abonnement Unibet Coolblue
pi_68844329
Bij deze bied ik mijn staanplaats kaart aan voor het Pearl Jam concert op 13 augustus in Ahoy.

Ik doe mijn kaartje weg omdat vrienden van mij alleen zitplaatsen hebben kunnen regelen en ik geen zin heb om alleen te gaan staan.

Het ticket is in pdf formaat (ticketdirect) en kan daarom via de mail verstuurd worden.

Ik heb er ¤64,90 voor betaald (inclusief service kosten) en dat is ook meteen de vraagprijs (houd er zelf ook niet zo van als mensen proberen veel geld te verdienen met kaartverkoop )

EDIT: niet geheel onbelangrijk bedenk ik me nu voor de mensen die zo'n pdf ticket (ticketdirect) niet vertrouwen. Mijn persoonlijke gegevens (adres, volledige naam, woonplaats) staan erop.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jarno88 op 09-05-2009 17:03:28 ]
I've seen your flag on the marble arch. Love is not a victory march. It's a cold and it's a broken Hallelujah...
pi_68846546
ik wil hem wel!
pi_68847093
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 17:53 schreef xTomer het volgende:
ik wil hem wel!
Je hebt PM.
I've seen your flag on the marble arch. Love is not a victory march. It's a cold and it's a broken Hallelujah...
pi_68848464
Kaartje is verkocht, hier mag een slotje op
I've seen your flag on the marble arch. Love is not a victory march. It's a cold and it's a broken Hallelujah...
pi_68869092
op slot dus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')