Wacht even. Jij denkt dat je er macho bijstaat als je de boodschappen van je mammie tilt?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:31 schreef ManianMan het volgende:
Klacht: Moeder die gaat kleppen tijdens het winkelen.
Klacht 2: Boodschappen niet kunnen neerzetten omdat er zulks lekkere meiden langs kwamen.
Ja dan staan de spieren strakquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:33 schreef Biogarde het volgende:
Dus je moet het hebben van het tillen van boodschappen?
Natuurlijk, mannen die zorgen voor een vrouw hebben meer kans op een chickquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:33 schreef Castor het volgende:
[..]
Wacht even. Jij denkt dat je er macho bijstaat als je de boodschappen van je mammie tilt?
Houd maar eens 25 kilo 20 minuten vast. (zolang duurde het gesprek)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:34 schreef gabberklaas het volgende:
Gewoon neerzetten wat boeit dat nou dat je niet zo sterk bent.
Om boodschappen jongen voor ze te worden . .quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Natuurlijk, mannen die zorgen voor een vrouw hebben meer kans op een chick
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:31 schreef ManianMan het volgende:
Zo behulpzaam als ik ben ging ik gisteren met mijn moeder naar het winkelcentrum om daar grote inkopen te doen. Ik tilde de zware boodschappen (die een maand gebruikt gingen worden). Opeens staan we buiten het winkelgedeelte dus ver weg van de kassa's. Komt mijn moeder een vriendin tegen die nu een mooie dochter heeft die pas geleden een kind heeft gekregen. Dus beleeft als ik ben blijf ik erbij staan. De boodschappen werden zwaarder en zwaarder en zo macho als ik kon zijn bleef ik gespannen met de boodschappen in de handen vastgeknepen staan.
Klacht 2: Boodschappen niet kunnen neerzetten omdat er zulks lekkere meiden langs kwamen.
Je gaat toch niet 20 minuten naast je moeder staan die loopt de praten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Houd maar eens 25 kilo 20 minuten vast. (zolang duurde het gesprek)
Nee man je begrijpt het niet. Als je de boodschappen draagt ben je al binnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:36 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Om boodschappen jongen voor ze te worden . .
Zorgen voor je mama = meer kans op eenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Natuurlijk, mannen die zorgen voor een vrouw hebben meer kans op een chick
jullie zijn gewoon jaloers dat ik zo sterk benquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:38 schreef Marurk het volgende:
Alsof een meisje je beoordeelt op het wel/niet dragen van een zware boodschappentas. Je staat eerder voor lul die 25 minuten dat je die tas vast hebt.
Jij voelt je zeker stoer omdat je je moeder nooit helpt?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:39 schreef poepeneesje het volgende:
Met je moeder boodschappen doen, denk je nou dat vrouwen op moederskindjes vallen.
Zeker, ik kan het tenminste zonder mams aanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:40 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Jij voelt je zeker stoer omdat je je moeder nooit helpt?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach god wat zijn we weer gezellig bezig. Ik kan ook zelfstandig dingen ondernemen hoor. Ik ben gewoon behulpzaam. Dat is wat er mist bij jou...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:41 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Zeker, ik kan het tenminste zonder mams aan.
Wat heeft behulpzaam met 20 minuten voor lul staan te maken? Ik help mijn moeder ook wel eens maar ik ga echt haar boodschappen niet 20 minuten vasthouden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ach god wat zijn we weer gezellig bezig. Ik kan ook zelfstandig dingen ondernemen hoor. Ik ben gewoon behulpzaam. Dat is wat er mist bij jou...
Maar om nou 25 minuten lang met een rooie kop dat ding met moeite vast staan te houden is wel heel erg sadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ach god wat zijn we weer gezellig bezig. Ik kan ook zelfstandig dingen ondernemen hoor. Ik ben gewoon behulpzaam. Dat is wat er mist bij jou...
Dan hoef ik s'avonds niet meer te trainen scheelt weerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
Maar om nou 25 minuten lang met een rooie kop dat ding met moeite vast staan te houden is wel heel erg sad
Wat gabberklaas en Marurk zeggen dus. Daarnaast ga ik niet lopen klagen over iets dat ik mezelf heb aangedaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja ja, gooi het daar maar opquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan hoef ik s'avonds niet meer te trainen scheelt weer
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:33 schreef Castor het volgende:
[..]
Wacht even. Jij denkt dat je er macho bijstaat als je de boodschappen van je mammie tilt?
hier ben ik gestopt met lezen..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon jaloers dat ik zo sterk ben
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Houd maar eens 25 kilo 20 minuten vast. (zolang duurde het gesprek)
Zeg dan: "ma, ik breng alles alvast ff naar de auto"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:31 schreef ManianMan het volgende:
Zo behulpzaam als ik ben ging ik gisteren met mijn moeder naar het winkelcentrum om daar grote inkopen te doen. Ik tilde de zware boodschappen (die een maand gebruikt gingen worden). Opeens staan we buiten het winkelgedeelte dus ver weg van de kassa's. Komt mijn moeder een vriendin tegen die nu een mooie dochter heeft die pas geleden een kind heeft gekregen. Dus beleeft als ik ben blijf ik erbij staan. De boodschappen werden zwaarder en zwaarder en zo macho als ik kon zijn bleef ik gespannen met de boodschappen in de handen vastgeknepen staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |