Dus ik moet inspelen op het feit dat 90% van de mensen zwakbegaafd is? Dus niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef Thomas B. het volgende:
Tip: Wees de ellende voor. Vermeld het er de volgende keer wel bij. Ben je van het gedoe af
Het is geen verwachte reactie... het is gewoon te sneu.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Je subklacht is een verwachte reactie?
Klacht: TS snapt FOK niet
Dus je komt er zelf gewoon oprecht voor uit dat je sneu bent?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:29 schreef Uro het volgende:
[..]
Het is geen verwachte reactie... het is gewoon te sneu.
PRECIES!! Alles wordt tegenwoordig dommer gemaakt zodat de onderontwikkelden het ook snappen. Ga verdomme een half uurtje van je dag op Wikipedia doorbrengen mens!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef Uro het volgende:
[..]
Dus ik moet inspelen op het feit dat 90% van de mensen zwakbegaafd is? Dus niet.
Zelfspot is gezond.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je komt er zelf gewoon oprecht voor uit dat je sneu bent?
Hulde
Dan moet je ook niet zeiken als die mensen vervolgens niet meer reageren.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef Uro het volgende:
[..]
Dus ik moet inspelen op het feit dat 90% van de mensen zwakbegaafd is? Dus niet.
Zo vanzelfsprekend is het niet, dus jij bent zwakbegaafd omdat je dat niet weet, kneus.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef Uro het volgende:
[..]
Hee, je hebt helemaal gelijk. Maar het feit dat 90% zwakbegaafd is betekent dat jij dus de slimste moet zijn. Anders kom je namelijk geen stap verder. Je zal zien dat dat lang niet alleen op marktplaats van toepassing is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef Uro het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal logisch dat deze constatering tevens een klacht is, aangezien ik last heb van het niet-snappen van FOK door TS, omdat ik dit topic lees, en erin postquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:50 schreef okcep het volgende:
[..]
Hoe kan een constatering nu een klacht zijn? TS non-basher snapt het zelf niet.
wtf!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:31 schreef Samcali het volgende:
[..]
Deze adverteerder niet: http://kleding-schoenen-d(...)rt-gerard-jolin.html
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:52 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
PRECIES!! Alles wordt tegenwoordig dommer gemaakt zodat de onderontwikkelden vmbo'ers het ook snappen. Ga verdomme een half uurtje van je dag op Wikipedia doorbrengen mens!
en dat zegt een fries?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:52 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
PRECIES!! Alles wordt tegenwoordig dommer gemaakt zodat de onderontwikkelden het ook snappen. Ga verdomme een half uurtje van je dag op Wikipedia doorbrengen mens!
Inderdaad, Friezen hebben een verstandelijke beperking.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |