Hij is nu te zien op RTL5quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was het stukje waarin Carl de sleutels overhandigt aan Ted en Barney (die niet willen dat de pub sluit, omdat ze hadden afgesproken met twee dames) met de woorden: "I can trust you guys". Precies daartussenin wordt middels een flashback geshowd waarom dit moment zo belangrijk is voor Ted en Barney: ze hadden altijd al het idee om een bar te starten ("We should buy a bar!"). En voice-over Ted vergelijkt deze vijf-woorden-zin met andere vijf-woorden-zinnen die iedere man in z'n leven zal zeggen. "I can jump that far' is daar een van. Toen zagen we Marshall op the rooftop staan. En "I'm gonna win her back" (van Ted) en "I can trust you guys" (van Carl, als de flashback ophoudt en ons weer meeneemt naar het heden) zijn daar ook voorbeelden van.
En omdat 'ie zo leuk is:
en ik was boodschappen doen en zag alleen de laatste 10 minutenquote:
Dat ligt niet aan jou hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef LeonH het volgende:
Ik dacht altijd dat Neil Patrick Harris (Barney) ook in Malcolm in the Middle speelde maar dat is dus blijkbaar een andere
Godzijdank... Lijken echt op elkaar...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoorZe lijken ook best wel op elkaar, ik heb hetzelfde gehad. Ik zat gisteren nog That 70s Show te kijken en daar kwam Christopher Masterson in voor. Heel even dacht ik dat dat Barney was
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Was laatst nog op RTL 5quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een 'naaktscène' herinneren.In 'The Naked Man':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, lurk pas sinds 1 of 2 topics meequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Het kunnen broers zijn volgens mij
En dat Barney irl gay is, is volgens mij nu 3x voorbij gekomen in dit topicHet blijft een verrassing
Ik weet niet of het dat nummer was maar het was wel het zelfde nummer wat gebruikt is tijdens de scene waarin Marshall met zijn broers aan het vechten is een aantal afleveringen terug.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:26 schreef bladibladibla het volgende:
Top aflevering!
Dat liedje bij dat geit-gevecht, dat was toch dat nummer van Simon & The Foreskins
Sven
Nee man, dat moeten ze juist zo lang mogelijk uitstellen! Ik kijk de serie niet voor het doel, maar voor de reis.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef PeRi het volgende:
Matige finale... Hopelijk leren de de mother volgend seizoen kennen, begin een beetje genoeg te krijgen van dat gerek.
Geeft niet hoorquote:
Is inderdaad "Murder Train" van The Foreskinsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik weet niet of het dat nummer was maar het was wel het zelfde nummer wat gebruikt is tijdens de scene waarin Marshall met zijn broers aan het vechten is een aantal afleveringen terug.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Caspian het volgende:
[..]
Nee man, dat moeten ze juist zo lang mogelijk uitstellen! Ik kijk de serie niet voor het doel, maar voor de reis.
Topfinale.
Maar dat is geen verrassingquote:
Of was jij niet degene die zo'n hekel had aan Barney en Robin? Ik ben in de warquote:
Kan me niet herinneren dat ik daar ooit een uitgesproken mening over heb gehad op Fok. Neemt niet weg dat ik het een vervelende verhaallijn vind.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of was jij niet degene die zo'n hekel had aan Barney en Robin? Ik ben in de war.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |