Ik had het al nagevraagd bij het asiel en in principe kunnen ze v.a 6wk via mij gereserveerd worden.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:10 schreef innepin het volgende:
Als het mag van het asiel en Logician en dergelijke, dan in principe wel. Onder voorbehoud gereserveerd dus![]()
En ach, dat er een kind komt, maakt wat poes betreft niets uit. Het betekent wél dat ik de eerste tijd in elk geval de hele dag thuis ben om alles in de gaten te houden.
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef djac1 het volgende:
TS hou je ze zelf?
Wow, goede nazorg! Tof.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:36 schreef Logician het volgende:
[..]
En ze komen van het asiel dan na een paar weekjes langs om te kijken hoe het gaat
Wehehe, die Joep!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Joep hing er net idd al in
Ik heb je schema ingevuld, zal straks eens kijken of ik hem groter ergens kan uploaden want picasa verkleind hem direct maar de grafiek is wel duidelijk te zien, ze lopen volgens dit schema behoorlijk voor trouwens?
[ afbeelding ]
volgens het schema zijn ze dus te dik
Okay!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:25 schreef Darklight het volgende:
Werkse, voeg je volgende week wel ff toe
Het is natuurlijk niet te voorspellen, maar 90% van de dag minden de poezen hun own businessquote:Op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:25 schreef ElisaB het volgende:
Als Ziggy een beetje tolerant is, heb je volgens mij een goede kans dat het prima uitpakt. Bij ons is het steeds zo geweest dat de jonkies (uiteindelijk vier in totaal, steeds met tussenpozen hier komen wonen) zich met elkaar gingen bezighouden en steeds meer ontzag kregen voor de oudste kater.
In elk geval hebben wij er een derde (en vierde) bijgenomen toen de twee die we hadden niet zo'n succes waren samen (de jongste wilde teveel met de oudste, maar de oudste had daar niet zoveel trek in). Nadat de een na oudste was overleden is er een nieuwe vierde en toen een vijfde bijgekomen. Geen centje pijn!
LOL!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:30 schreef Logician het volgende:
Trouwens op advies van het asiel ivm het gewicht om ze in de nacht niet meer wakker te maken voor voeding en alleen snachts te voeden als ze er zelf om vragen, kreeg ook direct een foto van een enorm dikke kat onder mijn neus gedrukt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:37 schreef Logician het volgende:
Ik heb net voor het eerst een schoteltje melk neer gezet..1 groot drama..
Joep liep er straal doorheen, Teuntje vond er niets aan en begreep niet wat ze met dat stomme platte ding moest.. dus camera uit en Joep's buikje schoonmaken (zonder even goed na te denken) met als resultaat een heel erg ondergepoepte ts (incl. witte zomerjurk)
Filmpje komt zo
Het kussentje komt weg bij Fauna land ( http://www.faunaland.nl ) in Enschede.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:01 schreef leukerdje het volgende:
Joep en Teun zijn te schattig en leuk.
Leuke filmpjes en foto's.
Waar heb je dat leuke kussentje in de bench vandaan.
Die wil ik ook voor mijn opvangertjes.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Awww wat een lekker scheetjes!
En wat zien ze er toch totaal anders uit dan mijn mormetljes toen![]()
gelukkig een stuk gezonder en voller
Ze vonden het echt heel erg spannend, maar na 5 minuten begonnen ze te spelen met het grasquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:33 schreef leukerdje het volgende:
Leuke foto's zeg, ze genieten er wel van zo te zien.
Ze zien er goed uit hoor.
Dan trekt het dus wel bij de komende tijdquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:38 schreef Logician het volgende:
Weging van gister:
Joep: 485
Teuntje: 438
Hun gewicht zou moeten zijn volgens de grafiek: 355
Moet wel zeggen dat sinds ze niet meer elke 2uur krijgen ze ong 10 a 20gram minder aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |