Slappe lach hierquote:Op zondag 10 mei 2009 03:16 schreef Quir het volgende:
Stel dat hij 0 in de kas heeft.
Hij heeft de buurman 100 moeten betalen omdat het briefje nep was.
-100
Hij heeft schoenen wisselgeld meegegeven.
-200
Mijn laatste poging.
Ja, maar je vergeet voor het gemak dat hij ook 100 euro van de buurman heeft gekregen.quote:Op zondag 10 mei 2009 03:16 schreef Quir het volgende:
Stel dat hij 0 in de kas heeft.
Hij heeft de buurman 100 moeten betalen omdat het briefje nep was.
-100
Hij heeft schoenen wisselgeld meegegeven.
-200
Mijn laatste poging.
Godverdomme, je hebt gelijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 03:18 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, maar je vergeet voor het gemak dat hij ook 100 euro van de buurman heeft gekregen.
Huh ?quote:Op zondag 10 mei 2009 03:18 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, maar je vergeet voor het gemak dat hij ook 100 euro van de buurman heeft gekregen.
Dat is een raadsel met een hele leuke oplossing inderdaad.quote:Op zondag 10 mei 2009 03:16 schreef timbob het volgende:
[..]
Je bedoelt die ene met, achter 1 doek zit de auto, je kiest er 1 en dan halen ze er 1 weg. kies je dan de andere of blijf je bij degene die je gekozen hebt?
Daar moet je altijd wisselen, omdat je dan 66% kans hebt ipv 33%
maar dat is weer een andere
Ik heb net de oplossing gegeven, gaan wij nu zoenen dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 03:01 schreef ondeugend het volgende:
Ik had hier niet moeten komen !
Maar dat was omdat ik even niets te zoenen heb
Die had ik toen wel gelijk door, maar niemand wilde me geloven, zelfs niet toen ik en Arcee het probeerden uit te leggen met 1000 doeken, en 998 die geopend werden, dus dat wisselen altijd beter was.quote:Op zondag 10 mei 2009 03:16 schreef timbob het volgende:
[..]
Je bedoelt die ene met, achter 1 doek zit de auto, je kiest er 1 en dan halen ze er 1 weg. kies je dan de andere of blijf je bij degene die je gekozen hebt?
Daar moet je altijd wisselen, omdat je dan 66% kans hebt ipv 33%
maar dat is weer een andere
Meerderen denken de oplossing te hebben gegeven!quote:Op zondag 10 mei 2009 03:19 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb net de oplossing gegeven, gaan wij nu zoenen dan?
Hij heeft gelijk, geloof ik. Maar natuurlijk stel ik me ook open.quote:Op zondag 10 mei 2009 03:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Meerderen denken de oplossing te hebben gegeven!
Mijn zoenen zijn heeel kostbaar!
Je zult meer indruk moeten maken hoor!
Extreem logisch, maar goedquote:Op zondag 10 mei 2009 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die had ik toen wel gelijk door, maar niemand wilde me geloven, zelfs niet toen ik en Arcee het probeerden uit te leggen met 1000 doeken, en 998 die geopend werden, dus dat wisselen altijd beter was.
Tijd om jou op wijnrantsoen te zetten!quote:Op zondag 10 mei 2009 03:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja tis al opquote:
Ja, daar zit het punt he.quote:Op zondag 10 mei 2009 03:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |