Ja duh...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mensen die denken dat ze levenservaring hebben met drugs/drank terwijl ze een paar keer geëxperimenteerd hebben![]()
![]()
De echte mensen die ervaring hebben zijn mensen die meerdere drugs met elkaar gaan mixen om te kijken wat het effect is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mensen die denken dat ze levenservaring hebben met drugs/drank terwijl ze een paar keer geëxperimenteerd hebben![]()
![]()
Ze hebben het er niet moeilijk mee maar ze vinden dat jij je aanstelt. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:27 schreef Mopst3r het volgende:
Daar heb ik zoeen hekel aan he van die mensen die schijnbaar veel meegemaakt hebben en dat aan iedereen moeten meedelen. Op de doodnormaalste zaken/opmerkingen word gereageerd met antwoorden als:
' Nou niet met mijn opvoeding hoor'
' Mijn vader was zo streng...'
' Groentje, ik vreet je op... '
' ik had het pas zwaar vroeger..'
Wat moet ik daar nou mee?
Val mij er niet mee lastig als je het er zo moeilijk mee hebt
Klacht: mensen met levenservaring.
Dat dus.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:05 schreef fathank het volgende:
Wie heeft in vredesnaam dat gezeik over 40-jarige mutsen met korte pittige kapsels geïntroduceerd. Ik word er helemaal moe van om 100 keer hetzelfde te lezen.
Drank en drugs gebruiken levenservaring noemen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef Spougle het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat mensen die dat zeggen. Juist helemaal geen levenservaring hebben, anders waren ze er wel achter gekomen dat je met levenservaring nergens komt omdat elke situatie anders is en je nooit moet teren op resultaten, ervaringen, meningen, ideeën of wat dan ook van vroeger.
Mee eens!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:40 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Veertigers die alles denken te weten.
Ik heb dat biertje van zonet anders wel even ervaren ja? Eerst was die vol, nu is die leeg. En hoe dat verschil er kwam heb ik helemaal meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:05 schreef fathank het volgende:
Wie heeft in vredesnaam dat gezeik over 40-jarige mutsen met korte pittige kapsels geïntroduceerd. Ik word er helemaal moe van om 100 keer hetzelfde te lezen.
Ik ken er zo eentje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:05 schreef fathank het volgende:
Wie heeft in vredesnaam dat gezeik over 40-jarige mutsen met korte pittige kapsels geïntroduceerd. Ik word er helemaal moe van om 100 keer hetzelfde te lezen .
.
In de kroeg zitten met levenservaring verwarren. Een fout die vooral dichters, schrijvers en singer/songwriters makenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:05 schreef fathank het volgende:
Sommige lui hebben een groter talent dan anderen om levenservaring (lees ervaring met misbruikende en criminele vriendjes) op te doen .quote:
QFTquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:08 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik ken er zo eentje.
[..]
In de kroeg zitten met levenservaring verwarren. Een fout die vooral dichters, schrijvers en singer/songwriters maken
Twee mooie zinnen. De eerste zin wordt afgekapt en toen hielden komma's en punten tijdelijk op op met bestaan. Wil je me dood hebben ofzo?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef Spougle het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat mensen die dat zeggen. Juist helemaal geen levenservaring hebben, anders waren ze er wel achter gekomen dat je met levenservaring nergens komt omdat elke situatie anders is en je nooit moet teren op resultaten, ervaringen, meningen, ideeën of wat dan ook van vroeger.
Dat dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:55 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
QFT
Iemand tips om die mensen een keer op hun nummer te zetten?
Ik weet nooit wat ik terug moet zeggen zonder zo iemand te kwetsen
Ja héquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik ben 18 en ik heb ook al veel levenservaring
daarom mag ik altijd alle chicks prikken
Dat komt wel, als je wat meer levenservaring hebt. Ik wist het vroeger ook nooit, maar ik heb inmiddels zoveel meegemaakt, ben door de wol geverfd door het leven, zeg maar. En dat zijn harde lessen hoor. Vroeger ging dat nog heel anders dan tegenwoordig. Ik heb het dan over de tijd dat bier nog gewoon twee gulden vijftig kostte, nou probeer je dan maar eens staande te houden aan de bar! Het was allemaal zwaar maar ik heb er zo veel van geleerd!! Dat soort dingen leer je niet op school hoor!!!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:55 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
QFT
Iemand tips om die mensen een keer op hun nummer te zetten?
Ik weet nooit wat ik terug moet zeggen zonder zo iemand te kwetsen
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:00 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat komt wel, als je wat meer levenservaring hebt. Ik wist het vroeger ook nooit, maar ik heb inmiddels zoveel meegemaakt, ben door de wol geverfd door het leven, zeg maar. En dat zijn harde lessen hoor. Vroeger ging dat nog heel anders dan tegenwoordig. Ik heb het dan over de tijd dat bier nog gewoon twee gulden vijftig kostte, nou probeer je dan maar eens staande te houden aan de bar! Het was allemaal zwaar maar ik heb er zo veel van geleerd!! Dat soort dingen leer je niet op school hoor!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |