Klopt helemaal Michelleequote:
Brown is maar 3 uur rijden, en maar een uurtje vliegen, in principe zou ze elk weekend naar huis kunnenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:59 schreef Starlie het volgende:
Als iedereen naar NYU gaat en Chuck het bedrijf van zijn vader gaat runnen dan zal Serena uiteindelijk ook wel naar NYU gaan...
Penelope, Hazel enzo maar die gaan ook naar de universiteit aankomend jaar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Vergeet Jenny niet! Die zit nog gewoon op school, net als die drie trutjes (ben hun namen even kwijt). Die zijn het er vast niet mee eens dat Jenny geen hierarchie meer wil
Oh. Nou dan Jenny en die 'new girl' maar?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:51 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Penelope, Hazel enzo maar die gaan ook naar de universiteit aankomend jaar.
Georgina-spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, is zij dat! Waarom moest Blair ook alweer op haar passen? Iemand nog enig idee hoe dat zat?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die new girl is toch ooit al eens in gossip girl geweest, Blair moest toen op haar passen toch
Te eng hoeveel zij op Jennifer Love Hewitt lijkt
Ze was de dochter van de decaan (volgens mij) van Yale. Blair wilde graag naar Yale en wilde zo geaccepteerd worden!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, is zij dat! Waarom moest Blair ook alweer op haar passen? Iemand nog enig idee hoe dat zat?
Hoop ik ook niet, bij OTH werd de serie ineens 10 keer minder leukquote:
Ik vond het juist een briljante stap, een van de weinige series waar dat goed gelukt is imoquote:Op maandag 25 mei 2009 02:20 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hoop ik ook niet, bij OTH werd de serie ineens 10 keer minder leuk
Het was op zich wel goed uitgewerkt maar had ineens veel minder feeling bij de serie. Vond het meer een feel goed familie-serie worden.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik vond het juist een briljante stap, een van de weinige series waar dat goed gelukt is imo
Vond het bij DHW ook een goede zet, anders zou het alleen maar gaan slepen met al die kinderenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:05 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik vond het juist een briljante stap, een van de weinige series waar dat goed gelukt is imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |