quote:
quote:
Beide berichten gaan over het zelfde onderwerp. Alleen de journalisten hebben een beetje verschillende kijk op de zaak. Erg pro en erg anti.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:59 schreef MaJo het volgende:
Oh cobra slaapt al![]()
ik snap die berichten eerlijk gezegd niet echt?
Ik vind de achtergrond zo donker.quote:
Vooral het 2e artikel lijkt me nogal getroubleerd.quote:Op zondag 10 mei 2009 07:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beide berichten gaan over het zelfde onderwerp. Alleen de journalisten hebben een beetje verschillende kijk op de zaak. Erg pro en erg anti.
Ja, maar het ontbijt en de cadeautjes danquote:Op zondag 10 mei 2009 10:48 schreef iamredleader het volgende:
Het is toch echt moederdag, dus Tinuviel krijgt de felicitaties
Ah op die manier, dacht dat het interne stukken waren omdat je dingen wegliet, als het van journalisten is dan is dat toch helemaal niet nodig?quote:Op zondag 10 mei 2009 07:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beide berichten gaan over het zelfde onderwerp. Alleen de journalisten hebben een beetje verschillende kijk op de zaak. Erg pro en erg anti.
Ook een ideequote:Op zondag 10 mei 2009 10:28 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Wat de OP betreft: misschien een heel andere richting, ipv de user-icons een leuk plaatje?
Nee, het zijn echte stukken uit lokale media. Ik vond de verschillen ook erg absurd.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manier, dacht dat het interne stukken waren omdat je dingen wegliet, als het van journalisten is dan is dat toch helemaal niet nodig?
maar wel absurd inderdaad die verschillen. Wel een mooi voorbeeld van hoe je een onderwerp kunt framen.
Om te proberenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef wyccie het volgende:
Mushroom Age
Dit spelletje is erg leuk, maar het kost twintig dollar voor het hele spel.![]()
Het is een puzzelspel waarbij je dingen moet vinden, maken en ontcijferen.
Lekkerquote:Op zondag 10 mei 2009 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
Net 1,5 uur in de zon gelopen en ook nog een tijdje in de polder gelegen
Dat dacht ik wel jaquote:
Zo ik ook doen met zulk uitzichtquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo ik ook doen met zulk uitzicht
[ afbeelding ]
-edit- wtfDat mens heb ik vaak voor mijn camera gehad
Ah okquote:Op zondag 10 mei 2009 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, het zijn echte stukken uit lokale media. Ik vond de verschillen ook erg absurd.
Das minder danquote:Op zondag 10 mei 2009 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, goed idee van die cakejammer dat mijn moeder eeuwig aan de lijn doet
Whehequote:Op zondag 10 mei 2009 14:37 schreef MaJo het volgende:
Ieher valt net een druppel op mijn telefoon, dus ik kijk of het regent. Maar geen wolk aan de lucht
Blijk ik zelf te kwijlen
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, goedemiddag iedereen
Ik mag weer naar huis
Zit nu op het vliegveld van Jakarta en met een beetje mazzel ben ik morgen weer in Nederland
Ieuwquote:Op zondag 10 mei 2009 14:37 schreef MaJo het volgende:
Ieher valt net een druppel op mijn telefoon, dus ik kijk of het regent. Maar geen wolk aan de lucht
Blijk ik zelf te kwijlen
![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:37 schreef MaJo het volgende:
Blijk ik zelf te kwijlen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |