matig.... but I'll livequote:
thanksquote:
quote:
weet niet. zit niet lekker in mijn vel, gaat rot met mijn lief, wilde vanavond wat leuks doen maar heb nergens zin inquote:
thanks KZquote:
Dat kan wel eens gebeuren. Zet je er over heen en ga iets leuks doen!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef Leanne het volgende:
weet niet. zit niet lekker in mijn vel, gaat rot met mijn lief, wilde vanavond wat leuks doen maar heb nergens zin in![]()
dawg zit met zijn armen over elkaar naar de grond te staren?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
hee, dawg is er wel!
Nou, wij hebben kibbeling gehad en boodschappen gedaan en nu ben ik nog steeds chagrijnig, zal blij zijn als het laat is
Dat is niet dawg, maar Tijn denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
dawg zit met zijn armen over elkaar naar de grond te staren?![]()
That time of the month? Nee wacht, dat was een tijdje terug!
Je hebt wel een slechte timing. Want bijna iedereen zit op de meet. Maar welkom!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:20 schreef Aphrodite het volgende:
-NEWBIE ALERT!!-
Hallo-hallo!
Ik meld mij bij de club en zal volgens de regels de newbie-vragen beantwoorden..
Hoe oud ben je?
Volgens de berichtgeving zal ik over een maand last hebben van de Quarter-Life-Crisis..
Sekse?
Last time I checked; vrouwleijk..
Woonplaats/ regio?
Den Haag, die prachtige stad achter de duinen..
Interesses?
Wat is dit, een datingprofiel? Goed; ik zal antwoorden: muziek,film (leuk zo'n Pathe-pas voor in je eentje), (fantasy)boeken, toneel, musical en cabaret.
Seksuele voorkeur?
Toch echt wel mannen..
Lengte en postuur?
Ergens rond de 1m75 en 57 kilo..Best prima dus..
Hoe lang single?
Tsja, wat telt? In 2007 na een lange relatie uit elkaar gegaan, en sindsdien aan het rommelen en scharrelen..
Nog meer vragen die ik moet beantwoorden?
Kun je tenminste ff rustig binnenkomen, zonder besprongen te worden door 10 mannen!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:25 schreef Aphrodite het volgende:
Tsja.. Die 'slechte timing' heb ik eerder gehoord![]()
Maar inderdaad.. Ik zag dat er een meet was.. Geinig.. Wie weet, voor de volgende keer
Aan de andere kant is dat wel wat veel van de vrouwen hier trekt natuurlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kun je tenminste ff rustig binnenkomen, zonder besprongen te worden door 10 mannen!
Slechts 10 maar?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kun je tenminste ff rustig binnenkomen, zonder besprongen te worden door 10 mannen!
Vast veel meer. Maar ze durven er niet allemaal voor uit te komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:30 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Slechts 10 maar?Zijn er op FOK zo weinig single-mannen? Ik kan me de Fok-dating site nog herinneren, en daar waren toch echt meer mannen dan vrouwen aanwezig.. Het is dus wel een gezellig cluppie hier,als iedereen elkaar opzoekt in Utrecht..
we hebben wel vaker meetsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:30 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Slechts 10 maar?Zijn er op FOK zo weinig single-mannen? Ik kan me de Fok-dating site nog herinneren, en daar waren toch echt meer mannen dan vrouwen aanwezig.. Het is dus wel een gezellig cluppie hier,als iedereen elkaar opzoekt in Utrecht..
Hoiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:20 schreef Aphrodite het volgende:
-NEWBIE ALERT!!-
Hallo-hallo!
Ik meld mij bij de club en zal volgens de regels de newbie-vragen beantwoorden..
Hoe oud ben je?
Volgens de berichtgeving zal ik over een maand last hebben van de Quarter-Life-Crisis..
Sekse?
Last time I checked; vrouwelijk..
Woonplaats/ regio?
Den Haag, die prachtige stad achter de duinen..
Interesses?
Wat is dit, een datingprofiel? Goed; ik zal antwoorden: muziek,film (leuk zo'n Pathe-pas voor in je eentje), (fantasy)boeken, toneel, musical en cabaret.
Seksuele voorkeur?
Toch echt wel mannen..
Lengte en postuur?
Ergens rond de 1m75 en 57 kilo..Best prima dus..
Hoe lang single?
Tsja, wat telt? In 2007 na een lange relatie uit elkaar gegaan, en sindsdien aan het rommelen en scharrelen..
Nog meer vragen die ik moet beantwoorden?
er word te veel gebitcht door sommige mensen op sommige mensenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het de laatste tijd minder gezellig
Dat wel. Maar het blijft gezellig.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er word te veel gebitcht door sommige mensen op sommige mensen
als sommige mensen offline zijn wel jaquote:
Dat vind ik neit zo erg en soms nog wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er word te veel gebitcht door sommige mensen op sommige mensen
Ach, kan ik me niet heel druk om maken. Lees ik wel overheen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als sommige mensen offline zijn wel ja
vind niet erg als mensen die hebben, maar niet zo openlijk op het forum...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik neit zo erg en soms nog wel vermakelijk.
Ik kan alleen niet zo goed tegen die onderonsjes, die vind ik errug storend.
Skupt, beetje lief doen jijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als sommige mensen offline zijn wel ja
Je doet zelf net zo hard meequote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik neit zo erg en soms nog wel vermakelijk.
Nee, dat is niet waar.quote:
Daar kan je niet tegen opboksen, je mag sommige gewoon en sommige gewoon niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het niet erg als er 1 op 1 gesprekken zijn, ik vind het alleen heel erg storend als het op zo'n manier gaat dat je niet meer kan begrijpen waar het over gaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:49 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Daar kan je niet tegen opboksen, je mag sommige gewoon en sommige gewoon niet.
Maar idd het zou beter kunnen en als je je stoort, gewoon namen noemen.![]()
Dan is het geen 1 op 1 meerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als er 1 op 1 gesprekken zijn, ik vind het alleen heel erg storend als het op zo'n manier gaat dat je niet meer kan begrijpen waar het over gaat.
Dus van mensen die gesprekken hebben buiten fok en daarover hier gaan kletsen.
In 1 op 1 gesprekken kan ik me best nog wel eens mengen
klopt, dan is dat probleem dus opgelostquote:
quote:Hallo
quote:hi
quote:hoi!
quote:![]()
enzquote:![]()
fijne avond, maak er een leuk feestje van en niet met vreemde mannen in bed belanden hequote:
Het zijn dan geen vreemden meer he.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
fijne avond, maak er een leuk feestje van en niet met vreemde mannen in bed belanden he
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zijn dan geen vreemden meer he.Eerder vaag bekenden.
ik heb zin om te knuffenquote:
Ik ook..quote:
Dat ookquote:
Doe je het netjes zoals nu.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ook, maar ik mag at niet zeggen van Sedan en anderen wel .
Dat is wel leukquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe je het netjes zoals nu.![]()
![]()
Zin heeft om een sms te sturen, die rode wangen bezorgt.
een gangbang? ach why notquote:
quote:
Waarom niet? Kun je de juiste woorden niet vinden, of worden de betreffende wangen niet zo makkelijk rood?quote:
Ik zeg ja, gezien de meerderheid in vrouwen.quote:
De enige pech die je hebt is dat ze nogal verspreid zitten over het hele land.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeg ja, gezien de meerderheid in vrouwen.
Dan heb ik tijdens het reizen van de één naar de ander weer wat tijd om op kracht te komen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
De enige pech die je hebt is dat ze nogal verspreid zitten over het hele land.
Whehehe... alsof jij er vanav....... Laat maar. Daar ken ik je dan weer niet goed genoeg voorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik tijdens het reizen van de één naar de ander weer wat tijd om op kracht te komen.
Hey jij! Dacht dat jij ook naar Utrecht ging?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe... alsof jij er vanav....... Laat maar. Daar ken ik je dan weer niet goed genoeg voor
Dan valt mijn bed af. Geen popcorn zicht op de tv van daar uit. .quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:34 schreef Leanne het volgende:
of met zn allen op een groot bed liggen met een grote bak popcorn en een leuke film kijken
I wish.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey jij! Dacht dat jij ook naar Utrecht ging?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:34 schreef DR34M3R het volgende:
Whehehe... alsof jij er vanav....... Laat maar. Daar ken ik je dan weer niet goed genoeg voor
Vooral het eerste, een beetje het laatste.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Waarom niet? Kun je de juiste woorden niet vinden, of worden de betreffende wangen niet zo makkelijk rood?
Heb je een Airair die je snel de weg wijst?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik tijdens het reizen van de één naar de ander weer wat tijd om op kracht te komen.
Ik heb geen bijnaam voor mijn... ow...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
Heb je een Airair die je snel de weg wijst?
Zoete popcorn? Dan kom ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:34 schreef Leanne het volgende:
of met zn allen op een groot bed liggen met een grote bak popcorn en een leuke film kijken
Tsja. Bij het eerste zou ik je best kunnen helpen met het opstellen van een tekst. Het tweede wordt een iets groter probleem misschien:+quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vooral het eerste, een beetje het laatste.![]()
Hahaha, dan nog. Als ie nu gaat rijden, en dan alle adressen af moet, blijft er niet veel tijd over voor wat andersquote:[..]
Heb je een Airair die je snel de weg wijst?
Ik zit te twijfelen dadelijk die kant op te gaan (moest (!) sowieso eerst nog even langs huis). Hebben jij en de kids zin om eventjes die kant op te gaan?quote:
Ik heb nog een hele zondag ter beschikking. Komt goed.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
Hahaha, dan nog. Als ie nu gaat rijden, en dan alle adressen af moet, blijft er niet veel tijd over voor wat anders
ik heb geen idee hoe ze heet, maar ik heb ook een belgische damequote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen bijnaam voor mijn... ow...Ik heb Lucie, een vriendelijke Belgische dame die mij over de wegen leidt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:38 schreef hardromacore het volgende:
Leanne ik wil me aanbieden voor al je behoeftes..
Ik wel. Enorm veel zin. Maar de kids slapen al. Dus nee.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen dadelijk die kant op te gaan (moest (!) sowieso eerst nog even langs huis). Hebben jij en de kids zin om eventjes die kant op te gaan?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
gadver zoete popcorn... ik neem wel de zoute mee
Als we met zn allen moeten vrijen, moet je ons ophalen en meenemen, anders hebben wij alleen jouquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoelde ik niet je...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen bijnaam voor mijn... ow...Ik heb Lucie, een vriendelijke Belgische dame die mij over de wegen leidt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja. Bij het eerste zou ik je best kunnen helpen met het opstellen van een tekst. Het tweede wordt een iets groter probleem misschien:+
Niets mis met een quicky.quote:Hahaha, dan nog. Als ie nu gaat rijden, en dan alle adressen af moet, blijft er niet veel tijd over voor wat anders
Ah okay. Begrijp ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wel. Enorm veel zin. Maar de kids slapen al. Dus nee.
En sowieso.. een kroeg is geen plek voor 2 kids van 5 en 7.
Ik wel!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
En dan hier posten? Zal hij leuk vinden.![]()
Gadver? Pas op he. Zoet is lekker.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
gadver zoete popcorn... ik neem wel de zoute mee
Daaaar hebben ze nu pm voor uitgevondenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk bedoelde ik niet je...![]()
[..]
En dan hier posten? Zal hij leuk vinden.![]()
Soms. Maar nu wil ik uuuuuuren plezier ervan hebben. Nou ja. Een quickie is dan toch weer beter dan niks.quote:[..]
Niets mis met een quicky.
ik wil ook met mooie meisjes vrijenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als we met zn allen moeten vrijen, moet je ons ophalen en meenemen, anders hebben wij alleen jou
Tegenwoordig kun je ook internetten op je mobiel, heb ik gehoord.quote:
Als je wilt i-netten ga ik me afvragen of het wel gezellig genoeg isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je ook internetten op je mobiel, heb ik gehoord.
Toch bedankt voor het aanbod.quote:
Q. is ietwat neurotisch wat dat betreft.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:47 schreef MNR het volgende:
Als je wilt i-netten ga ik me afvragen of het wel gezellig genoeg is
Any timequote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Toch bedankt voor het aanbod.
Ik denk dat ik me zometeen na het douchen gewoon zielig ga zitten voelen op de bank
Geef Rebel een knuffel van me please.quote:
Oja pm.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daaaar hebben ze nu pm voor uitgevonden![]()
[..]
Soms. Maar nu wil ik uuuuuuren plezier ervan hebben. Nou ja. Een quickie is dan toch weer beter dan niks.
Hij heeft meerdere keren gepost toen...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens mij zat hij niet te internetten toen we strand meet hadden
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere keren gepost toen...
Jij mens, wilt een f*ckmeet. Je bent net afgewezen. Hoe voelt dat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:06 schreef hardromacore het volgende:
Aha dus de meeting is te saai?
De mensen hier willen gewoon een fuckmeet?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij mens, wilt een f*ckmeet. Je bent net afgewezen. Hoe voelt dat?
Ja, ze heeft vandaag de hele dag gehuppeld in fantasieland. Ik zeg alles, maar zeg wel: neem het met een grote korrel zoutquote:
Pms over trio's vliegen me hier om mij oren..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij mens, wilt een f*ckmeet. Je bent net afgewezen. Hoe voelt dat?
Knuffelen!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:12 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Pms over trio's vliegen me hier om mij oren..
Ik zet me er makkelijk overheen, ik heb nergens behoefte aan nu, wilde mijzelf slechts aanbieden als knuffelbeer..
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook een fuckmeet, met een door mij uitgekozen persoon
en kennen wij die persoon?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Awwwwwwquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:12 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Pms over trio's vliegen me hier om mij oren..
Ik zet me er makkelijk overheen, ik heb nergens behoefte aan nu, wilde mijzelf slechts aanbieden als knuffelbeer..
geen zin in nuquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil geen fuckmeetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
mannen hebben ook rechtenquote:
Klopt, maar er staat een verschil tussen meervoud en enkelvoud in de zinquote:
Wat je niet kent mis je ook niet..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Awwwwww
Je verschuilt je achter veel woorden, maar ondertussen...
ik ben ook een man, dus ik heb rechtenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat een verschil tussen meervoud en enkelvoud in de zin
Dat klinkt negatief..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:18 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Wat je niet kent mis je ook niet..
Fijne avond nog allen!
Dat lees ik niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
zitten hier nu drie mensen te melden dat ze de door mij uitgekozen persoon zijn?
Dat zijn er te wijnig naar je zin?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
zitten hier nu drie mensen te melden dat ze de door mij uitgekozen persoon zijn?
Nee, ik voel me niet veilig in jouw armen. Dus dan gaat het overquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik voel me niet veilig in jouw armen. Dus dan gaat het over
Ja, iedereen weet toch wel wiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
ArTiC, Dreamer en jij MNR!
Maar nee, niet te weinig, teveel, ik had het over eentje!
Kun je wel meteen je fantasie met drie mannen van je lijstje afstrepen na afloop...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vierquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben je nu weer over je vriendje aan het opscheppen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
ArTiC, Dreamer en jij MNR!
Maar nee, niet te weinig, teveel, ik had het over eentje!
wat best lullig is in een singles topicquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je nu weer over je vriendje aan het opscheppen?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat best lullig is in een singles topic![]()
Maak maar een eigen reeks aan daarvoor....beetje ons de ogen uitsteken dat je een relatie hebt
Beetje frustie?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Maak maar een eigen reeks aan daarvoor....beetje ons de ogen uitsteken dat je een relatie hebt
Nee, neem dan die Singles die hier voortdurend lopen te patsen dat ze alles neuken wat los en vast zit.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:31 schreef ArTiC het volgende:
Whahah!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:39 schreef JoeyT het volgende:
Nieuw overhemd, nieuwe stropdas. Geil! Jammer van de chips mayo en pindasaus.
Dat lijkt me inderdaad wel een minimumeis om lekker te kunnen knuffelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik voel me niet veilig in jouw armen. Dus dan gaat het over
Drie gaten, dus drie mannen. Leek mij niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar dank je dat je me op die fantasie wijst Air, voor jij dat zei, wist ik niet eens dat ik m had
Het is een lust en een levenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, neem dan die Singles die hier voortdurend lopen te patsen dat ze alles neuken wat los en vast zit.
Zijn er die dat doen dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, neem dan die Singles die hier voortdurend lopen te patsen dat ze alles neuken wat los en vast zit.
Je hebt gelijk, ik zal het eens voorstellenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie gaten, dus drie mannen. Leek mij niet meer dan logisch.
Mij ook.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad wel een minimumeis om lekker te kunnen knuffelen.
Wie doen dat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits het dus klein en lekker is... Jaquote:
Dus??? Dun bedoel ik natuurlijk...quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je wel meteen je fantasie met drie mannen van je lijstje afstrepen na afloop...
16 of ouder? Niets mis mee...quote:
Waar ben je?quote:
Fijne avond.quote:
16 vind ik nog een kind.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
16 of ouder? Niets mis mee...Dus ligt eraan wat je onder kind verstaat...
Ik ben in mijn velletjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar ben je?
Ga je me pm-en als ik in eindhoven ben?Anders voel ik me zo alleen
.
Volgens mij heb ik jou als laatst gePMd!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben in mijn velletje![]()
Ik jou PM'en!?! Kerel, PM jij mij eens! En doe dan gelijk je nummer.
Ciao!
Maar wel een Single.quote:
Dan heb je dus je antwoord. Maar pas vanaf 18 in het openbaarquote:
Met dezelfde persoon telt niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan moet ik ook eens op gaan scheppen !
Ik heb de regels niet verzonnen. Je zal dus met minimaal 1 ander moeten neuken. Heb je je keuze al gemaakt?quote:
ja, allangquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb de regels niet verzonnen. Je zal dus met minimaal 1 ander moeten neuken. Heb je je keuze al gemaakt?
Ik ben hier dan niet vaak meer, maar zou toch graag op de hoogte gehouden willen worden.quote:
quote:
Serieus...quote:
jij kunt niet gokken?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben hier dan niet vaak meer, maar zou toch graag op de hoogte gehouden willen worden.
Voor de verandering ben ik het met je eens. Ze vertellen hier te weinig.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben hier dan niet vaak meer, maar zou toch graag op de hoogte gehouden willen worden.
Ik kan wel gokken, maar ik ben er zo slecht in.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Serieus...
Volgens mij valt dat wel mee toch?
Of ben ik nou gek?
[..]
jij kunt niet gokken?
Gewoon niemand schatje, eentje vind ik genoegquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik kan wel gokken, maar ik ben er zo slecht in.
Ik kijk wel ff in boe's lijstje...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon niemand schatje, eentje vind ik genoeg
Heb je die foto's van Cc gezien trouwens? Wat hebben we die verkeerd beoordeeld...quote:
Zet Copycat op het boodschappenlijstje!!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:18 schreef JoeyT het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 mei 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
Euh nee... Link?
Het soort vrouwen dat jij kan versieren is voor mij niet bereikbaar. Daarom moet ik het hier mee doen...quote:
Die definitie van 'we' heeft nog steeds ernstig werk nodig, Air...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die foto's van Cc gezien trouwens? Wat hebben we die verkeerd beoordeeld...
En hoe hadden we dat moeten weten dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jullie wisten nog niet dat Copy cat een lekker ding was?
Onder welke steen komen jullie uit?
Niet helemaal mn type. Wel lekkerder dan ik gedacht had. Vooral minder oud. En tussen dr tieten zou ik zeker eens willen komen. Deze vond ik trws wel aardig:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet Copycat op het boodschappenlijstje!!!
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als die dingen ooit melk gaan geven is half Afrika boven Jan
Die clown is ook een vrouwquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst aan die clown, maar moest natuurlijk een vrouw zijn.
Ik ben nog steeds diep teleurgesteld dat jij die kennis hebt achtergehouden. Daarom maak jij wat mij betreft geen onderdeel uit van 'we' in dit geval.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:24 schreef Litpho het volgende:
Die definitie van 'we' heeft nog steeds ernstig werk nodig, Air...
Ik heb bijna meedelijden met jequote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het soort vrouwen dat jij kan versieren is voor mij niet bereikbaar. Daarom moet ik het hier mee doen...
Ik voel een afstand...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds diep teleurgesteld dat jij die kennis hebt achtergehouden. Daarom maak jij wat mij betreft geen onderdeel uit van 'we' in dit geval.
Clumsy.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk
Maar ik wist het wel
en welke clown?
Dat voelde ik ook toen ik die foto's zag. Je hebt namelijk wel regelmatig melding gemaakt van het feit dat je haar hebt ontmoet. En dan die details niet melden.quote:
Ik zou die 2 geen details noemen...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat voelde ik ook toen ik die foto's zag. Je hebt namelijk wel regelmatig melding gemaakt van het feit dat je haar hebt ontmoet. En dan die details niet melden.
Sommige mensen houden zoveel dingen verborgen he.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat voelde ik ook toen ik die foto's zag. Je hebt namelijk wel regelmatig melding gemaakt van het feit dat je haar hebt ontmoet. En dan die details niet melden.
Ze heeft inderdaad een goed stel hersenen!quote:
Gold dat voor vrouwen ook maar. En bij voorkeur dan naar het evenbeeld van Cc.quote:
Het is alsof je door een polderlandschap loopt en opeens zowel de Mont Blanc als de Mount Everest in de verte ziet opdoemen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad een goed stel hersenen!
Dan voel je je echt klein en nietig als je zoveel groots aanschouwt in één keer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef JoeyT het volgende:
Het is alsof je door een polderlandschap loopt en opeens zowel de Mont Blanc als de Mount Everest in de verte ziet opdoemen.
Nou..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gold dat voor vrouwen ook maar. En bij voorkeur dan naar het evenbeeld van Cc.
Wie weet heeft god het goed met ons voor en mogen we ze ooit eens beklimmen. Ik ga hardlopen, voordat ik me vatsig ga voelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan voel je je echt klein en nietig als je zoveel groots aanschouwt in één keer.
Lekker zuur ben je ook hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou..
Ik ben eerlijk gezegd erg blij met hoe ik eruit zie, zou niet haar uiterlijk willen
Met z'n tweeën tegelijk en dan nog is de kans klein dat we elkaar ooit tegenkomen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:41 schreef JoeyT het volgende:
Wie weet heeft god het goed met ons voor en mogen we ze ooit eens beklimmen. Ik ga hardlopen, voordat ik me vatsig ga voelen.![]()
Nee hoor, ik ben gewoon blij met mezelfquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik zag na 10x pas dat ze ook nog eens bier drinkt
Ah, ben jij er ook zo één... 'Nee, ik keek niet naar je borsten. Ik keek wat je drinkt zodat ik een drankje voor je kan halen'.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik zag na 10x pas dat ze ook nog eens bier drinkt
Als ie tien keer moest kijken, is er allang iemand anders met r vandoor voor die tijd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ben jij er ook zo één... 'Nee, ik keek niet naar borsten. Ik keek wat je drinkt zodat ik een drankje voor je kan halen'.
Misschien wil hij het gewoon echt zeker weten... Het verschil tussen cola en cola light zie je niet zo makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ie tien keer moest kijken, is er allang iemand anders met r vandoor voor die tijd.
Ik ben grondig en altijd van de detailsquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wil hij het gewoon echt zeker weten... Het verschil tussen cola en cola light zie je niet zo makkelijk hoor.
In dit geval ging het om bier, dat zie je welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wil hij het gewoon echt zeker weten... Het verschil tussen cola en cola light zie je niet zo makkelijk hoor.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
Bier drinkende vrouwen....
Krijg altijd het beeld voor me van van die boeren dan.
quote:
Gelukkig heb ik er nu een die na 3 flesjes al heel gek gaat doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn ex van 1m60 kon meer bier drinken dan ik kon...en ik kan veel hebben![]()
en gewoon uit de fles drinken
Ik niet, maar ik drink wel uit de flesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn ex van 1m60 kon meer bier drinken dan ik kon...en ik kan veel hebben![]()
en gewoon uit de fles drinken
Dat is niet zo duurquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er nu een die na 3 flesjes al heel gek gaat doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
na 3 pas...het gaat al vooruit danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er nu een die na 3 flesjes al heel gek gaat doen
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet zo duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Evening!quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]De eerste keer dat ik haar zag (op een feestje) stond ze na 1 flesje al onderstebovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Vroegâh... Was alles beterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik haar zag (op een feestje) stond ze na 1 flesje al ondersteboven
Toen je nog in Brabant woondequote:
ik ook niet dan...jij bent veel ouder dan ik benquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
toen dronk ik nog niet, toen was ik nog niet eens geboren!
Whehehe, nee, nog niks verder over besprokenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef dawg het volgende:
Oh Ado, er is al overeenstemming tussen Bels en mij dat wij binnenkort een keer met de grote 4 naar Amsterdam moeten ja, wat jij opperde.
et scheelt wel een maandquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet dan...jij bent veel ouder dan ik ben
je zou een maand je adem in moeten houden, dan besef je wel hoe lang dat isquote:
Dat lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Whehehe, nee, nog niks verder over besproken![]()
Ik stel voor dat we bij Teasers beginnen om in de sfeer te komen
Wie is de vierde dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef dawg het volgende:
Oh Ado, er is al overeenstemming tussen Bels en mij dat wij binnenkort een keer met de grote 4 naar Amsterdam moeten ja, wat jij opperde.
En dan van daaruit twee straten richting het oosten lopen, voor een mooie stadswandeling en dan verder de cultuur en bezienswaardigheden ontdekkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan.En dan moeten we dat maar eens bespreken, leek mij en Bels in elk geval wel tof om een keer te doen.
Ik voel mij bijna gevleid, ware het niet dat je liegt dat je barst.quote:
Ik ben blij dat jij de weg weet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En dan van daaruit twee straten richting het oosten lopen, voor een mooie stadswandeling en dan verder de cultuur en bezienswaardigheid ontdekken
Je bent nog wel kort over de tong gegaan straks.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel mij bijna gevleid, ware het niet dat je liegt dat je barst.
Dan is het een knalmeet geweest hoor ik al.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:34 schreef dawg het volgende:
Je bent nog wel kort over de tong gegaan straks.
Je moest eens weten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het een knalmeet geweest hoor ik al.
Ik hou van cultuur en dat soort dingen en daar verdiep ik me graag inquote:
Ik ben alleen nieuwsgierig wat er dan over mij is gezegd natuurlijk...quote:
Niet veel, er werd een keer gezegd dat jij tof bent en dat sommige nieuwsgierig naar jou zijn. Zoiets.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben alleen nieuwsgierig wat er dan over mij is gezegd natuurlijk...
Hoe dieper hoe beter?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik hou van cultuur en dat soort dingen en daar verdiep ik me graag in
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef dawg het volgende:
Niet veel, er werd een keer gezegd dat jij tof bent en dat sommige nieuwsgierig naar jou zijn. Zoiets.
En ik dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent nog wel kort over de tong gegaan straks.
Diepgang geeft intelligentie en een verbreding van je horizon!quote:
Kut meet... Ik wist t gewoon.quote:
Je was een waardig tegenstander...quote:
Uiteraard wil men ook namen weten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet veel, er werd een keer gezegd dat jij tof bent en dat sommige nieuwsgierig naar jou zijn. Zoiets.
Kutmeet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Er werd Bavaria geschonken, dus geen idee.
Ik verlies nooit. Je hoort nu bij de grote 4. Een Braziliaanse nicht, een cammende pedo en Dawg (die is wel tof).quote:
Ga je dat wel delen als je er achter bent wie of hou je dat ook achter?quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet interessant genoeg, ik kan er ook niks aan doen Joe.
Een meet tot half 11. Ja klinkt spannend. Het neuken begon meteen na het avondeten?quote:
Wie is de cammende pedoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik verlies nooit. Je hoort nu bij de grote 4. Een Braziliaanse nicht, een cammende pedo en Dawg (die is wel tof).
Als jij dit winnen noemt, val je flink buiten de gerespecteerde grote 3. Dus bezint eer ge begint.
Namen van mensen die nieuwsgierig zijn naar Airwinquote:
Ik ben mij van geen kwaad bewust wat de grote 4 betreft. Ik voel mij meer thuis in het rijtje van de grote drie, samen met L. en G.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik verlies nooit. Je hoort nu bij de grote 4. Een Braziliaanse nicht, een cammende pedo en Dawg (die is wel tof).
Als jij dit winnen noemt, val je flink buiten de gerespecteerde grote 3. Dus bezint eer ge begint.
Wie dr wie zegt.quote:
Dat weet ik. Daarom waarschuwde ik je alvast wat dit met je reputatie kan doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben mij van geen kwaad bewust wat de grote 4 betreft. Ik voel mij meer thuis in het rijtje van de grote drie, samen met L. en G.
Jij bent zo'n slimmerd. Volgens mij heb jij stiekem de basisschool afgemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |