abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 mei 2009 @ 20:45:06 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68917951
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:27 schreef MikeyMo het volgende:
Mooiste is natuurlijk dat dit nummer klinkt als een religieuze lofzang maar het uiteindelijk gaat over het neuken van een verschrikkelijk lekker wijf
Dat is te simpel. Het is een heel gelaagd nr.
Niet meer actief op Fok!
pi_68918883
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:44 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Mijn vriend lijkt inderdaad niet op Lisa.
Maar ik zou liever ruilen met het uiterlijk van Lisa, dan met dat van Stacey, om maar wat te noemen. Ik vind het gewoon een leuke meid om te zien, al zouden er voor het mooi best wel een paar kilootjes af mogen. Maar storend vind ik dat ook niet.
Die Stacey is het ook niet helemaal, maar wel beter dan Lisa hoor. Niet alleen valt haar lichaam binnen sociaal acceptabele properties, ze heeft ook nog eens niet van die vieze nietjes in dr lichaam hangen
pi_68923644
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:01 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Die mensen zitten in het publiek. Ga jij in driedelig naar de televisieopnames van een programma?
Wel als er een grote kans is dat iemand mij besluit middels een interview aan het ganse volk te tonen, dan is het een kleine moeite om enigzins toonbaar voor de dag te komen.
pi_68938558
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:12 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Die Stacey is het ook niet helemaal, maar wel beter dan Lisa hoor. Niet alleen valt haar lichaam binnen sociaal acceptabele properties, ze heeft ook nog eens niet van die vieze nietjes in dr lichaam hangen
Vind je? Ik zou het kind dwangvoederen als ik 'r tegen zou komen. Ze is zo dun dat het me verbaast dat ze ruimte over heeft voor haar organen.
Sanity is (not) statistical
pi_68939894
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:03 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Vind je? Ik zou het kind dwangvoederen als ik 'r tegen zou komen. Ze is zo dun dat het me verbaast dat ze ruimte over heeft voor haar organen.
Ik kan zo gauw geen foto vinden die dat weergeeft? De fotos die ik vond ziet ze er gewoon slank uit
pi_69006318
gefeliciteerd dan maar Misschien wel de beste single van een nederlandse idols/xfactor winnaar tot nu toe, ook al is het een cover
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')