Een echte kerel loopt daar niet op.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Crocs en birkenstocks...
Als ik daar een kerel mee zie lopen, dan knap ik daar direct op af.. Wat een lelijke hoerenschoenen
Doe je nog steeds of je echt een meisje bent Paltjuuuhhhquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Crocs en birkenstocks...
Als ik daar een kerel mee zie lopen, dan knap ik daar direct op af.. Wat een lelijke hoerenschoenen
Dat zie je toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:51 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Doe je nog steeds of je echt een meisje bent Paltjuuuhhh
Stiekem krijg je een PM van TSquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:51 schreef RijstNatie het volgende:
ik verkoop deze slipper
mensen die interesse hebben stuur me een PM
Afknapperquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:54 schreef denkjedat het volgende:
[..]
wou ik je bijna uitvragen terwijl ik op mannen versie loop
Gevolgd door een constructieve oplossing mag ik aannemen? (persoon in kwestie neer knuppelenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:49 schreef Jojoortje het volgende:
Crocs en birkenstocks...
Echt niet, ik val niet op vrouwen! Bah.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
Het getuigd eerder van een lesbische geaardheid.
Ze lokken het gewoon uit iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:23 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Gevolgd door een constructieve oplossing mag ik aannemen? (persoon in kwestie neer knuppelen)
Die vind ik gewoon heel erg fout! (overigens is de fabriek failliet gegaan, dus probleem opgelost!)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |