quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Noem namen, noem namen!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:54 schreef postmortum het volgende:
na bestudering van het subforum onz heb ik helaas moeten concluderen dat dit een forumonderdeel betreft dat zich superieur voelt aan users die er maar af en toe posten.
Ook wat "humor" betreft moet de massa zich aanpassen aan een kerngroep van ongeveer 5 a 10 mensen die wel even bepalen wat leuk is en wat niet![]()
Gelukkig komt dit soort onzin in klb gelukkig niet mer voor , hulde daarvoor
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:56 schreef postmortum het volgende:
waarom zou ik de incrowd weet zelf wel over wie ik het heb
Pot, ketel, zwart...quote:..moeten concluderen dat dit een forumonderdeel betreft dat zich superieur voelt aan users die ..
Zelden.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maak een kloon zonder sig, UI of ondertitel aan en probeer eens een topic te openen in KLB, kijken of je er dan nog zo over denkt, die gasten worden 8 vd 10 keer meteen neergesabelt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:54 schreef postmortum het volgende:
na bestudering van het subforum onz heb ik helaas moeten concluderen dat dit een forumonderdeel betreft dat zich superieur voelt aan users die er maar af en toe posten.
Ook wat "humor" betreft moet de massa zich aanpassen aan een kerngroep van ongeveer 5 a 10 mensen die wel even bepalen wat leuk is en wat niet![]()
dat is meestal de ontgroening hier , maar na een paar topics worden de kloons of ontmaskerd of wrden de nieuwe gebruikers opgenomen in de klb-familie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Maak een kloon zonder sig, UI of ondertitel aan en probeer eens een topic te openen in KLB, kijken of je er dan nog zo over denkt, die gasten worden 8 vd 10 keer meteen neergesabelt.
1 woord: Hosseltopics.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:54 schreef postmortum het volgende:
quote:
griekjeeequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pcies, dus is het waanzin te zeggen dat dat in KLB niet voorkomt, zie het als een soort inwijdingsritueel, als je de cyberaanval van doorgewinterde KLB-ers doorstaat bij je eerste topic en je rent niet meteen met je staart tussen je benen terug naar mama's boezem dan ben je KLB-waardig!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |