True. Dan kun je nog beter aankomend met de tekening van je pik op een bierviltje die je de avond daarvoor voor de lokale dorpsslet hebt gemaakt in de kroeg.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:32 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Mensen die bloemen bij de benzinepomp kopen houden niet van de persoon waar ze de bloemen aan geven.
Moederdag 'vergeten' is sowieso al geen teken van betrokkenheid....quote:Op zondag 10 mei 2009 10:32 schreef okkie-man het volgende:
Mensen die bloemen bij de benzinepomp kopen houden niet van de persoon waar ze de bloemen aan geven.
Ik heb nu al medelijden met je kinderen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Moederdag 'vergeten' is sowieso al geen teken van betrokkenheid....en 'nog even gauw wat kopen omdat ze dat nou eenmaal graag wil' laat ook al duidelijk zien dat je niet oprecht om haar geeft.
![]()
Tenzij je met haar afgesproken hebben dat jullie er niets aan doen, dat is natuurlijk wat anders.
Ook al is het in feite allemaal commercie, ik vind wel dat je die dag toch even kunt benutten om haar oprecht ergens een plezier mee te doen, als teken dat je echt om haar geeft. Is dat nou zó moeilijk voor sommigen?
iddquote:Op zondag 10 mei 2009 13:27 schreef Scootmobiel het volgende:
Je snapt duidelijk mijn punt niet, en denkt blijkbaar dat ik van m'n kinderen zou eisen (of in ieder geval verlangen) dat ze me wat zouden geven met Moederdag. Niets is minder waar.
Als ik zelf kinderen zou hebben, zou ik het aan henzelf overlaten of ze iets willen geven of niet. Liever helemaal geen cadeau dan een onoprecht cadeau.![]()
Het gaat mij er juist om dat je iemand een welgemeend plezier ermee wilt doen, niet dat je zélf eisen stelt.
En nee, ik ben niet religieus.![]()
feit is wel, dat er gegarandeerd meer verkopen zijn van wat dan ook op moederdag...quote:Op zondag 10 mei 2009 14:34 schreef luckass het volgende:
Mensen die hier commerciele rommel lopen te roepen, zijn echt sneu.
Koop gewoon iets persoonlijks/leuks en ze zijn d'r blij mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |