Jij verwachtte dat dat pas na een paar maanden zou gebeuren?quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:10 schreef Bob. het volgende:
Misschien is het ook wel extra rustig omdat Jopsje er niet is. Zou hij al zijn opgegeten door een leeuw?![]()
Truste Alex!
Huh?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:10 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij verwachtte dat dat pas na een paar maanden zou gebeuren?
Je zei dat Jop al opgegeten was door een leeuwquote:
Oke, ik doe het wel gewoon in het engels ja.quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:31 schreef maok het volgende:
Ik had mijn bewijs van inschrijving van mijn opleiding ook altijd in het Engels en in Nederlands. Volgens mij mag je het dus ook gewoon de engelse naam geven. Daarbij zijn er zat opleidingen met een engelse naam die ook gewoon Nederlands zijn.
Ah op die fiets.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Je zei dat Jop al opgegeten was door een leeuw
Je hebt twee weken gewacht met het te vertellen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:18 schreef Bob. het volgende:
Oeh lala Chips, leuke rok!
Ik heb net mijn ouders opgebiecht dat ik mijn bril heb kwijt gemaakt, is het enige wat ze doen een beetje lachen om mijn vergeetachtigheid en het sneu voor me vinden. Als iemand me dat nou even had verteld voordat ik twee weken lang me ontzettend schuldig voelde.
Ja, ik ben een wuss.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt twee weken gewacht met het te vertellen?
Dat was natuurlijk ook een erg reële optie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
En ik hoopte stiekem dat hij nog terug kwam.
Jawohl.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook een erg reële optie.
Eerder een lekkere reet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |