Dat is inderdaad nog erger!quote:Op zondag 10 mei 2009 02:52 schreef stamppot het volgende:
Vooral van die mongolen die de RRRRRRR niet kunnen zeggen.
Zeer irritant.
Precies wat een gezeik!quote:Op zondag 10 mei 2009 03:28 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Heb ik dat niet net hierboven uiteen gezet?
Robert deed dat vroeger bij Lingo ook al.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:44 schreef JuzzMuzz het volgende:
Klacht
Het valt me steeds vaker op dat 'bekende' Nederlanders woorden die eindigen op 'en' of 'end' als 'on' of 'ond' uitspreken. Robert ten Brink spant de kroon met zijn "De volgende vraag is voor achtduizond euro" of "de vliegonsvlugge vraag bla bla..." Anderen die zich schuldig maken aan deze vorm van taalverloedering zijn Louis van Gaal en de, mijns inziens, totaal niet grappige huisdichter van DWDD Nico Dijkshoorn en nog een heleboel anderen.
Subklacht
By the way, waarom zegt Peter R. de Vries altijd 'Goedenavund' aan het begin van zijn uitzending?
Wie herkent dit?
Nou nou, ik ben je vergetenquote:Op zondag 10 mei 2009 03:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Om taalverloederingEn aan deze post te zien geheel terecht.
quote:Op zondag 10 mei 2009 02:54 schreef L-IS het volgende:
Robert ten Brink is sowieso homo. Dat wijf van 'm schijt alleen wijven uit
Zoiets:quote:Op zondag 10 mei 2009 13:53 schreef Fortitudo het volgende:
die gozer met die hazenlip heeft ook spwaakgeblek
Er zijn wel verschillende posh-R's, die van Haarlem is niet zoals die van Blaricum, de ene is idd ewjj en de andere is de Britse R.quote:Op zondag 10 mei 2009 07:34 schreef Sempiterna het volgende:
Ik vind het feit dat BN-ers de "r" niet normaal kunnen uitspreken veel storender. Ze spreken het allemaal uit als "ewjj" de Gooise "r".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |