Graaf een gat en ga erin liggen. En neem je appelsap van de macdonalds met je meequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:09 schreef Apfelsaft het volgende:
Ga eerst Nederlands leren en probeer het dan nog eens.
Ik krijg nu al een stijfje als ik aan een sappige bigmac denk, een fishfilet, een mckroket en vervolgens zou ik dan 3 hamburgers naar binnen schuivenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:12 schreef BrandX het volgende:
doet es linkje naar dat topic dan?
oh, en als je McD te duur vind, eet je er toch niet? Ik vind 5 sterren restaurants ook te duur, dus kom ik er ook niet, ga liever naar een goed eetcafé. Veel gezelliger
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik krijg nu al een stijfje als ik aan een sappige bigmac denk, een fishfilet, een mckroket en vervolgens zou ik dan 3 hamburgers naar binnen schuiven![]()
helaas is de meest dichtstbijzijnde mac 15 km van mij verwijderd
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je daar al een stijve van krijgt... persoonlijke vraag misschien, maar heb je dan wel eens geneukt? Lijkt me haast niet dan
Dat klopt:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:34 schreef fathank het volgende:
Iedereen roept altijd dat McDonalds niet te vreten is, maar gezien de omzetten valt dat best mee volgens mij.
Bronquote:As consumers trade down to cheaper, faster food on the go, McDonald's has kept up its growth during the downturn. Same-store sales rose 4.3% for the quarter that ended March 29. Profits were up 4%, to $980 million. In this economy, that's an explosion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |