Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:07 schreef zodiakk het volgende:
[..]
"Teddybär-Ausradierungstag". Jezus. Graaf je dan ook een geul in de tuin?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad.Doet me denken aan dat EO-fragment (indertijd te zien bij Jack Spijkerman) waarbij kindjes voor elkaar een kerstcadeautje moesten kopen en de leraren die cadeautjes kapot gingen maken om ze een waardevolle les bij te brengen. Of aan de holocaust, natuurlijk.
Met een kind maak je helemaal vrienden. We zijn vergeten foto's te maken. Dus die volgen later nog wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij kan niet alleen blaffen, maar ook afgrijselijk janken. (Hij is verwant aan de wolf.) Maar dat negeren we gewoon. Bovenal is hij een charmeur. We hebben ineens meteen contact gelegd in de lift met allerlei buren.
Gaat goed. Gelukkig is m'n vrouw nog een maand vrij, dat scheelt. Ik ben wel een beetje huiverig voor als zij ook weer aan de slag gaat. Ik hoop op een ritme rond die tijd. Dat ritme begint zich al een klein beetje af te tekenen overigens.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:41 schreef LXIV het volgende:
Heb je de zaak met 2 kids al een beetje op de rails, Z? En hoe reageert de oudste nu?
quote:
40 cm schofthoogte. Dat is niet zo groot maar zeker ook niet klein.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef beeer het volgende:
Hele mooie hond Hoe groot wordt ie?
Je mag komen oppassen.quote:En mag ik hem hebben?
Jimmy! is onze Ausradierungsmachine.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je hebt helemaal geen knuffels nodig!
Groot genoeg om een baby op te etenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef Claudia_x het volgende:
40 cm schofthoogte. Dat is niet zo groot maar zeker ook niet klein.
Ik geloof niet dat ik niet van honden hou om erbij te horen. Het woord haat is me ook veel te groot. Ik vind het gewoon irritante beesten en hoop er zo min mogelijk mee geconfronteerd te worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:43 schreef Gellius het volgende:
O, bestaan er nog van die zelfverklaarde cultuurmensen die menen dat hondenhaat salonfähig maakt? Wat aandoenlijk.
Ik niet. Maar ik ben allergisch voor katten, dus het is wel zo dat ik op allebei iets anders aan te merken heb.quote:Op maandag 18 mei 2009 07:58 schreef Gellius het volgende:
Van mij mag je honden irritante beesten vinden hoor. Maar maak je daarmee ook een koppeling met het type mensen dat je in deze topic verwacht, IR? Doe je mee in die idiote katten- en hondenmensen dichotomie? Ik hou van katten čn honden, bijvoorbeeld, wijn čn bier, pope čn JAM, klassiek čn punk, Proust čn Agent 327.
Nou, ik vind het ook geweldig, hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:48 schreef Gellius het volgende:
Een vervelend hondje hebben.. Dat is toch het mooiste wat er is?
Kijk, daar loopt die mevrouw met dat vervelende hondje.
Ik denk dat mijn probleem is dat ik al genoeg moeite heb om mezelf te laten functioneren, en dat het gewoon latente jaloezie is dat andere mensen er ook nog een hond/kind bij kunnen hebben zonder dat het een chaos wordt.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:48 schreef Gellius het volgende:
Een vervelend hondje hebben.. Dat is toch het mooiste wat er is?
Kijk, daar loopt die mevrouw met dat vervelende hondje.
quote:Risotto met vis (pittig)
Ingrediënten
Saffraanrisotto
50 gr boter
knoflook
veel ui
4 tot 6 chilipepertjes
ev. iets van champignons
rozijnen
pijnboompitten
selderij
witte, droge wijn
visboullion (maak ik gewoon van een blokje)
Kabeljouw (of andere witte vis)
Voorbereiding
Nauwelijks: uit en eventueel champignons snijden, pepertjes en knoflook fijnmaken, jezelf een glas wijn inschenken en een glas wijn klaarzetten voor door de vis.
Bereidingswijze
Risotto met saffraan koken met 300 ml visboullion en de boter (ca 7-8 min.).
Ui, knoflook en 4-6 chilipepertjes bakken, champignons meebakken, daarna goed glas witte wijn toevoegen, handje rozijnen en pijnboompitten erbij, net als een behoorlijke dosis selderijblad. Als dit lekker pruttelt witte vis (bijv. kabeljouw) erin en nog 3 min. laten pruttelen.
Dat heb ik nooit gedaan, en ik was meestal elke keer in de afwasmachine: geen enkel probleem. Blijkbaar heb ik geluk gehad of zo.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben mijn nieuwe vijzel aan het prepareren "as seen on fok": Nieuwe vijzel
Wat voor een heb je dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan, en ik was meestal elke keer in de afwasmachine: geen enkel probleem. Blijkbaar heb ik geluk gehad of zo.
Ik stond vannacht om 3 uur in haar slaapkamer om haar te troosten, ze wil maar niet ophouden met aan mijn armen hangen, op straat wil ze achter ieder dier of insect aan en als ze haar zin niet krijgt probeert ze het met krijsen. Ze vind poezen wel heel lief.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
Laten we niet vergeten dat het ook een vervelend en opdringerig hondje is. Ik stond vannacht om 5 uur buiten om hem te laten plassen, hij wilde maar niet ophouden met aan m'n veters trekken, op straat wil hij overal achteraan, en als hij zijn zin niet krijgt zet hij het op een krijsen. Oh, en hij is ook nog niet zo lief voor de katten (de arme drommels).
Vanavond heb ik puppycursus en dan hoop ik een begin te maken met het bijbrengen van fatsoen.
De grote concurrent van 'De Gaper' natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:04 schreef Gellius het volgende:
Nooit langs een apotheek "De Vijzel"gefietst, Thaleia? er moet er in elke stad wel minstens één zijn.
Ha! Dacht ik het niet: Relativisme, cosmopolitisme, flarden van die vreselijke flower power generatie die ik godzijdank gemist heb. Karakterloos! Ook gij Brutus!quote:Op maandag 18 mei 2009 07:58 schreef Gellius het volgende:
Van mij mag je honden irritante beesten vinden hoor. Maar maak je daarmee ook een koppeling met het type mensen dat je in deze topic verwacht, IR? Doe je mee in die idiote katten- en hondenmensen dichotomie? Ik hou van katten čn honden, bijvoorbeeld, wijn čn bier, pope čn JAM, klassiek čn punk, Proust čn Agent 327.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |