Al ruim 3 jaarquote:
Jaquote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef Nashje het volgende:
Kan het ook liggen aan de balhoofd lagers, ofzoiets.
Is dat gevaarlijk? Moet er nog 2 dagen mee rijden, en dan heb ik pas tijd om 'm naar de maker te brengen. Niet dat er ergens onderweg m'n stuur afvliegt en ik met de ambulance naar eerste hulp mag worden gebracht.quote:
Las ergens anders dat er om beide schroeven een veertje moest zitten (stationair- en luchtregelschroef)quote:Op maandag 11 mei 2009 21:03 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Als het goed is moet er toch ook een soort van veertje om je stationair schroef zitten? Dat is bij mij in ieder geval wel zo?
De jeugd van tegenwoordig. Als er met mijn brom iets mis is rij ik er nog geen meter mee...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is dat gevaarlijk? Moet er nog 2 dagen mee rijden, en dan heb ik pas tijd om 'm naar de maker te brengen. Niet dat er ergens onderweg m'n stuur afvliegt en ik met de ambulance naar eerste hulp mag worden gebracht.
als je lagers echt gaar zijn blokkeren ze gewoon en wordt het een enkeltje ziekenhuisquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Is dat gevaarlijk? Moet er nog 2 dagen mee rijden, en dan heb ik pas tijd om 'm naar de maker te brengen. Niet dat er ergens onderweg m'n stuur afvliegt en ik met de ambulance naar eerste hulp mag worden gebracht.
komt omdat ze de bromfiets op moeten waarderen naar een echt voertuig, en niet een opgevoerde fiets, misschien dat mensen opeens wel verantwoordelijk worden. head meets concrete at 30kmu =quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig. Als er met mijn brom iets mis is rij ik er nog geen meter mee...
Echt? Damn. Nog 2 ritjes in ieder geval. Wordt rustig rijden. Kan nu niks anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
als je lagers echt gaar zijn blokkeren ze gewoon en wordt het een enkeltje ziekenhuis
Trein of bus? Fiets?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Echt? Damn. Nog 2 ritjes in ieder geval. Wordt rustig rijden. Kan nu niks anders.
Jij snapt het, ik respecteer mijn voertuig. Zelfs mijn omafiets hou ik in topconditie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
komt omdat ze de bromfiets op moeten waarderen naar een echt voertuig, en niet een opgevoerde fiets, misschien dat mensen opeens wel verantwoordelijk worden. head meets concrete at 30kmu =
Ik moet elke dag naar m'n stage. Ben nu bij mijn vriendin en ga morgen vanuit stage weer naar huis. Fiets is dus geen optie. Dorp waar m'n vriendin woont rijden geen bussenquote:
Hij hoeft niet gepoetst tot concours staat zijn, maar hij moet wel veilig zijn. Dat bedoel ik met respect voor het voertuig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:46 schreef fs180 het volgende:
Ik respecteer hem helemaal niet, maar hoe lelijk of gebeund hij ook is, het gaat wel om je eigen veiligheid en als ik het niet vertrouw stap ik er niet op.
Binnenkort komt er hier een tweede Dax bij, ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:40 schreef PallominnoX het volgende:
Ik heb binnenkort misschien weer een TZR
Leuk vervoer blijft het toch, ondanks een auto.
En inderdaad, pas rijden als het ding ook zelfstandig kan stoppen en diegene die stuurt jij bent, en niet het torderen van je lagerschalen
..hoewel het dat wel spannend houd, mijn achterwiellagers zijn er een keer uitgeknald met 90+, word je niet vrolijk van.
2is niks, nummer 1 is idd stationairschroefquote:Op maandag 11 mei 2009 18:39 schreef GuitarJJ het volgende:
Ben ik nou gek of heeft mijn brommer geen luchtregelschroef?![]()
Foto van zijkant carb:
[ afbeelding ]
Nummertje 1 is de stationairschroef, 2?
Ben nieuw hier trouwens![]()
Heb een Honda NSR uit 1992, rijd niet super snel (langzaam, 60 km/h). Heb alleen zelf weinig brommerkennis dus kan er niet zo veel aan sleutelen.
Moet hem altijd met choke starten, dus dacht dat hij teveel lucht kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |