The plot thickensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:34 schreef Agiath het volgende:
Maar je werd wel wakker met een 16-jarige chick zei je net, ging die ook mee in de auto?
Jepquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:34 schreef Agiath het volgende:
Maar je werd wel wakker met een 16-jarige chick zei je net, ging die ook mee in de auto?
Dan niet betalen, valse info want met 2 glazen is er niets aan t handje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:34 schreef afcajos het volgende:
Trouwens, hij zei vlak voordat we wegreden dat hij maar 2 glazen berenburg cola ophad
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:45 schreef mug89 het volgende:
betaal je toch alleen de helft van die 2 berenburg die hij zei dat hij had gedronken? dus die boete gewoon door 3 delen = 2 berenburg, daar de helft van en jij weet wat je je homie moet betalen
Dan heb je nooit meer op zondag hosseltopics die jou je brakke dag doorhelpen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:46 schreef wuutwuut het volgende:
jammer dat jullie niet samen tegen een muur zijn opgereden met 140
Daar weet jij natuurlijk alles van Dannyquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:44 schreef Pieter-utd het volgende:
onder invloed rijden maakt zo'n ritje wel spannender
Ik dacht al, waar blijft de eerste kampsjaak met zo'n opmerking.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:46 schreef wuutwuut het volgende:
jammer dat jullie niet samen tegen een muur zijn opgereden met 140
Jij vindt het verantwoord om je naar huis te laten brengen door iemand met alcohol op? Ik was laatst bijna aangereden door een Golf auto die slingerend over de weg reed.. Nou met die snelheid ben ik blij dat hij me had gemist, anders zat ik nu niet vrolijk achter m'n computer te FOK!kenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft de eerste kampsjaak met zo'n opmerking.
ja ik zat ook al te wachten daarom dacht ik, ik maak hem wel even. Eigenlijk vind ik je wel stoerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft de eerste kampsjaak met zo'n opmerking.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:49 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Jij vindt het verantwoord om je naar huis te laten brengen door iemand met alcohol op? Ik was laatst bijna aangereden door een Golf auto die slingerend over de weg reed.. Nou met die snelheid ben ik blij dat hij me had gemist, anders zat ik nu niet vrolijk achter m'n computer te FOK!ken
Alcohol moet je niet de schuld geven. 2 glazen is niet veel, maar alcohol is alcohol, en als er wel iets was gebeurd zou je vriend het zichzelf niet snel vergeven denk ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik zelf nuchter was, had ik inderdaad wel beter nagedacht en niet ingestapt. Bovendien beweerde hij dat hij maar 2 glazen op had. En hij was natuurlijk niet ladderzat, dus dat slingeren viel wel mee.
Achteraf is altijd makkelijk praten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:54 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Alcohol moet je niet de schuld geven. 2 glazen is niet veel, maar alcohol is alcohol, en als er wel iets was gebeurd zou je vriend het zichzelf niet snel vergeven denk ik
Als ik had kunnen lopen, had ik ook wel kunnen fietsenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:15 schreef Kolovrat het volgende:
Maar als het maar 1.5 km was had je toch ook gewoon kunnen lopen
Ja, maar onze bazige TS had teveel gedronkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:15 schreef Kolovrat het volgende:
In bezopen toestand is dat toch minimaal een uur lopen!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:15 schreef Kolovrat het volgende:
achteraf.. tjezus.quote:
Okquote:
Een bob-dopquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:30 schreef Biogarde het volgende:
Of gewoon 2 keer de helft meebetalen en zo'n dop voor op z'n trekhaak kopen. Die zijn hot!
Idd, mensen die alcohol ergens de schuld van gevenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
achteraf.. tjezus.
ik ben nog nooit zo dronken geweest dat ik "toch maar bij die ene vriend die wat minder had gedronken" in de auto ben gestapt. dan loop ik liever of bel een taxi.
Mensen die alcohol gebruiken als een excuus.. "ik dacht dat het wel kon"..![]()
Eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:43 schreef TC03 het volgende:
Vreemd dat er meteen mensen zijn die TS dood willen hebben omdat hij iets onverantwoords doet.
Ja papaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
TS, ik hoop dat je hiervan hebt geleerd en dat je voortaan niet meer zo stom bent.![]()
Mensen vergeten al snel dat je door jouw toedoen ook het leven van een ander kan meenemen.
Dagelijks? Serieus?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:22 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ik zie dagelijks mensen van wie hun leven, of andermans leven door hun toedoen, wordt verwoest omdat ze alcohol hebben gedronken.
Fail, in oost Duitsland kunnen de mensen echt nauwelijks Engels (of tenminste de 40+ mensen helemaal niet en de rest bagger weinig)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eens
Halfdronken op de brommer rijden FTW !
Een auto echter is een stuk gevaarlijker ( vooral voor de omgeving ) maar om TS nu dood te wensen
Royal Sadness noemen ze zoiets in oost-duitsland
en je moeder had nooit gezegd dat je van een ander was ?quote:
dagelijks, serieusquote:
goedzoquote:
Ja maar jullie hebben niet Taxi Frenskequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:36 schreef fathank het volgende:
7,50.
Dat is namelijk het starttarief, en daar krijg je de eerste 2 kilometer gratis bij.
Nog mooier!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:36 schreef fathank het volgende:
7,50.
Dat is namelijk het starttarief, en daar krijg je de eerste 2 kilometer gratis bij.
quote:
Dat klinkt al als een toko waar ik niet mee wil reizen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben niet Taxi Frenskedies heul wat duurder wat ze hier in Maastricht hebben !
Wil je ook niet, trust mequote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat klinkt al als een toko waar ik niet mee wil reizen.
Je moet niet alles zo serieus nemen. Taxichauffeurs zijn sowieso niet te vertrouwen en ik heb het ook niet zo op Limburgers. 1+1=2.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:00 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wil je ook niet, trust me
@fathank: complete onzin. De enige keer dat ik ooit belazerd ben geworden door een taxichauffeur is in Amsterdam geweest. En ja, ik heb vaak genoeg in een taxi gezeten..
doodsverwensing.quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:04 schreef Skylark. het volgende:!!!
Achja, TS is toch rijk.
En de hamvraag is, heb je nog geneukt? (verkapte-)
Niet stiekem om 2 uur 's nachts de hand aan jezelf geslagen?quote:
De 'Homie' van TS is beginnend bestuurder. De laagste boete voor met drank op rijden is dan ¤ 250,-.quote:
Denk wel meer jammer genoeg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |