of ik moet het gemist hebben, maar volgens mij was die kus met robin de eerste echte kus van Barneyquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geeft niet hoorIk vind het gewoon wel grappig, want ik ben er ook ingelopen
Hij zet heel overtuigend een hetero neer
Als we de moeder zien, kan de serie ook wel stoppen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef PeRi het volgende:
Matige finale... Hopelijk leren de de mother volgend seizoen kennen, begin een beetje genoeg te krijgen van dat gerek.
Weet je wie nog meer op Barney lijkt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoorZe lijken ook best wel op elkaar, ik heb hetzelfde gehad. Ik zat gisteren nog That 70s Show te kijken en daar kwam Christopher Masterson in voor. Heel even dacht ik dat dat Barney was
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Bob Sagetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:48 schreef -Mo- het volgende:
Waarom zeiken mensen toch altijd over wie de moeder is? Ik zou eerst wel eens willen weten wie de vader is.
Maar de weg naar de moeder toe is de hele clue van het verhaal. Dan kun je wel met de serie kappen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef PeRi het volgende:
Matige finale... Hopelijk leren de de mother volgend seizoen kennen, begin een beetje genoeg te krijgen van dat gerek.
Awesome!quote:
Daar komt bij dat we nu al weten dat ze bij elkaar komen, en kinderen krijgen. Happy end dus (ja ja, ze kunnen nog alle kanten op, maar qua moeder ontmoeten wordt het een happy end) dus dat is niet eens spannendquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar de weg naar de moeder toe is de hele clue van het verhaal. Dan kun je wel met de serie kappen.
Je hebt toch ook nog verhalen over hoe hij de moeder beter leerde kennenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar de weg naar de moeder toe is de hele clue van het verhaal. Dan kun je wel met de serie kappen.
goed ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:13 schreef IQM het volgende:
Even geen HIMYM meer, even geen Heroes meer, geen Prison Break meer.
Dan maar 's HIMYM helemaal opnieuw kijken met een heel leuk meisje.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:14 schreef bigbass het volgende:
[..]
goed idee
* bigbass gaat heel leuk meisje zoeken....
Hmm, volgens mij heb ik seizoen 1 nog op m'n pc staan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera raadt Burn Notice aan
Seizoen 3 begint 4 juni
Al gezien. Vooral 'Laundry Day' is een erg leuk nummer!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Wanhoop niet! Over een paar maanden kunnen we weer genieten. En in de tussentijd heb ik maar even dr. horrible's sing a long blog gekeken. Ook leuk.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |