Ik ben toch opgestaan, OF NIET?!quote:
neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:01 schreef Agiath het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen?
godveromme = kanker
hey...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:57 schreef Agiath het volgende:
AAH
Zie TT.
We gingen gister kingen maar dat ging lekker lang door, domme drankspelletjes
Vooral de bierwaterval deed t em. Ik ga het niet uitleggen maar het komt er op naar dat je gewoon heel veel moet zuipen
Klacht: Nu ben ik brak, en het is zo'n brakheid dat ik het liefst de hele dag op deze stoel blijft, afgewisseld met mijn bed.
oorzaak-gevolg-klacht: Helaas moet ik allemaal dingen doen vandaag
anti-klacht: Heb nog verse aardbeien tegen het vitamine tekort
jankerds inddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:01 schreef Agiath het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen?
godveromme = kanker
ik ben altijd brak ALTIJDquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:03 schreef Agiath het volgende:
Ik spreek jullie nog wel als jullie weer brak zijn,
IK SPREEK JULLIE NOG WEL.
Niet falen en een nieuwe gaan halen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:03 schreef Agiath het volgende:
Ik spreek jullie nog wel als jullie weer brak zijn,
IK SPREEK JULLIE NOG WEL.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:02 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
hey...
dat is toevallig
ik heb ook nog aambeien
Hij was toch echt tot zaterdag hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:59 schreef porsche1 het volgende:
dat je een dag te vroeg vrij bent moet je maar blij mee zijn, ipv het tegendeel te bewijzen dat je volgende keer een dag langer moet
dus een dag te vroegquote:
Zaterdag tot zaterdag is 2 weken, en hij duurde ook 2 weken, dus et is goed.quote:
Was jij niet geband? Wat een kutuser ben je ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zaterdag tot zaterdag is 2 weken, en hij duurde ook 2 weken, dus et is goed.
quote:
Dus je gokt even of oneven? En als het dan oneven is en je hebt even gegokt moet je zuipen? En als je altijd oneven gokt, dan heb je het of goed en hoef je niet te drinken of je hebt het fout en het is even dus je hoeft niet te drinken? Daar hoef je dan toch echt niet dronken van te worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:59 schreef CantFazeMe het volgende:
Kies een kaart, even of oneven. Als het oneven is en je hebt het fout dan moet je het aantal nummer wat op de kaart staat drinken.
Maar iig, dat is niet de waterval.
Ga jij nou maar lekker coke snuiven, vieze stamperquote:
Je zusje?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:54 schreef afcajos het volgende:
Ik werd vanochtend ook met een ziekelijke kater wakker.
Pluspuntje was dat er ook een 16 jarig meisje naast mij lag
Ik ken mijn grenzen wel hoor, ik ga er gewoon overheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je tenminste niet brakquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker coke snuiven, vieze stamper
23 mei weer. Ga je mee?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker coke snuiven, vieze stamper
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:46 schreef Rasher het volgende:
TS is watje.
Ben gister op stap geweest, mezelf klem gezopen. Half 6 thuis, douchen en om 6 uur ben ik gaan werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan was je gewoon nog dronken tijdens je werk. Je hebt ook vast geen baantje waar je een beetje verantwoordelijkheid hebt ofwel
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Ja en jawel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dan was je gewoon nog dronken tijdens je werk. Je hebt ook vast geen baantje waar je een beetje verantwoordelijkheid hebt ofwel
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:52 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er verantwoordelijkheid bij pallets sorteren?![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |