Het was het stukje waarin Carl de sleutels overhandigt aan Ted en Barney (die niet willen dat de pub sluit, omdat ze hadden afgesproken met twee dames) met de woorden: "I can trust you guys". Precies daartussenin wordt middels een flashback geshowd waarom dit moment zo belangrijk is voor Ted en Barney: ze hadden altijd al het idee om een bar te starten ("We should buy a bar!"). En voice-over Ted vergelijkt deze vijf-woorden-zin met andere vijf-woorden-zinnen die iedere man in z'n leven zal zeggen. "I can jump that far' is daar een van. Toen zagen we Marshall op the rooftop staan. En "I'm gonna win her back" (van Ted) en "I can trust you guys" (van Carl, als de flashback ophoudt en ons weer meeneemt naar het heden) zijn daar ook voorbeelden van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Ceehaa het volgende:
Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat dat springen van Marshall al eerder voorbij is gekomen. Blijkbaar in de aflevering waarin Ted en Barney de Pub even overnemen, maar wat gebeurde er dan?
Ik weet niet meer precies het citaat, maar Barney en Ted zeggen in 5 woorden dat ze het wel overnemen, maar voordat ze dat zeggen geeft Bob SagTed eerst andere zinnen van vijf woorden waar je later spijt van krijgt, waaronder dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Ceehaa het volgende:
Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat dat springen van Marshall al eerder voorbij is gekomen. Blijkbaar in de aflevering waarin Ted en Barney de Pub even overnemen, maar wat gebeurde er dan?
Toch vind ik het, in dat geval, maar een slecht voorbeeld, want Marshall krijgt er geen spijt van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies het citaat, maar Barney en Ted zeggen in 5 woorden dat ze het wel overnemen, maar voordat ze dat zeggen geeft Bob SagTed eerst andere zinnen van vijf woorden waar je later spijt van krijgt, waaronder dus
I can jump that far
Edit, dat dus.
Ook niet in het volledige jaar dat voorbijgaat waarin hij nooit durft te springen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch vind ik het, in dat geval, maar een slecht voorbeeld, want Marshall krijgt er geen spijt van.
Dat denk ik ook, zeker voor een relatief low budget sitcom (in vergelijking met ´dure´ series als The Sarah Connor Chronicles, die wel gecancelled is).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:19 schreef Merkie het volgende:
HIMYM zit wel goed volgens mij hoor, geen reden tot paniek.
Aaaah, bedankt!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was het stukje waarin Carl de sleutels overhandigt aan Ted en Barney (die niet willen dat de pub sluit, omdat ze hadden afgesproken met twee dames) met de woorden: "I can trust you guys". Precies daartussenin wordt middels een flashback geshowd waarom dit moment zo belangrijk is voor Ted en Barney: ze hadden altijd al het idee om een bar te starten ("We should buy a bar!"). En voice-over Ted vergelijkt deze vijf-woorden-zin met andere vijf-woorden-zinnen die iedere man in z'n leven zal zeggen. "I can jump that far' is daar een van.
Dat weten we natuurlijk nog niet. Misschien worden ze in het begin van season 5 wel van het dak afgestuurd door een gewelddadige buurman met een pitbull!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toch vind ik het, in dat geval, maar een slecht voorbeeld, want Marshall krijgt er geen spijt van.
Of weer zo'n 'dit-is-wat-ik-vertelde-maar-zo-ging-het-daadwerkelijk-niet twist.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:36 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Dat weten we natuurlijk nog niet. Misschien worden ze in het begin van season 5 wel van het dak afgestuurd door een gewelddadige buurman met een pitbull!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:52 schreef MaxC het volgende:
How I Met Your Mother werd trouwens weer is belachelijk gemaakt in laatste aflevering van Family Guy
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:30 schreef Etcetera het volgende:
Barney mag vaker zonder shirt rondhuppelen
Speciaal voor jou wat screenshots gemaakt:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:36 schreef Etcetera het volgende:
Ja nee, dat kapsel![]()
Laat ik het anders zeggen: Huidige Barney mag vaker zonder shirt rondhuppelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |