Dankzij mij
Zo was ik gister in de lokale kroeg weer eens kansloos aan het zuipen, en na een dag zware arbeid vielen de pilsjes net iets zwaarder dan normaal. Omstreeks 2 uur was ik zo naar de tering (TS is een pauper!) dat het niet meer verstandig was om te fietsen.
Een vriend bood aan mij naar huis te brengen met de auto die bij hem thuis stond. Het was ook maar 1.5 kilometer dus wat kon er nou gebeuren!

Dus hij brengt mij naar huis met 6 glazen berenburg cola achter de kiezen (MORAALRIDDERS KOM ER MAAR IN!!11) en ik kon aan mijn welverdiende nachtrust beginnen.
Belt die gast mij vandaag op dat hij vlak voor zijn huis aangehouden werd, en mee moest naar het bureau. Daar moest hij blazen en bleek dus dat hij teveel had gedronken

. Hoe hoog de boete is weten we nog niet maar we hadden al op de heenweg afgesproken dat ik bij een eventuele aanhouden de helft zou meebetalen
Klachten: Vriend is dom om met alcohol te gaan rijden, en ik ben nog dommer om erbij in te stappen, wat resulteert in een boete.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?