quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Haaaaaaaave you met bigbass?)
/
ik had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt erg leuk, vanavond maar eens kijkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Wanhoop niet! Over een paar maanden kunnen we weer genieten. En in de tussentijd heb ik maar even dr. horrible's sing a long blog gekeken. Ook leuk.![]()
[ afbeelding ]
Wait what, you're kidding rightquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Het kunnen broers zijn volgens mij
En dat Barney irl gay is, is volgens mij nu 3x voorbij gekomen in dit topicHet blijft een verrassing
Brand New Day is een briljante track, erg gave opbouw!quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik seizoen 1 nog op m'n pc staan.
[..]
Al gezien. Vooral 'Laundry Day' is een erg leuk nummer!
Hij heeft al tijden een relatie met Lilly highschoolvriendje, Scooter. David Burtka.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wait what, you're kidding right
Neil Patrick Harris is irl homofiel?
ge-ni-aalquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij heeft al tijden een relatie met Lilly highschoolvriendje, Scooter. David Burtka.
Volgens mij moet dit in het volgende topic in de OP.
edit: oh je kunt van youtube niet eens meer fatsoenlijk een gewoon linkje maken.
AWESOME !quote:
Hahaquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:50 schreef Steve het volgende:
Die toespraak.
You could've watched two chicks poop in a cup.
Seizoen 2 is al beterquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij heb ik seizoen 1 nog op m'n pc staan.
Dat hij in het ziekenhuis ligt? En zich realiseert dat hij Stella wil (en haar daarna ten huwelijk vraagt?) Ik weet niet zeker of het dan ook echt zo is dat die flashback langer blijven staan maar daarin denkt hij wel terugquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:07 schreef wht het volgende:
Ik heb jullie episode kennis nodig.
In welke aflevering kwam alweer het moment dat er een flashback (met snelle beelden achter elkaar) wordt ingezet en volgens mij op 3 momenten daarin blijven 3 flashbacks iets langer staan. Volgens mij ergens in s03 of s04 aangezien Ted terug denkt op zijn leven/keuzes...
Misschien beetje stomme omschrijving, maar hopelijk heeft een van jullie die episode zojuist gezien.
Hey larry_flynt,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:17 schreef larry_flynt het volgende:
Hey mensen,
heb sinds vorige week alle afleveringen gezien. Wanneer begint seizoen 5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |