matig.... but I'll livequote:
thanksquote:
quote:
weet niet. zit niet lekker in mijn vel, gaat rot met mijn lief, wilde vanavond wat leuks doen maar heb nergens zin inquote:
thanks KZquote:
Dat kan wel eens gebeuren. Zet je er over heen en ga iets leuks doen!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef Leanne het volgende:
weet niet. zit niet lekker in mijn vel, gaat rot met mijn lief, wilde vanavond wat leuks doen maar heb nergens zin in![]()
dawg zit met zijn armen over elkaar naar de grond te staren?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
hee, dawg is er wel!
Nou, wij hebben kibbeling gehad en boodschappen gedaan en nu ben ik nog steeds chagrijnig, zal blij zijn als het laat is
Dat is niet dawg, maar Tijn denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
dawg zit met zijn armen over elkaar naar de grond te staren?![]()
That time of the month? Nee wacht, dat was een tijdje terug!
Je hebt wel een slechte timing. Want bijna iedereen zit op de meet. Maar welkom!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:20 schreef Aphrodite het volgende:
-NEWBIE ALERT!!-
Hallo-hallo!
Ik meld mij bij de club en zal volgens de regels de newbie-vragen beantwoorden..
Hoe oud ben je?
Volgens de berichtgeving zal ik over een maand last hebben van de Quarter-Life-Crisis..
Sekse?
Last time I checked; vrouwleijk..
Woonplaats/ regio?
Den Haag, die prachtige stad achter de duinen..
Interesses?
Wat is dit, een datingprofiel? Goed; ik zal antwoorden: muziek,film (leuk zo'n Pathe-pas voor in je eentje), (fantasy)boeken, toneel, musical en cabaret.
Seksuele voorkeur?
Toch echt wel mannen..
Lengte en postuur?
Ergens rond de 1m75 en 57 kilo..Best prima dus..
Hoe lang single?
Tsja, wat telt? In 2007 na een lange relatie uit elkaar gegaan, en sindsdien aan het rommelen en scharrelen..
Nog meer vragen die ik moet beantwoorden?
Kun je tenminste ff rustig binnenkomen, zonder besprongen te worden door 10 mannen!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:25 schreef Aphrodite het volgende:
Tsja.. Die 'slechte timing' heb ik eerder gehoord![]()
Maar inderdaad.. Ik zag dat er een meet was.. Geinig.. Wie weet, voor de volgende keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |