Audiofielen stemmen op Lisa.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef B.E.D het volgende:
Ik heb een vooruitziende blik.
En de klacht is:
Het duurt allemaal zo lang voordat ze het bekendmaken.
Kom op Martijn en Wendyspreek het verlossende woord uit.
Ga daar maar niet van uitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef S.Seagal het volgende:
nou maar hopen dat ze het nummer niet verkracht
Geen idee! Maar de winnaar wordt straks op elke Nederlandse commerciele debiele kotszender 2500 keer per dag als diaree door de speakers van je radio geperst!..quote:
Ben je al een beetje nat? Ritsiedie Ritsieda Ritsiedeequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Geen idee! Maar de winnaar wordt straks op elke Nederlandse commerciele debiele kotszender 2500 keer per dag als diaree door de speakers van je radio geperst!..![]()
En de hele homofiele bevolking van Nederland zit nu te soppen op hun bankstelletje in afwachting van de uitslag!..
Nee, ik volg geen troep, maar ik kijk x-factor/quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:41 schreef LuxAeterna het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die dat soort troep volgen?
Vergeet niet even zo'n kruis met je armen te makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, ik volg geen troep, maar ik kijk x-factor/
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Siniti het volgende:
Kunnen we hier geen xfactor-afkraak-topic van maken? Ik zie nu ook al een wijf met een vlot kapsel
Da's dat mokkeltje van KLEM zeker? Die heeft een superlekker figuurtje!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Siniti het volgende:
Kunnen we hier geen xfactor-afkraak-topic van maken? Ik zie nu ook al een wijf met een vlot kapsel
geen idee, ik zag alleen dat vlotte kapselquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:45 schreef sinadO het volgende:
[..]
Da's dat mokkeltje van KLEM zeker? Die heeft een superlekker figuurtje!
NEE LUL!!!..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ben je al een beetje nat? Ritsiedie Ritsieda Ritsiedee
Waarom?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vergeet niet even zo'n kruis met je armen te maken
Zak over de kop en gáán.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
geen idee, ik zag alleen dat vlotte kapsel
Bedoel je?quote:
Je vooruitziende blik heeft het fout.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef B.E.D het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een vooruitziende blik.
En de klacht is:
Het duurt allemaal zo lang voordat ze het bekendmaken.
Kom op Martijn en Wendyspreek het verlossende woord uit.
Als jullie me niet geloven, zullen jullie het straks wel zien, live op TV
OMG TUPAC LEEFTquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:59 schreef Tupac-Amaru-Shakur het volgende:
[..]
Je hebt het fout.
Lisa heeft gewonnen.
EWA BRADA, NATUURLIJK LEEF IK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes I'm alive and I'm missing you!
Rachel is vanaf nu te boeken voor bruiloften en partijen in donkere gaten als Surhuisterkutteveen en Alblasserdammergrot. Lisa wordt de komende week gedraaid op Radio Regio en gaat daarna Rachel achterna op de schnabbeltrein. Daaaaaag X Factor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit is niet het eind, dit is het begin van rachel![]()
QFTquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Rachel is vanaf nu te boeken voor bruiloften en partijen in donkere gaten als Surhuisterkutteveen en Alblasserdammergrot. Lisa wordt de komende week gedraaid op Radio Regio en gaat daarna Rachel achterna op de schnabbeltrein. Daaaaaag X Factor.
JIJ KENT HET! JE WEET ZELFS DAT HET NIET VAN JEFF BUCKLEY IS!quote:
Ja natuurlijk, ik heb een pimp muzieksmaak jeweet zellufquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
JIJ KENT HET! JE WEET ZELFS DAT HET NIET VAN JEFF BUCKLEY IS!
Dat weet ik niet zo zeker maar props voor Hallelujah hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik heb een pimp muzieksmaak jeweet zelluf
Na dit compliment is mijn e-penis weer met 5 centimeter gegroeidquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:08 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo zeker maar props voor Hallelujah hoor.
Je bent weer een stapje dichter bij audiofiel. Ga zo door!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
Na dit compliment is mijn e-penis weer met 5 centimeter gegroeid
Audiofiel =/= kennis van muziek hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:12 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je bent weer een stapje dichter bij audiofiel. Ga zo door!
Klopt soms, want als je de muziek hoort waar sommige audiofielen naar luisteren...quote:
Wat vind jij goede muziek dan en wat niet?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Klopt soms, want als je de muziek hoort waar sommige audiofielen naar luisteren...
Gelukkig heb ik wél goede smaak en verstand van goede muziek.
sinead o connerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:23 schreef Tupac-Amaru-Shakur het volgende:
[..]
Wat vind jij goede muziek dan en wat niet?
Dat heb je van B.E.D.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
sinead o conner
vegetarische groente hoer
huh? wat heb ik van bed?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat heb je van B.E.D.
Voor het echte antwoord: FOBO!
Guns n Rosesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:26 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat heb je van B.E.D.
Voor het echte antwoord: FOBO!
Ga jij ontkennen dat Guns 'n' Roses legendarische muziek gemaakt hebben?quote:
Jou neem ik niet serieus, sorry.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:35 schreef Tupac-Amaru-Shakur het volgende:
[..]
idd.![]()
vind je dat nu serieus goede muziek?
Coma / Estranged / Sweet Child / Civil War / Don't Cry zijn nog wel te pruimenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:36 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ga jij ontkennen dat Guns 'n' Roses legendarische muziek gemaakt hebben?
Maar ken je de onbekende nummers ook? G'n'R was goed, destijds.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Coma / Estranged / Sweet Child / Civil War / Don't Cry zijn nog wel te pruimen
Nightrain ken ik nog die wel goed is, voor de rest nooit echt in verdiept. Axl's stem doet het hem net niet voor mij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Maar ken je de onbekende nummers ook? G'n'R was goed, destijds.
Ja ik weet het ook niet, het is mij erg goed bekend, ik hou de top40 echt niet bij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nightrain ken ik nog die wel goed is, voor de rest nooit echt in verdiept. Axl's stem doet het hem net niet voor mij.
Trouwens is Coma toch niet zo bekend?
Op last.fm staat ie pas op plek 59 bij gnrquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, het is mij erg goed bekend, ik hou de top40 echt niet bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |