quote:Op zondag 10 mei 2009 01:25 schreef lichtekooi het volgende:
Ik was dus weg met een groepje vriendinnen en toen wilden ze naar huis en ik wou wilde blijven.
Dus nu ben ik thuis en heb ik nog een glas ingeschonken met bier want de wijn was al op voor ze weg gingen.
En ik wil niet slapen ook al ben ik wel moe en zat.
Wat mee? Ze hebben me naar huis gebracht want anders kon ik niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:26 schreef 3lmo het volgende:
Waarom nam je haar/ze niet mee?
ts is voldoe nog niet aan de vereiste leeftijd voor dit uurquote:Op zondag 10 mei 2009 01:28 schreef CaptainCookie het volgende:
Voor alle fappende Fok!-nerdjes... TS is vrouw en dronkenGrijp je kans
Ik snap je nietquote:Op zondag 10 mei 2009 01:27 schreef badboynova het volgende:
ze was gewoon bang dat je nu met al dat drank bi ben geworden, i.v.m dat slakke spoor dat je achter heb gelaten op weg naar huis.
Nee want we hadden wijn vor voor we gingen en we zouen blijven eigelijk langer.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:28 schreef leolinedance het volgende:
Ze zijn weg omdat je wijn op is. Je bent gewoon een pauper en had meer drank in moeten slaan.
drank + 1+1= dat ze bang is om aangerand te worden door jouw, en dat wil ze niet omdat ze haar periode heeft.volgende week is beterquote:
Ja ik ga niet opletten nu. Dat lukt toc niet.quote:
ik wil liever een man dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
drank + 1+1= dat ze bang is om aangerand te worden door jouw, en dat wil ze niet omdat ze haar periode heeft.volgende week is beter
Hoe kwam ik dan thuis?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Daarom gewoon alleen ergens heen je komt vanzelf wel mensen tegen en als de tent sluit afteren met de mensen die nog gebleven zijn.
Mensen die al vroeg naar huis willenWaarom ga je dan uit
en gewoonlijk kan je wel een man hebben, of val je dan ook af en toe flauwquote:Op zondag 10 mei 2009 01:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik wil liever een man dan.
maar niet nu, want dan val ik ondrtussen in slaap en dat i niet zo netjes.
quote:Op zondag 10 mei 2009 01:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
en gewoonlijk kan je wel een man hebben, of val je dan ook af en toe flauw
Vergeet vooral niet om morgen dit topic te checken en je de ogen uit je kop te schamen...quote:Op zondag 10 mei 2009 01:51 schreef lichtekooi het volgende:
Ik ga maar slap en want ik ben Wel echt moe.
Slaap lekker.![]()
Ach het wordt vast wel gekicked ergens in de middag zodat ze in haar myat hem voorbij kan zien komenquote:Op zondag 10 mei 2009 01:59 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet om morgen dit topic te checken en je de ogen uit je kop te schamen...
Dat ligt eraan waar je was en hoe ver dat van je huis is. Genoeg opties.quote:
Das wel netjes van je. Lijkt me wel erg als je iemand neukt en diegene valt in slaapquote:Op zondag 10 mei 2009 01:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik wil liever een man dan.
maar niet nu, want dan val ik ondrtussen in slaap en dat i niet zo netjes.
quote:Op zondag 10 mei 2009 08:38 schreef DrDarwin het volgende:
Schaamteloze TVP Kick voor schaamteaanval van TS.
Echt wel! Ga zo door!quote:Op zondag 10 mei 2009 11:44 schreef lichtekooi het volgende:
Topics maken als ik zat ben is niet slim geloof ik.
Dat vinden we helemaal niet zo erg hoor, chickiequote:Op zondag 10 mei 2009 11:44 schreef lichtekooi het volgende:
Ajo, je moest is weten wat voor topics ik gisteren heb aangemaaktquote:Op zondag 10 mei 2009 11:44 schreef lichtekooi het volgende:
k heb me kapot gelachen vanmorgen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:07 schreef Kolovrat het volgende:
Altijd leuk de dag erna van die topics die onder invloed zijn geschreven.
gewoon 30 en nooit geil maar aanwezig, p.s me vriendin vind het niet lief dat je me uitscheld voor een single.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:05 schreef mafkees01 het volgende:
Tering, wat zijn jullie kansloos zeg. Badboynova maakt de FAIL van het weekend door vanaf het begin van dit topic meteen te geilen op TS
30 en single
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:10 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
Net even jouw posthistorie bekeken en daar zit ook een aardige bak onzin bij ja
Oh wacht, je bent een vrouw. Nouja, maakt niet uit. Ik ben ruimdenkend.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:29 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Wat mee? Ze hebben me naar huis gebracht want anders kon ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |