quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:01 schreef Geqxon het volgende:
Andere cilinder + kop en carburateur is de snelste manier om hard te gaan.
Druppeltje olie / Stuurpin = gebogenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ok.
Tof.
Jullie weten het vast wel.
Ik heb dus een brommerongeluk een tijdje terug gehad. Nu heb ik die brommer dus terug nadat er naar is gekeken door een schadeexpert en krijg daarvan geld.
Nu ben ik vannochtend even een klein stukje ermee wezen rijden en merk dat m`n stuur nogal moeilijk recht te houden is en stuurt vrij stug. Weten jullie misschien zo wat er aan de hand is?
Heb je geen schaderapport van de expert gekregen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ok.
Tof.
Jullie weten het vast wel.
Ik heb dus een brommerongeluk een tijdje terug gehad. Nu heb ik die brommer dus terug nadat er naar is gekeken door een schadeexpert en krijg daarvan geld.
Nu ben ik vannochtend even een klein stukje ermee wezen rijden en merk dat m`n stuur nogal moeilijk recht te houden is en stuurt vrij stug. Weten jullie misschien zo wat er aan de hand is?
Nee, alleen een brief dat het geld is overgemaakt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Heb je geen schaderapport van de expert gekregen?
Ga ik in elk geval ff olie proberenquote:
Ga daar dan eens achteraan, nu weet je niet of je frame of vork krom is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, alleen een brief dat het geld is overgemaakt.
Zegt niets, als het je luchtschroef is gebeurd dat ookquote:Op maandag 11 mei 2009 18:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Als hij stationair loopt en ik draai eraan, verandert mijn toerental. Tja..:p
Als het goed is moet er toch ook een soort van veertje om je stationair schroef zitten? Dat is bij mij in ieder geval wel zo?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
Zegt niets, als het je luchtschroef is gebeurd dat ook
Hoeveel heb je er al mee gereden?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:42 schreef Nashje het volgende:
Kan het ook liggen aan de balhoofd lagers, ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |