Ik heb toen tijdens die weekban ook hier doorgepost onder een kloon. Gewoon zorgen dat je uit de GC e.d. blijft.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zou ik wel zorgen dat ik off the grid was hoorGewoon braaf onopvallend meeposten. Hier bijvoorbeeld, volgens mij kun je hier ongestraft een tubgirl neerzetten.
Nee ik ga het niet proberen
I dare youquote:Op zondag 10 mei 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan zou ik wel zorgen dat ik off the grid was hoorGewoon braaf onopvallend meeposten. Hier bijvoorbeeld, volgens mij kun je hier ongestraft een tubgirl neerzetten.
Nee ik ga het niet proberen
Zie die laatste zinquote:
Naam?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb toen tijdens die weekban ook hier doorgepost onder een kloon. Gewoon zorgen dat je uit de GC e.d. blijft.
Je krijgt 5 euro van mequote:
Je wéét hoe fucking ranzig tubgirl is he?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je krijgt 5 euro van me
Ik zou het best willen proberen maar een week zonder fok overleef ik niet
Nembrionic1quote:
Voor dat volbaggeren van muziektopics jaquote:En die weekban, was dat toen voor dat ene?
Heb het filmpje helaas gezien jaquote:Op zondag 10 mei 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je wéét hoe fucking ranzig tubgirl is he?
Hilarischquote:Op zondag 10 mei 2009 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nembrionic1
Echt compleet NIET onder de radar
[..]
Voor dat volbaggeren van muziektopics ja
Dat is 2girls1cup (niet gezien trouwens)quote:
Die is ook goor jaquote:Maar goatse vond ik nog veel erger eerlijk gezegd
Oh ja wachtquote:Op zondag 10 mei 2009 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is 2girls1cup (niet gezien trouwens)
Tubgirl is een plaatje.
[..]
Die is ook goor ja
Nee hoor, anders post ik em zelf wel. Zullen we op 23:30 allebei Tubgirl posten?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Door Soemp/C4/LB/wyccie/TM/iarl/Tim en iedereen die ik zo snel nu even vergeet
Van mij mag hetquote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil tubgirl wel postenOok zonder dat ik er 5 euro voor krijg
Maar alleen als het niet erg gevonden wordt
Ja dan doen we het allemaalquote:Op zondag 10 mei 2009 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, anders post ik em zelf wel. Zullen we op 23:30 allebei Tubgirl posten?
Wat is dat dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh Ets: post jij Tubgirl, dan zet ik Hai2u neer
Dat gaat niet goedkomen hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, anders post ik em zelf wel. Zullen we op 23:30 allebei Tubgirl posten?
Ja hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 23:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van mij mag het
maar durf je het risico te lopen dan?
Nee, niet verbodenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef MaJo het volgende:
Zat al op google te zoeken en zie het daar wel in het klein maar als je het aanklikt is het verboden?
Denk het ook nietquote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
Man, hier wordt dat toch door niemand gezien?
Nee ik bedoel echt dat er dan staat verboden. Was dus geen vraag maar bedoel dat ik hem dus niet zo kan vindenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, niet verboden
Maar of het lekker is![]()
I solemny swear that I'm up to no goodquote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, en wie naait de rest door een topicreport in te vullen?
Dat zou vuil zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, en wie naait de rest door een topicreport in te vullen?
Google >> Tubgirl >> afbeelding, 2de/3de hit?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt dat er dan staat verboden. Was dus geen vraag maar bedoel dat ik hem dus niet zo kan vinden
SWAP.aviquote:
Oh, hotlinking verboden waarschijnlijk.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt dat er dan staat verboden. Was dus geen vraag maar bedoel dat ik hem dus niet zo kan vinden
Ja diequote:Op zondag 10 mei 2009 23:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Google >> Tubgirl >> afbeelding, 2de/3de hit?
Goatse is wel ENORM vaak gepersifleerd. Supergrappig.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:27 schreef MaJo het volgende:
Is hai2u niet zo'n soort goatse? Goatse is toch van die dude? Men ik dacht dat ik gek werd toen ik dat zag
Als het diegene is waarvan ik denk dat het hem is dan inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 23:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind Goatse erger dan Tubgirl eerlijk gezegd
Geen last vanquote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dieAls je erop klikt is het opeens verboden
Moeten we het wel doen vóór post 300 want in een nieuw topic valt misschien wel teveel opquote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ineens medelijden met IEDEREEN die nog in dit topic gaat kijken
Iets met 2 handen, een anus, en uitrekkenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het diegene is waarvan ik denk dat het hem is dan inderdaadBejaarde man?
Haha ik ookquote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ineens medelijden met IEDEREEN die nog in dit topic gaat kijken
Lijkt me wel zo prettig jaquote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moeten we het wel doen vóór post 300 want in een nieuw topic valt misschien wel teveel op
Ja. Een inside view:quote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het diegene is waarvan ik denk dat het hem is dan inderdaadBejaarde man?
Ja diequote:Op zondag 10 mei 2009 23:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iets met 2 handen, een anus, en uitrekken
Vraag je ons nou of wij het erg vinden als je tubgirl zou posten?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:22 schreef Etcetera het volgende:
Door Soemp/C4/LB/wyccie/TM/iarl/Tim en iedereen die ik zo snel nu even vergeet
quote:
Ja en gek genoeg vind ik dat minder goor eruit zien dan Tubgirlquote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
aaaaaaarg gaadverdammequote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
juhquote:Op zondag 10 mei 2009 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vraag je ons nou of wij het erg vinden als je tubgirl zou posten?
Waar blijf je nou met je post? Toch niet een topic reportje aan het invullen he?quote:
Laxeermiddel ftw!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
maar tubgirl kan toch nooit waar zijn? Zoveel shite is toch onmogelijk?
wat moet ik posten danquote:Op zondag 10 mei 2009 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar blijf je nou met je post? Toch niet een topic reportje aan het invullen he?
Die vind ik redelijk een hoog 'dat had ik niet hoeven zien' gehalte hebben hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
die bejaarde mannen vind ik niks ergs aan trouwens
Ik dacht dat je mee ging doen met tubgirl postenquote:
Als we hier mee wegkomen hequote:
Meer omdat ze oud zijn eigenlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 23:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die vind ik redelijk een hoog 'dat had ik niet hoeven zien' gehalte hebben hoor
Dacht dat alleen etcie en tim gingen postenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mee ging doen met tubgirl posten
Jaquote:
Neee meedoen!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat alleen etcie en tim gingen postenZit goatse te zoeken maar kan het niet vinden
En als jullie gebanned worden word ik echt wel meegebanned denk ik zo
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dacht dat alleen etcie en tim gingen postenZit goatse te zoeken maar kan het niet vinden
Waarom zou je nou gebanned worden als je niet gepost hebt?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wegens mijn goedvindenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou je nou gebanned worden als je niet gepost hebt?
Nou daar heb ik niet zoveel moeite mee. Maar oude mensen moeten zoiets gewoon niet doenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jaen omdat het 3 mannen zijn. het typische ' ik heb niks tegen homo's but spare me the action' zeg maar
En ik denk dat er opeens een hoop mensen meer werk gedaan krijgenquote:Op zondag 10 mei 2009 23:38 schreef MaJo het volgende:
Als we allemaal gebanned worden dan wordt het saai hier in de SC
Zolang je 'm niet in het volgende topic postquote:Op zondag 10 mei 2009 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je om een van die plaatjes al geband wordt, waarom dan niet allemaal? Ik ga Meatspin opzoeken
Femse is dat! Iets totaal andersquote:Op zondag 10 mei 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:
Deze was trouwens de goatse die ik me vaag herinnerder![]()
![]()
Meatspin stelt ook niets voor natuurlijkquote:Op zondag 10 mei 2009 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die van Meatspin.com kan ik niet hotlinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |