt nooit genoeg knuffels hebben! Straks heb ik eindelijk een excuus om er telkens weer een te kopen.
"Teddybär-Ausradierungstag". Jezus. Graaf je dan ook een geul in de tuin?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Wij hebben hier iedere derde zondag na Pasen "Teddybär-Ausradierungstag", waarbij alle overtollige knuffeldieren dus, tja, ausradiert worden. Het is de enige werkbare oplossing om te voorkomen dat je overal van die smerige stofnesten hebt liggen.
En door die dag een speciale naam te geven en de kinderen er bij te betrekken valt het leed nog te overzien.
Hij kan niet alleen blaffen, maar ook afgrijselijk janken. (Hij is verwant aan de wolf.) Maar dat negeren we gewoon. Bovenal is hij een charmeur. We hebben ineens meteen contact gelegd in de lift met allerlei buren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:03 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit,. Het blaft toch niet, of wel?
Als we fertig zijn dan hebben we geen gat meer nodig. De restjes kunnen zo in de vuilnisbak mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:07 schreef zodiakk het volgende:
[..]
"Teddybär-Ausradierungstag". Jezus. Graaf je dan ook een geul in de tuin?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:07 schreef zodiakk het volgende:
[..]
"Teddybär-Ausradierungstag". Jezus. Graaf je dan ook een geul in de tuin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |