quote:Question: Why did The CW kill the Gossip Girl spin-off? --Tammy
Ausiello: I'm told the higher-ups never embraced the whole '80s conceit. I'm also told the reason CW boss Dawn Ostroff stopped short of declaring the project dead last week was because there's a chance it could be reconceived down the road.
Bron: http://ausiellofiles.ew.com/2009/05/ask-ausiello--3.html
dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vond haar vroeger altijd heel erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet hem voor de zekerheid even in een spoiler, of hoeft dat niet met foto's?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Een foto van het nieuwe seizoenDat jurkje/jasje/truitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet hem voor de zekerheid even in een spoiler, of hoeft dat niet met foto's?![]()
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Een foto van het nieuwe seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet hem voor de zekerheid even in een spoiler, of hoeft dat niet met foto's?
Weet niet of dit een spoiler is, meeste mensen hebben de season finale nu toch wel gezien?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
gelukkig wel, dat was echt de slechtste verhaallijn ooitquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Michellee het volgende:
Ik zat gisteren Gossip Girl te kijken op tv, en ik vroeg mij af, is er nog iets gebeurd met dat Gentlemen Club gebeuren?
Volgens mij is dat doodgebloed toch?
Welke 2 tv serie-karakters (dames) complementeren dan je top3?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
tvp, alles gezien nu. Chuck & Blair
. Blair is echt één van mijn favo serie-karakters ooit geworden
.
Jeetje, wat een vraagquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Welke 2 tv serie-karakters (dames) complementeren dan je top3?
Volgens mij vrij onschuldig allemaal, maar ik zet het toch maar ff hier neerquote:Gossip Girl’s resident bad boy Ed Westwick got into a fight with fellow British actor Toby Hemingway at former boybander J.C. Chasez’s birthday party at the private Hollywood bar above El Guapo Cantina on Saturday night (August 8).
“Toby started choking Ed,” a source exclusively tells JustJared.com. “[Ed's co-star and former roommate] Chace Crawford had to pull them apart.”
Die teasers zijn in 1 minuut gemaakt ofzo. Lijkt wel fan-made.quote:
Dat hoop ik ook. Die teaserszien er wel geinig uit, heb er nog een paar gezien en ze maken me wel benieuwd.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:18 schreef x3pepsi het volgende:
[..]
Die teasers zijn in 1 minuut gemaakt ofzo. Lijkt wel fan-made.
Hopelijk is S3 beter dan S2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |