Blair toch ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:24 schreef Marble het volgende:
[..]
Hij moet je niet, want jij hebt een vajayjay.
SPOILERHilary Duff in gossip girl
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:22 schreef TrailerTrash het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gast!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neeeee....
Mja, waarvan sommige mij nu al stuk minder kunnen boeien...maar ja, daar zijn series voor, van die goede irritante characters introduceren...*kuch* Carter *kuch*quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:27 schreef Michellee het volgende:
Ik heb hem gezien!Ik moet weer even wennen, heel veel verhaallijnen...
Bree...lijkt mij zo boringquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mja, waarvan sommige mij nu al stuk minder kunnen boeien...maar ja, daar zijn series voor, van die goede irritante characters introduceren...*kuch* Carter *kuch*
Carter uiteraard welquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:42 schreef booo het volgende:
[..]
Vond ik ook niks aan.
Maar Carter was toch wel leuk
Denk dat die pas komt als ze naar NYU gaan. Ze moet nog kamergenootjes worden met Blair!quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:53 schreef Michellee het volgende:
[..]
Carter uiteraard welen het verhaallijn dat de Humphreys rijk zijn vind ik ook wel wat...
Maar waar is Georgina gebleven? Of zou dat een doodlopend verhaallijntje zijn?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef TrailerTrash het volgende:![]()
leuke aflevering, blair in dat mintgroene jurkje![]()
![]()
![]()
![]()
Serena doet dat omdat ze aandacht vn dr pappie wilt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:32 schreef Jivis het volgende:
Was wel amusant. Vind Chuck alleen een beetje een mietje geworden en heb een hekel aan Serena (attention whore).
Eens, vooral juist die Vanessa. WTF deed die op dat feestjequote:Op woensdag 16 september 2009 02:53 schreef Kinga het volgende:
Het is wel duidelijk wie de serie draagt onderhand. Leighton Meester, respect hoor. De rest is net geen figurant. Vanessa bijvoorbeeld, die springt van de ene verhaallijn in de andere, geen één wordt fatsoenlijk afgerond... Zelfde geldt voor Nate eigenlijk, hopelijk krijgt ie nu een wat vastere verhaallijn. Anders gaat het nergens meer over.
En halfbroer kom er maar in hoor! Misschien ben jij wel interessant genoeg om het langer vol te houden dan 2 afleveringen, anders wordt ie er vast zo uitgeschreven...
Kelly Rutherford is al bevallen, maar toen ze dit opnamen nog niet denk ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:05 schreef Hopey het volgende:
Hij was weer leuk! Wat heeft Cece eigenlijk? En Kelly Rutherford moet nog bevallen ofzo?
De broer van Dan en Serena is wel een cutie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |