Ja.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Leuke aflevering om er in te komen![]()
Stoorde het jullie ook zo dat hetbroertjevanDan kleiner was dan Vanessa?![]()
Jaquote:Op woensdag 16 september 2009 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Stoorde het jullie ook zo dat hetbroertjevanDan kleiner was dan Vanessa?![]()
Vind haar zo slungelig en raar langquote:Op woensdag 16 september 2009 15:57 schreef Ogala het volgende:
Woot new gossip girl *squeals* , leuke aflevering weer!!
Geez Jenny heeft killer legs!! (valt me nu pas op)
[ afbeelding ]
haha ja ze loopt in er in de serie soms wel als een aardappelzak bij!quote:Op woensdag 16 september 2009 22:39 schreef Jivis het volgende:
Vind haar zo slungelig en raar lang.
quote:
ze wil gewoon dat haar vader de foto's ziet van haarquote:vreemd verhaal hoor met Serena en haar acties in europa
Volgens mij niet. Hij zei eerst toch dat hij heel ergens anders was?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:49 schreef baniekje het volgende:
En weten zijn (adoptie) ouders waar hij mee bezig is?
Klopt, volgens mij denken zijn ouders dat hij ergens in Oklahoma (bij wijze van) op school zit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:18 schreef Michellee het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij zei eerst toch dat hij heel ergens anders was?
Volgens mij is er ondertussen nog wel het een en ander gebeurd daar wat ze nu verzwijgtquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:10 schreef zquing het volgende:
ze wil gewoon dat haar vader de foto's ziet van haar
Die blog is best wel hilarisch.quote:Op maandag 21 september 2009 12:41 schreef Tegan het volgende:
http://nymag.com/daily/in(...)s_cant_be_broke.html
Oh so true.quote:Ugh, Vanessa fell for Dan's gay-looking half-brother. So, so correct. Plus 3. She'd have slept with Rufus long ago if she wasn't concerned about getting her hoop earrings caught in his chest hair.
Iemand postte het ooit in dit topic, sindsdien lees ik het iedere dinsdagmiddag/avond na de afleveringquote:Op maandag 21 september 2009 22:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die blog is best wel hilarisch.
[..]
Oh so true.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die blog is best wel hilarisch.
[..]
Oh so true.
Nee, er staat niet voor niks 'she would have...'quote:Op maandag 21 september 2009 22:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heeft Vanessa echt met Rufus liggen......
quote:Of course coffee tastes better out of CeCe's china, they are probably all laced with gin. Plus 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |