Audiofielen stemmen op Lisa.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef B.E.D het volgende:
Ik heb een vooruitziende blik.
En de klacht is:
Het duurt allemaal zo lang voordat ze het bekendmaken.
Kom op Martijn en Wendyspreek het verlossende woord uit.
Ga daar maar niet van uitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef S.Seagal het volgende:
nou maar hopen dat ze het nummer niet verkracht
Geen idee! Maar de winnaar wordt straks op elke Nederlandse commerciele debiele kotszender 2500 keer per dag als diaree door de speakers van je radio geperst!..quote:
Ben je al een beetje nat? Ritsiedie Ritsieda Ritsiedeequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Geen idee! Maar de winnaar wordt straks op elke Nederlandse commerciele debiele kotszender 2500 keer per dag als diaree door de speakers van je radio geperst!..![]()
En de hele homofiele bevolking van Nederland zit nu te soppen op hun bankstelletje in afwachting van de uitslag!..
Nee, ik volg geen troep, maar ik kijk x-factor/quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:41 schreef LuxAeterna het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die dat soort troep volgen?
Vergeet niet even zo'n kruis met je armen te makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, ik volg geen troep, maar ik kijk x-factor/
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Siniti het volgende:
Kunnen we hier geen xfactor-afkraak-topic van maken? Ik zie nu ook al een wijf met een vlot kapsel
Da's dat mokkeltje van KLEM zeker? Die heeft een superlekker figuurtje!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Siniti het volgende:
Kunnen we hier geen xfactor-afkraak-topic van maken? Ik zie nu ook al een wijf met een vlot kapsel
geen idee, ik zag alleen dat vlotte kapselquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:45 schreef sinadO het volgende:
[..]
Da's dat mokkeltje van KLEM zeker? Die heeft een superlekker figuurtje!
NEE LUL!!!..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ben je al een beetje nat? Ritsiedie Ritsieda Ritsiedee
Waarom?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vergeet niet even zo'n kruis met je armen te maken
Zak over de kop en gáán.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
geen idee, ik zag alleen dat vlotte kapsel
Bedoel je?quote:
Je vooruitziende blik heeft het fout.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:18 schreef B.E.D het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een vooruitziende blik.
En de klacht is:
Het duurt allemaal zo lang voordat ze het bekendmaken.
Kom op Martijn en Wendyspreek het verlossende woord uit.
Als jullie me niet geloven, zullen jullie het straks wel zien, live op TV
OMG TUPAC LEEFTquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:59 schreef Tupac-Amaru-Shakur het volgende:
[..]
Je hebt het fout.
Lisa heeft gewonnen.
EWA BRADA, NATUURLIJK LEEF IK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes I'm alive and I'm missing you!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |