Ik vond het wel een toffe naam, tot de dag waarop ik 11 werd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"the edge"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jemig, dat iemand zichzelf zo durft te noemen
!!!! en U2 is een kutband.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:57 schreef Edwinuss het volgende:
U2 heeft wel een paar sterke nummers, zodra je de albums gaat luisteren dan kom je erachter dat het allemaal hetzelfde is.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:06 schreef Bomil het volgende:
[..]
WAAROM ZOU JE NAAR METAAL LUISTERE NWEHAEhehe
Verzin je een bijnaam zelf of krijg je 'm toebedeeld? Da's de vraag. Lees: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Edge#Nicknamequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:55 schreef P8 het volgende:
En The Edge (!!!) moest uiteraard ook nog wat zeggen. Hoewel die gast qua uitspraken wat minder banaal is, is zijn hoofd gewoon kut. Daarnaast durft ie zichzelf The Edge (
!!!!) te noemen.
goeie!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:28 schreef Lkw het volgende:
[..]
Verzin je een bijnaam zelf of krijg je 'm toebedeeld? Da's de vraag. Lees: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Edge#Nickname
Verder hebben we het hier wel over een unieke gitarist en volgens mij zijn er massa's mensen die een ergere kutkop hebben dan hij. Massa's en massa's.
Dus? Dat maakt niet dat hij zichzelf hoeft te presenteren met die naamquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:28 schreef Lkw het volgende:
[..]
Verzin je een bijnaam zelf of krijg je 'm toebedeeld? Da's de vraag. Lees: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Edge#Nickname
Het is niet zozeer dat hij lelijk is. Hij heeft gewoon een hoofd waar ik het liefst zware objecten tegen aangooi.quote:Verder hebben we het hier wel over een unieke gitarist en volgens mij zijn er massa's mensen die een ergere kutkop hebben dan hij. Massa's en massa's.
Ach kom, je zit gewoon te zeiken over die man. Dat je Bono een klap voor z'n bek wilt geven, kan ik me levendig voorstellen. The Edge is okeequote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:33 schreef P8 het volgende:
[..]
Dus? Dat maakt niet dat hij zichzelf hoeft te presenteren met die naam
[..]
Het is niet zozeer dat hij lelijk is. Hij heeft gewoon een hoofd waar ik het liefst zware objecten tegen aangooi.
quote:
Wat is het toch met dit soort opmerkingenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:42 schreef ScrapHead het volgende:
TS luistert zekers alleen maar Hardcore of 538...
Dit dusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:10 schreef Hukkie het volgende:
U2 maakt al jaren kutmuziek, oud materiaal is zeer goed te pruimen.
Nee inderdaad, de sound van U2 is niet uniekquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:04 schreef Apfelsaft het volgende:
Vreselijke band met ook niet erg originele en goede muziek. Om over die gladjakker Bono nog maar te zwijgen. Terechte klacht dus.
Dan hadden wel toppertjes als Elevation en Beautifull day moeten missenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:13 schreef FictionalFenna het volgende:
U2 had begin jaren 90 uit elkaar moeten gaan. (Maar dan zonder solozangcarrières!)
en vertigoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:18 schreef Wappie78 het volgende:
[..]
Dan hadden wel toppertjes als Elevation en Beautifull day moeten missen![]()
![]()
Stelletje haters hier
Ja ze stoppen gewoon even met hun carrière om dat jij het niet meer leuk vindquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:13 schreef FictionalFenna het volgende:
U2 had begin jaren 90 uit elkaar moeten gaan. (Maar dan zonder solozangcarrières!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |