klaarblijkelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hebben die boeren daar dan snelwegen nodig?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
waar komen die msn smiles steeds vandaan!quote:
De langste rijksweg loopt wel door Friesland en Groningen heen hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Fuck. Jij bent origineel.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:57 schreef Oldbie het volgende:
Ach, Groningen.
Gewoon bij Friesland en Urk voegen. Daarna de hele zooi afsteken en dan af laten drijven naar de noordpool.
Opgeruimd staat netjes
ja denk het wel. ik ben heet laatste stuk over de busbaan gegaan en kwam toen bij vestas op de ring uit. ik had geen zin om nog verder om te rijden.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:01 schreef Renesite het volgende:
Drama inderdaad. Roden > Groningen ook dicht. Ik dacht: via Peize maar. Fuck hell helemaal via Eelde/Paterswolde > ringweg > terug
TS moest zeker via Hoogkerk!
Oh god serieus?quote:Op zondag 10 mei 2009 02:04 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja denk het wel. ik ben heet laatste stuk over de busbaan gegaan en kwam toen bij vestas op de ring uit. ik had geen zin om nog verder om te rijden.
Lets see... je komt uit de randstad, uit een stad, tussen het asfalt weg, bent in het bezit van een leasewagen, woont in een vinexwijk en bent erg tevreden?quote:Op zondag 10 mei 2009 02:03 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Damnit. Jij moet je boerse smoel houden.
quote:
quote:, uit een stad,
quote:tussen het asfalt weg,
quote:bent in het bezit van een leasewagen,
quote:woont in een vinexwijk[
quote:en bent erg tevreden?
Buiten het Noorden weet Nederland niet eens meer wat het principe van een SNELweg in houdt. Het betekend dat je je snel met de auto van de ene plek naar de andere plek kunt verplaatsen, niet zoals alle wegen onder Zwolle gezellig met zijn allen in de polonaise richting je werk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:17 schreef S1nn3rz het volgende:
prima, dat er eens onderhoud moet worden uitgevoerd aan de weg heb ik geen enkele moeite mee. maar groningen lijkt de afgelopen jaren wel op een 2e amsterdam waar de wegen vaker onbruikbaar zijn dan bruikbaar.![]()
nu hebben ze de toerit van de A7 vanuit richting drachten/heerenveen afgesloten. de enige manier om de stad in te komen is door een woonwijk rijden, toch een aantal km's om.
vervolgens hebben ze de a7 richting nieuweschans afgesloten, dus daar kan ik ook niet langs om thuis te komen. allez, dan maar binnendoor via de bornholmstraat, maar helaas die ligt er ook uit.![]()
al met al kun je bijna 20km omrijden voordat je thuis bent. zien die gasten dan zelf niet dat het gewoon dom is om 2 snelwegen volledig af te sluiten?tsjah, het blijven groningers natuurlijk, maar dan nog.
![]()
en waarom moet het jaren duren voordat de weg a7 richting heerenveen klaar is? al jaren rijden we langs die bordjes en al jaren zijn ze daar bezig. een eenvoudige manier van werkkverschaffing door de linkschgemeente groningen?![]()
linkschgemeenten die automobilisten treiteren.
Heb jij geen last van met je fietsje toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef qr_gaming het volgende:
Altijd irritant ja
Nee, als je denkt dat al die nieuwe borden en gele aanwijsborden er voor de sier staan, dan weet je dat niet inderdaadquote:Op zondag 10 mei 2009 12:53 schreef Renesite het volgende:
OOoooh! Via de euroborg kan je inderdaad niet de A7 op. Dat is een nieuwe weg geworden. Wist je dat niet s1nners?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |