SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
ah shit ik moet die aflevering nog kijken en dat kan pas als ik thuis benquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:02 schreef Ogala het volgende:
Yay finally!!
[ afbeelding ]
I wanna go to NYU too!!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:05 schreef zquing het volgende:
spoilersMust...resist....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te laat![]()
Jaaaaaa, leuke kop had ie ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:42 schreef Starlie het volgende:
En hoelang moeten we nu wachten tot seizoen 3 begint??? Die jongen in de kroeg was duidelijk de zoon van Lily en Rufus! Ben benieuwd hoelang Chuck en Blair samen blijven! En is Serena nu de enige die naar een andere school gaat??? Hou het even niet meer bij!
Oh ja, dat van Nate wist ik wel nu je het zegt. Brown is vrij vlakbij NY, ergens erboven voor zover ik weet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:52 schreef Michellee het volgende:
Mooi gemaakt het einde. Ben ook benieuwd naar het nieuwe seizoen!
Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen als niet iedereen naar dezelfde school gaat.
Nate gaat wel in NY studeren maar een andere uni. Waar Brown is, weet ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |