Precies! Koop zelf zo'n vrachtwagen om vuil op te halen.quote:
Dus jouw mening en de meningen van andere collega's zijn onjuistquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:02 schreef iPat het volgende:
Wat een bullshit. Argumenten voor mijn ontslag zijn onjuist(mijn mening en ook mening van andere collega's), en hoe kan je dat dan eigenlijk concluderen na 3 uurtjes met mij gewerkt te hebben(was trouwens ook meteen de openingsdag). Motherf*ckers.
Of een lichtekooi.quote:
Mijn mening en de mening van de anderen was dat de argumenten van mijn baas onjuist zijn. Beter lezen en de haakjes goed interpreteren.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jouw mening en de meningen van andere collega's zijn onjuist![]()
Terecht ontslag dus.
Zou ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:10 schreef iPat het volgende:
[..]
Mijn mening en de mening van de anderen was dat de argumenten van mijn baas onjuist zijn. Beter lezen en de haakjes goed interpreteren.
triestelingquote:
quote:
En geld een must.quote:
Waren de Romeinen niet die dat ooit bedacht hebben? Werken en werken voor geld? Tyfus Romeinen.quote:
Werken voor geld? Daar is toch de uitkering voor uitgevonden?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waren de Romeinen niet die dat ooit bedacht hebben? Werken en werken voor geld? Tyfus Romeinen.
Saturn? En klanten aanspreken is niet zo vreemd (toegeven, als iemand rustig langs de cd's loopt zou ik m ook niet aanspreken).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:09 schreef iPat het volgende:
Het was gewoon een concern a la Media Markt. Maar zeg eens ff: vinden jullie het normaal als jullie als klant gewoon ff lekker rustig door de cd's en dvd's rekken aan het neuzen zijn, en dat een werknemer komt en vraagt of hij je ergens mee kan helpen? HET IS FOKKING GEEN KLEDINGZAAK!!
Computers, koelkasten en tv's kan ik begrijpen. Maar cd's en dvd's vereist geen hulp behalve als je het niet kan vinden.
Precies, heb jij ook zo'n rugpijn?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Werken voor geld? Daar is toch de uitkering voor uitgevonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |