Nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mag ik meedoen met mijn 20 euro sennheiser koptelefoon en 20 euro logitech speakers en ipod met ipodoordopjes? mag het? mag het!?!??
Is ze Turks?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:00 schreef Smart_ass het volgende:
Zeynep?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:01 schreef Sapstengel het volgende:
Straks heeft dit topic 300 posts en gaat het dicht, terwijl TS dubbel ligt om iedereen die de naam probeert te raden en zich uiteindelijk niet meer laat zien.
Met het noemen van de eerste letter ben ik eigenlijk al te ver gegaan voor mijn gevoel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht Cola, Acht Bier!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:05 schreef right_turn het volgende:
[..]
Met het noemen van de eerste letter ben ik eigenlijk al te ver gegaan voor mijn gevoel!
Dat snap ik, maar wij kennen haar toch niet joh. En zij ons niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waiting for This is it!
Mijn naam is vanaf 1993 tot nu alleen maar minder populair gewordenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:05 schreef Smart_ass het volgende:
http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp?naam=pleun&selFrom=1990&selTo=2008&Geslacht=M&Submit=Zoek+deze+naam
Check de populariteit van mijn rare naam dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |